A szoba közepén Geri állt, vele szembe Karesz, és valahogy nem tűntek valami boldognak, ahogy betoppantam egy törött kezű Petrával.
- Lehet hogy nekem nem is...- kezdtem, de inkább elhallgattam.- Mindegy.
- Szálj le róla!- mondta Karesz higgadtan, de mègis fenyegetően Gerinek.
- Már miért szálnék?- acsarkodott Geri.- Ne szólj bele.
- Ne szóljak bele?! NE SZÓLJAK BELE BASSZUS?! Ráhajtassz a csajomra, én meg nèzzem ölbetett kèzzel??? HÜLYE VAGY TE, AZ NEKED A BAJOD!
- Érdekes, akkor mikor én jártam vele, nem tudom ki fenyegetőzött!- sziszegte Geri.
- Azért fenyegetőztem, csezdmeg, mert bántottad! Megütötted èrted?! Ilyet épeszű ember nem csinál!
- Várjunk, mivan?- léptem közelebb.
- Nem mondtad el neki- jelentette ki Geri.
- Nem- bámult rám Karesz és az ajkába harapott.
- Mit nem mondtál el?- tudakoltam egyre erőszakosabban.
- Karesszal egyszer szóváltásba keveredtünk, mert a fülèbe jutott egy olyan nevetséges pletyka, hogy én nap mint nap verlek. De komolyan!
- Ki terjeszt ilyeneket?!- csattantan fel, tekintetemetet Kareszéba fúrtam.
- Ricsi- mondta az.
Megpördültem, és Ricsire néztem.
- Igaz ez?- kèrdeztem.
- Nem teljesen- állt fel Dani a mellettem lévő ágyról.- Én is terjesztettem.
- De miért?!- hitetlenkedtem.
- Mert nem volt neked elég jó, Bia! Nem...nem illettetek annyira össze, mint ahogy elsőre tűnt! Azt...én azt hittem...- csuklott el Ricsi hangja.- Én azt hittem erre te is rájössz magadtól. De nem jöttél rá,ezért elkezdtük elhinteni a pletykát, és vártuk hogy Karesz fülébe jusson. De értsd meg, mindezt csak érted tettük!
- Persze- bólintottam.- Persze.
- Bia, kérlek ne csináld ezt- kezdte Karesz és odalépett mellém.
- Ne! Ne. Ide se gyere- tartottam magam elé a karomat.- Úgy csináltok, mintha mindezt csak értem tettétek volna, de közben...közben csak magatokra gondoltatok! Ha szakított volna velem Geri, akkor többet nem kellett volna engem nélkülöznetek, miután olyan remekül összevesztetek vele, én meg inkább őt választottam szabadidőmbe.
- Ez nem...- kezdte Dani.
- De igen, Dani, igaz! És aki mást mondd hazudik! Szőttetek egy kis tervet, hogy szétválasztotok minket Gerivel, hogy nektek ő ne legyen útba. És ez undorító.
Kiindultam a házból.
- Már azt sem tudom, kik vagytok- fordultam vissza a küszöbön, majd elindultam.
- Bia! Bia, kèrlek, nagyon kérlek, ne menyj el!- szaladt utánam Karesz.- Kérlek.
Megálltam ugyan, de nem fordultam felé.
- Mi okom van, hogy maradjak, hm?
- Jajj, ne csináld már, lègyszives!
- Mit ne csináljak Karesz?! Másfél éve vagyunk együtt. Másfél év alatt nem voltál képes elmondani?!
- Én el akartam...
- Mikor?! Azt mondd meg, mikor akartad elmondani?
- Bia, maradj itt!
- Nem maradok! Nem maradok, érted?!- csattantam fel és a szemébe nèztem.- És még én féltem attól, hogy mi lesz, ha nem bocsátasz meg azért hogy segítettem Gerinek!
- Bia, èn nagyon...
- Nagyon sajnálod,tudom- suttogtam könnyes szemmel.- Èn is sajnálom.
Otthagytam Kareszt, azt se tudtam hova megyek. Csak mentem.
Végül fogalmam sincs hogy, de a Balaton partján kötöttem ki.Petu: Hol vagy?????????
Petu Légyszi válaszoljKaresz : Gyere vissza, kérlek
3 nem fogadott hívás: Karesz , Petu, Ricsicica
Nem is tudtam, mit akarok. Visszamenni, és leüvöltözni mindenki fejét, hazamenni, vagy kisírni magam Karesz karjaiba.
Az utolsó gondolatára megborzongtam, majd otthagytam a partot.
Beszèlnem kellett valakivel, aki tuti nem érintett a dologba.
Visszamentem a táborba és bekopogtam a hármas ház ajtaján.
- Igen?- nyitott ajtót Andris álmos fejjel.
- Beszélhetnénk?
- Persze, gyere csak be!BOOM-BOOM-POW!
Helóka!
Tudom, tudom nagyon megrázó,meg minden, de majdcsak lesz valahogy.
BRÉKING NYÚZ
Átléptük 700 megtekintést! *TÜZIJÁTÉK*
Köszönöm szépen! (amúgy vicces hogy a multkori részbe volt meg a hatszáz és egy résszel később máris a hétszáz)
A másik, hogy (mint tudjátok) új könyvet kezdtem de ez egyáltalán nem jelenti azt hogy ezt abba hagyom! Sőt.
A voteokat köszönöm, a kommenteket úgyszintén.
XoXoEhez a részhez tartozó számok:
Halsey - New Americana
Green Day - Wake me up when September ends
STAI LEGGENDO
Egy perc alatt
Teen FictionBármi történhet egy perc alatt. Bianka tisztában van ezzel a ténnyel, mégsem foglalkozik vele. Nyáron a Balatonra utaznak barátaival, és a hazaúton egy végzetes baleset megváltoztatja az életüket. Bármi történhet egy perc alatt.