A tábor második napján (23:00)

181 12 0
                                    

Miután vége lett az esti programnak, visszamentünk a szobánkba, meginvitálva Kareszt, Petrát, Olit és Danit (Kamilla és Misi lelkizni mentek. Igen lelkizni, mivelhogy Misi igen jó hallgatóság).
Besétáltunk, a szobába és mikor én is beértem (mivelhogy én mentem hátul) egyből ki is fordultam. Geri állt a szoba közepén Nicoleal és Ashleyvel a két oldalán.
- Lehet hogy nem ide kène jönnünk- motyogta Dani és Olival együtt kisétáltak utánam.
Petra, Ricsi és Karesz viszont úgy álltak mint akik gyökeret eresztettek.
- Bia, nem futhatsz el minden elől- vigyorgott rám Geri.
- Hát nem is, de amíg tehetem, futok- bólintottam.
- Meg kéne beszélnünk.
- Nincs mit megbeszélnünk- sóhajtottam.
- Bia. Kérlek- nézett rám nagyra meresztett szemeivel.
- Drága Gerzson, mi lenne ha most elhúznál?- szólalt meg Ricsi.
- Egy. Ne hívd Gerzsonnak. Kettő. Hozzánk jött át. Három. Ne parancsolgass másoknak. Négy. Ti is elhúzhattok- számolta az ujjain a pontokat Ashley.
- Gerzson, Gerzson, Gerzson, had szólítsa már a nevén!- vigyorogtam és visszalèptem a szobába.- Igaz Gerzson?
Geri asszem addigra már az agyvérzés határán állt, mert mindennél jobban gyűlöli a nevèt.
- Na jólvan Bianka, én figyelmeztettelek- sziszegte.- Ne akarj velem háborút, mert úgyis veszítesz! Vagy velem vagy, vagy senki mással.
- Geri, nem hiszem el hogy ilyen vagy- forgattam a szemem.- Mi alapján sajátítassz ki? Hű, az exed vagyok, nagyon nagy szám.
- Most még nevetsz rajtam- horkant föl.- De biztosíthatlak, teszek róla, hogy ez többé ne forduljon elő.
Rosszallóan felhúztam a szemöldökömet. Ez bármit jelenthet.
Miután Geriék kivonultak a szobából, kínos csönd maradt utánuk.
- Ez kíínosz- vigyorodott el Petra, mire felvihogtam.
- Ez genge volt!
- Nem vagyok genge!- kiáltott fel Petra, mire én már úgy röhögtem, hogy hang se jött ki a torkomon csak csapkodtam, mint egy retardált fóka

Notszalgia 3:
A "kínosz" és a "genge" eredete
- Szilvi, hagyj minket békén!- szólt rá Petra a húgára.
- De miért? Nézni akarom!- közölte Szilvi és próbált egyre közelebb férkőzni a monitorhoz (ami nem ment, mivelhogy ott voltam én).
- SZILVI!
- Hadd nèzzeeeeem!
- Szilvike, hagyd a lányokat!- jött be Petra anyukája.- Úristen csajok, ti milyen filmet néztek?!
- Öööö...hát izé- kezdtem.
Az Álom.netet nèztük, merthogy a mi Világ Isten Király Császárunk màr csinált róla egy videót, de azèrt nekünk végig kellett szenvednünk azt a kèt órás szart.
- Ez kííínossssz- mondta Szilvi, mire belőlünk kitört a röhögès. Nagy arc a kiscsaj, nem mondom.
- Figyelj Szilvi- mondta Petra.- Ha legyőzöl szkanderba, nézheted a filmet.
- Oké!- sikkantott a kiscsaj és már nyújtotta is a kezét.
Persze Petra egyből legyőzte.
- Gyenge vagy Szilvi! Na mehetsz- mutatott az ajtó felé Petra.
- NEM VAGYOK GENGE!- masírozott ki Szilvi.

Hali emberek!
Bocsi, hogy nem hoztam részt, de van nyomós okom. A matek. Jó tudom annyira nem ok, de oknak ok. Na értitek.
Szóval köszi a voteokat,meg mindent, és képzeljètek el, hogy 342-en olvastátok a könyvem. Úr-isten.

Ehez a rèszhez tartozó számok:
Fall Out Boy - I don't care

Egy perc alattDonde viven las historias. Descúbrelo ahora