Már negyven perce a dugóban dekkoltunk (micsoda alliteráció) ès ami azt illeti kicsit már untam.
Az egyetlen pozitívum az volt hogy Dani elaludt, szóval nem volt, aki idegesítsen.
- Amikor alszik, egész ártalmatlannak tűnik- jegyezte meg Karesz.
- A hangsúly a tűniken van- mosolyodtam el.- Szerinted maradt a gumicukrából?
- Aha.
- Akkor várjál- mondtam és hátrahajoltam. Megragadtam a gumicukros zacsit, és visszahelyezkedtem az ülésre.
- Szép volt- vigyorgott Karesz és kinyitotta a száját, azt jelezve, hogy tegyek egyet a szájába.
Már a zacskó aljánál tartottam, mikor Dani hirtelen felüvöltött.
- VALAKI ELLOPTA A GUMICUKIMAT!
- Nyugi már, itt van- mutattam fel.
- Bianka, te lopós!- kiabált Dani, és megpróbálta visszaszerezni a zacskót.
- Én vettem, szóval az enyém is!
- Nem igaz! Add vissza!
- Deho aom!- tiltakoztam, miközben beletömtem a zacsi tartalmát a számba.
- Te megetted az egészet?- szörnyülködött Dani, mikor megszerezte.
- Aha- vigyorogtam.
- Ha nem vigyázol, dagadt leszel!- oktatott Dani.- Karesz pedig nem szereti a dagi csajszikákat.
- Anyukád lesz dagadt!- háborodtam fel és hozzávágtam az első kezem ügyébe kerülő tárgyat. Azaz egy papucsot.
Ne kérdezzétek, nem tudom Karesz miért a kocsiába tartja a váltópapucsát.
- Auuuuuuuu! Most ezt visszakapod!- sipítozott Dani.- PAPUCSCSATAAAAAA! ÉÖÁÉÚ!-
(ez utóbbi valami csatakiáltás lehetett) és pofozni kezdett a papuccsal.
- Gyerekek hagyjátok már abba!- szólt ránk Karesz.- Semmi baj nem volt, amig Dani aludt.
- Persze, mindig bennem van a hiba!- húzta föl az orrát az.- Egyébként most úgy beszéltél, mint Kalocsai!
- Kalocsai bácsiiii!- vihogtam fel.
Kalocsai az énektanárunk, aki első órán közölte velünk, hogy ő bizony Kalocsai bácsi, nem tanár úr, nem Kalocsai, hanem Kalocsai bácsi. Persze, mi csak azért is Kalocsainak hívjuk, mert mi abban a poén, ha úgy hívunk valakit, ahogy kéri. Például Kamillára is mi ragasztottuk rá a "Ügyeletesfőkatonaparancsnokasszony", azaz ÜFKPA bezenevet.
Kamilláról jut eszembe.Én: szia! Hol tartotok?
ÜFKPA: dugóba
Én: üdv a klubba
ÜFKPA: Danit hogy bírod? :)
Én: nehezen :D
ÜFKPA: most épp mit alkotott?
Én: elhitette a benzinkútnál mindenkivel, hogy az anyja vagyok
ÜFKPA: neeeeeeeeee :DDDD
Én: esküszöm :D
ÜFKPA: ez degenerált :DD üzenem neki hogy puszilom
Én: ő is téged
ÜFKPA: na megyek, Ariel itt pofázik valamit, lehet figyelnem kéne...
Én: sziaAriel a magyartanárunk, akinek alapból Varga Mária a neve, de egyszer nem mosta ki rendesen a blúzát, Dani meg közölte vele, hogy próbálja Ariellel.
Ricsicica: heyhey! Hol vagytok?
Én: dugóba
Ricsicica: kis nyomiik :D
Én: gonosz vagy :D
Ricsicica: tudom ;) Danival mizu?
Én: örjítő...
Ricsicica: na, részleteket!
Én: legyen elég annyi, hogy a benzinkúton mindenki azt hitte, hogy az anyja vagyok
Ricsicica: :DDDDDDDD behalok rajta
Én: hátmég én :D
Ricsicica: Karesz hogy bírja?
Én: ő kivételesen jól viselkedik...mondjuk szerintem ez csak egy mulandó állapot
Ricsicica: az tuti hogy az! Sose bízz bennünk, pasikban! ;)
Én: köszi a jó tanácsot :D
Ricsicica: nincs mit ^-^
Én: ti hol tartotok?
Ricsicica: félúton. Motorral kicsit gyorsabb :)
Én: vicces vagy
Ricsicica: tudom, nem kell mondani! :DD
Én: idióta
Ricsicica: ÉÉÉN?!
Én: aha <3
Ricsicica: na indulunk
Ricsicica: szevasz Biacica <3333
Én: szevasz Ricsicica :D <3333Ricsivel azért lettünk cicák, mert egyszer farsangon párba kellett öltözni, mi meg a macskát húztuk, és innen azthiszem világos.
Petu: megölöm Danit
Én: ezt nekem mondod?!
Petu: IGEN!
Én: na mer?
Petu: azt kèrdezte tőlem milyen az út!
Én: ez aztán a halálos bűn :D
Petu: AZ!
Én: mi törtènt?
Petu: valami retardáltat ültettek mellém a buszon és folyamatosan rágózik meg bámul! KIAKASZTÓ
Én: hogy hívják?
Petu: mittomén! Ó basszus
Én: ?
Petu: látta hogy róla beszélek! DE GÁÁÁÁZ
Én: mondd meg neki, hogy üdvözlöm
Petu: normális vagy?! Dehogy mondom!
Én: jó, bocs
Petu: na megyek, bámulom az utat- Szállj már le a telódról!- szólt rám Dani csámcsogva.
- Mi bajod van vele?- érdeklődött Karesz.
- Az hogy nincs mobilnete, nekem meg van- vigyorogtam.- Amúgy mit eszel, hülyegyerek?
- Kiflit, hülyegyerek- mondta Dani.
- Honnan van kiflid?- tudakolta Karesz.
- Itt találtam az ülés melletti zsebben- mondta Dani büszkén.
- És jó az mèg?- érdeklődtem fintorogva.
- Nemhiszem...de éhes vagyok- közölte.
- Akkor szóljál hogy àlljunk meg egy kajáldánál!- ripakodott rá Karesz, és le is fordult az útbaeső McDonald's-hoz.
- Most komolyan?- kérdeztem, mert nem igazán szívlelem az ilyesfajta kaját.
- A gyerek èhes- közölte Karesz és kiszállt a kocsiból.
- De hát ez...ez...egézségtelen!- háborodtam fel.
- Jajj, bele ne haljál, majd te nézed ahogy eszünk Miss Egézséges.
- Bia, biztos nem kérsz semmit?- kérdezte Karesz a pultnál.
- Aha. Tuti. Vagy talán egy jegeskávét- mondtam.
- Vigyázz mert az egézségtelen- vigyorgott rám Dani az "extranagynak" mondott törpehamburgere mögül.
- Az- mondtam.- Tudod te mennyi méreganyag és kalória van abba a szarba amit eszel?
- És? Kit érdekel?!- kérdezte Dani és harapott egy nagyot abba az undormányba.Olivér: Szia! Hallom te is jössz a táborba? Örülök neki, rég láttalak :)
Én: OLII! Úristen! Mizu?
Olivér: Semmi extra...veled? Hogy van Kareszom?
Én: jól van Kareszod ne aggódj :D
Olivér: hallod olyan csajszi ül mellettem...berosálok rajta :D de jó értelembe
Én: na, mesélj ;)
Olivér: tökre odavan értem...amúgy róla jutottál eszembe, valami "Biacica" fedőnevű csajjal beszélt :DD
Én: nem ismerek más Bia nevű cicát...
Olivér: lehet hogy ismer...várj megkérdezem
Én: nekem jó
Olivér: azt mondja Petrának hívják
Én: az egyik legjobbjampibarátnőm :DDD
Olivér:komolyaaaaaan?! Bemutathatnál neki ;)
Én: álmodozz csak babám :D <3
Olivér: :( egy világ omlott össze bennem
Én: bocsi :(
Olivér: van barátja?
Én: nope. Hé, szállj le róla
Olivér: jólvan nyugi...majd te összehozol vele, ugye? ;) <3
Én: hát persze :D <3- Te kinek írogatsz szívecskéket?- kérdezte Karesz a vállamra hajtva a fejét.
- Olinak- közöltem és feléfordítottam a telómat.
- Petra mellett ül?- röhögött fel.
- Aha. Össze fognak jönni- vigyorogtam.
- Gondolom erről sajátkezűleg gondoskodsz- vigyorgott rám.
- Hiszem ismersz- mosolyogtam rá vissza.
Olivérről annyit kell tudni, hogy Karesz gyerekkori barárja, ès mostani focistársa.
Vissza ültünk a kocsiba, és elindultunk.Sziasztok!
Köszi a voteokat, nagyon menők vagytok❤
Nem igazán tudok rendszert vinni ebbe az írás dologba, mivelhogy változó a szabadidőm mennyisége (különösképp a suli miatt).
Majd meglátjuk.Ehez a részhez tartozó számok:
Green Day - American Idiot
Guns N Roses - Get in the ring
YOU ARE READING
Egy perc alatt
Teen FictionBármi történhet egy perc alatt. Bianka tisztában van ezzel a ténnyel, mégsem foglalkozik vele. Nyáron a Balatonra utaznak barátaival, és a hazaúton egy végzetes baleset megváltoztatja az életüket. Bármi történhet egy perc alatt.