Hát ezzel a megmentjük-Biát-az-idegösszeroppantástól-hadművelettel igen rendesen elkéstünk, mert Dani már rég a fürdőben volt nem csak az én, hanem Ashley sminkescuccával egyetmben.
- Hé, hagyjad- állt elém vigyorogva Ricsi.
- Dehát összetör mindent!- méltatlankodtam.- Mit vigyorogsz, ez nem vicces!
- Nem emlékszel, mit csináltunk Ashley sminkjeivel?- suttogta.
- Te kis rossz- kuncogtam, majd rànéztem Kareszra.- Téves riasztás.
- Most ugye nem kell bevinnem az ügyeletre mert kéken lát?- kérdezte Karesz vigyorogva.
- Nem- nevettem föl.- Max. azért mert extra tartòs zöld festék lesz az arcán.
- Akkor azt levideózom- kapta elő a telefonját.
- Inkáb az enyémmel- nyújtottam át a készülèket.- Valami a Petra-eltöri-a-kezéten kívül is kéne abba a videóba.
- EZMIAZISTEN?!- sipított Dani és kirongyolt a fürdőböl.
Nem túlzok, még a nyaka is zöld volt.
- Mit tettetek velem? Miért csináltátok?- sikítozott és az arcára mutogatott.- Nem jön le! SEMMIVEL!
- Nyugi már, két nap alatt leszárad- "nyugtatta" meg Ricsi.
- Kèt nap? Két nap?!- hüledezett Dani.- Elájulok. El fogok ájulni. Bia, kapj el!
Elkaptam ugyan, de nem túl nagy sikerrel, mert rámesett. Király.
- Dani, szálj le ròlam!- kiabáltam.
- Nem megy!- tiltakozott.- Èn most el vagyok ájulva!
-Ha el lennél ájulva nem beszélnél, hülyegyerek!- kiabáltam tovább és megpróbáltam lelökni magamról.- Ajjj, Dani szálj már le rólam!
- Nem!
- Karesz, segítsetek már!
- Nem lehet- mondta Karesz.- Videózom.
- Mi? Te mèg mindig...á, mindegy, Ricsi, segítenèl?
- Hát ha kevesebb ruhába és töb lelkesedéssel kèrnéd...- gondolkodott el.
- Hé!- kiáltottunk fel egyszerre Karesszal.
- Nyugi már, csak vicceltem!- nevetett Ricsi, és leszedte rólam Danit.
- Huh, köszi- tápászkodtam föl.
- Nincs mit- biccentett.
- GYEREKEK A FEJEM MÉG MINDIG ZÖLD!- vinnyogott Dani.
- Az is lesz egy ideig- mondta Ricsi vigyorogva.- Bocs, haver.
- Ne haverozzál itt nekem, Rockercsibe, mert úgy meghaverozlak, hogy azt megemlegeted!- hadonászot a nála másfèl fejjel magasabb Ricsi arcába.
- Nincs olyan szó hogy meghaverozlak- szòltam közbe.
- Bianka, te ne szòlj bele, mert tèged is meghaverozlak!- fenyegetőzött Dani.
- Igen, Dániel? Na mutasd, hogy kell meghaverozni valakit.
- Hát így- ugrott nekem és eszeveszett mòdon csikizni kezdett (köztudottan nagyon csikis vagyok).
- Hagyd a-ha-ba-ha!- visìtottam nevetés közbe.- Dani-hi-hi-hiii! Ne-he-he csiná-háld má-hár!
- Gyerekek- jött be Varjas.- Többen is panaszkodtak, hogy milyen hangosak...uramisten, itt mi törtènik?- meredt ránk.
- Szerintem a tanárùr nem akarja tudni- vigyorgott Ricsi.
- Igazad lehet, Richárd- bólintott Varjas.- Dániel, magának miért zöld a feje?
- Bezöldült- magyarázta Dani, ès végre elengedett.
- Azt látom, úgyèrtem mitől zöldült be?
- Hát a sok brokkolitól- vigyorgott Dani.
- Uhh, ez nagyon súlyos- fogta a fejét Varjas.- Elèggé elrontott generáció a magukè, tudnak róla? Jó, mindegy, megyek is. További jó...zöldülést.
- Felvetted?- kèrdeztem Kareszt röhögve.
- Az egészt- kacsintott rám.Szijjasztoook!
Itt az új rész, remélem tetszik.
A voteokat és a kommenteket nagyon-nagyon köszönöm, pacsi érte mindenkinek!
XoxoEhez a részhez tartozò számok:
Paramore - Ain't it fun?
Panic! At The Disco - Victoriuos
YOU ARE READING
Egy perc alatt
Teen FictionBármi történhet egy perc alatt. Bianka tisztában van ezzel a ténnyel, mégsem foglalkozik vele. Nyáron a Balatonra utaznak barátaival, és a hazaúton egy végzetes baleset megváltoztatja az életüket. Bármi történhet egy perc alatt.