Ma a fiúkat elvitték valami katonai tréningre.
Mi, lányok pedig a táborba maradtunk és mézeskalácsot sütöttünk.
- Igazán szezonális- mondta Petra, miközben unottan gyúrta a mézeskalács-tésztát.- Így nyár közepén kinek ne lenne kedve mézeskalácsot sütni?
- Ne legyél már ilyen- szólt ÜFKPA.- Örülj hogy nem kell egész nap rohangálnunk mint a fiúknak.
- Fiúkról szólva- vettem el Petrától a lisztet.- Mi van Olival?
- Egy hülye- vágta rá Petra.
- Mhm- vigyorgott Kamilla.- De bejön.
- Dehogy jön!- csattant fel a barátnőnk és mérgesen az asztalra csapta a meggyúrt tésztát.
- Kisasszony, kérem ne csapkodja az asztalt!- mondta a programot vezető nő.
- Nem is csapkodtam- morogta Petra.
A nő megforgatta a szemét és valami olyasmit motyogott hogy utálja a tiniket.
- Elmegyek mosdóba- mondta ÜFKPA.- Vigyázzatok a tésztámra!
- We got ya!- vigyorgott Petra.
Kamilla elnyargalt a mosdó felé, Petra pedig egyből közelebb hajolt hozzám és dumálni kezdett.
- Ugye neked sem beszélt Misiről? Nekem beszélt Misiről.
- Mivan?
- Akkor nem mondta?
- Mit?- értetlenkedtem.
- Tegnap smároltak.
- Tessék?!- kiáltottam fel mire a mézeskalácsos nő szóra nyitotta a száját, de végül csak megrázta a fejét és úgy csinált mintha nem hallott volna semmit.
Szegény.
- Tegnap a labirintusba Misi megcsókolta.
- Azta.
Ekkor jutott eszembe hogy nekik egy szót se szóltam Daniról és rólam.
- Hm. Figyelj csak- fordultam Petrához.
- Igen?- kérdezte Petra és szórakozottan az asztalra vágta a tésztát, mire szegény programvezeőnő akkorát fújtatott hogy azt hittem elfújja az egész kis pavilon-izét amibe voltunk.
- Ez a nő kicsit idegbeteg- jegyezte meg Petra.- Mit akartál mondani?
- Á, lényegtelen- ráztam meg a fejem.- De most hogy így kettesben vagyunk, kitálalhatnál Oliról.
Erre csak egy gyilkos pillantást kaptam, majd Petra tésztájának egy darabja repült felém de pont kitértem az útjából.
- Hé-hé gyerek, lassíts! Ha összekened a pólóm, rád uszítom Ricsit!- simítottam végig a fekete haspólón.- Ez a kedvencem.
- Mindegyik ruhadarabodra ezt mondod- nevetett Petra.
- Most hogy mondod- vigyorogtam rá.- De most komolyan. Tényleg elmondhatsz bármit Oliról.- Nincs mit elmondanom róla- rázta a fejét.
- Mhmmm.
- Komolyan! Aranyos meg minden de...
- De?- húztam föl a szemöldököm.
- Félek- bökte ki végül.
- Tessék?
- Félek attól hogy elrontom.
- Jajj ne már, Petra!- nevettem föl.- Tök jófej lány vagy és szerintem nem igazán tudod hol elrontani.
- Komoly?
- Aha- mondtam és megöleltem.
- Köszi- motyogta.- Na jól van, ne ölelgess!
- Chh- húzódok el tőle.- Na mizu?- ér vissza Kami.
- Petra megdobált mézeskalács tésztával.
- A programvezető csajó meg mindjárt idegösszeroppanást kap.
- Hát az menő.Ayee, végre itt😈
Tudom hogy nem a legjobb rész és hogy elég rövid és hogy rohadt későn hoztam és hogy Ábel kapott Fluimucilt és hogy a penpineappleapplepenes csávónak van egy új száma és hogy folytatták a Középsulit de minek, meg hogy kicsit elkalandoztam.
Szóval igen, itt az új rész😅
Köszi a voteokat, meg hogy ennyit vártatok rá💕
Xoxo (gászipp görl - Ja nem)Írás közben hallgatott számok
Marina and the diamonds - Homewrecker / Oh no / Primadonna girl / Bubblegum Bitch
Melanie Martinez - Alphabet boy /Training wheels
(És Ja, ez az életem egy számlistában😂)
YOU ARE READING
Egy perc alatt
Teen FictionBármi történhet egy perc alatt. Bianka tisztában van ezzel a ténnyel, mégsem foglalkozik vele. Nyáron a Balatonra utaznak barátaival, és a hazaúton egy végzetes baleset megváltoztatja az életüket. Bármi történhet egy perc alatt.