A tábor harmadik napján (12:00)

156 7 0
                                    

Ashley és Nicole nem jöttek vissza. Nem mintha hiányoztak volna, de mivel olyan híresen lelkiismeretes vagyok, elkezdtem aggódni értük.
Végül már elszántam magam hogy ÜFKPÁval karöltve átmenyjek Geriékhez (!) és hajlandó legyek megkérdezni (!) hogy ugyan hol a fészkes fenében vannak Nicolék.
Bekopogtunk, és Andris (Geri haverja, aki mellesleg csak abból az ügyből kifojólag barátkozik vele, mert Geri úgymond "túl sokat tud") nyitott ajtót.
- Sziasztok!- mosolygott ránk.- Segíthetek?
- Gerit keresssük- fintorgott Kamilla.
- Uhhh. Keveri a szart megint?- na ezt bírom Andrisba. Kimondja amit gondol.
- Nem, kìvételesen valószìnűleg csak köze van hozzá- húztam el a számat.
- Amúgy nincs itt- csóválta a fejét Andris.- Bulizni ment tegnap este két csajjal, azóta nem láttam.
- Nicole és Ashley!- bámultunk egymásra Kamillával.
- Emlékszel hova mentek?
- A parton valahova...talán...Balaton Night Club? Van olyan?
- Ott járnak össze a legnagyobb alkeszek- rémült meg Kamilla.- sőt, néha narkósok is- tette hozzá.
- Induljunk- bólintott Andris.- Úgysincs semmit se csinálnom.
Alaphelyzetbe ezen röhögtem volna, de ez nem az a pillanat volt. Igaz, hogy Ashley és Nicole két elviselhetetlen, beképzelt undok hárpia, Geri pedig a legnagyobb seggfej akit valaha láttam, de egyszerűen kötelességemnek éreztem a "megmentésüket".
Mikor odaértünk a klubhoz, láttuk hogy bent már nincs buli, viszont pár ember konkrétan a bejárat előtt feküdt.
Beléptünk a klubba, én pedig elüvöltöttem magam:
- NICOLE!
- Ne üvöltös már ember, szétmegy a fejem!- rivvalt rám egy asztalon fekvő pasi.
- Bocsi, de muszáj...ASHLEY! GERI!
- Bia?- hallatszott egy nyöszörgő hang a sarokból.
- Geri!- guggoltam le mellé.
- Tényleg te vagy az? Ó, úgy örülök neked! Jöttél hogy megments, igaz? Nézd Nicole, megjött Bia!- rázta meg a mellette fekvő lányt, aki feltehetőleg Nicole volt. Felém fordult, és elmosolyodott.
- Szia!
Nem hazudok: föl se lehetett isnerni. Nem volt rajta smink, eltűnt a lárvafeje és látszódtak az arcvonásai.
- És Ashley?- kérdezte Kamilla.
- Ja, hát ő elment Szilivel- vonta meg a vállát Nicole.
- Ki az a Szili?- kérdeztem ingerülten.
- Valami jófej srác aki bejön Ashleynek- magyarázta Nicole.- De nyugi nincs több harminc évesnél.
Már épp kiakadtam volna, mikor megcsörrent a telefonom. Karesz hívott.
- HOL A SZARBAN VAGY?- kiabált, ahogy felvettem.
- Ööö...mentőakción.
- Mentőakción? Szuper. De máskor azèrt szólj mielőtt meglépsz- lágyult el a hangja.
- Természetesen.
Letette. Hál' istennek.
- Gyertek!- intézkedtem.- Megkeressük Ashleyt és visszamegyünk a táborba.
- Oké- bólintott Nicole, és megpróbált felállni, de visszahuppant a helyére.
- Ó basszus!- vettem észre hogy megint csörög a telóm.- Karesz ne hívogass már! Mondtam hogy jól vagyok.
- Nem Karesz vagyok, ember, nézd már meg a kijelzőt!- méltatlankodott Petra a telefonba.- Csak azt akartam mondani, hogy Ashley itt van és semmi baja. Ti hol vagytok?
- Ööö...úton- közöltem.- Köszi az infót, imádlak- nyomtam ki.- Azonnal indulnunk kell.
- Oké. Gyere Geri- húzta föl Andris Gerit, Kamilla pedig Nicolet ráncigálta föl a földröl.
Sikerült- gondoltam, mikor visszaértünk a táborba. Hála a jó égnek.
- HORVÁTH BIANKA!- masírozott elém Karesz.- NAGY BAJBAN VAGY KISASSZONY!
- Basszus- sziszegte Kamilla, és segített leülni Nicolenak egy padra.
- Meg tudom magyarázni- közöltem.
- Hallgatlak- fonta össze a karját és a tipikus "hülyeségetcsináltálszóvalneisvárddeltőlemhogyelhiggyemamesédet" Karesz-féle verzióját veti be. Azaz úgy méregetett mint egy komplett idiótát.
És ami azt illeti már kezdtem is annak érezni magam.
- Hát Andris mondta hogy Geriék a...
- Mióta akarsz te segíteni Gerinek?- olyan undorral ejtette ki a száján a nevet, hogy megborzongok.
Utálom Gerit - jut eszembe. De ahogy ránéztem nem láttam benne azt a hajj, de rossz embert aki volt. Lehet hogy megváltozott?

SZIIJJJAAASSZTOOOK!
Nagyon, nagyon, nagyon sajnálkm hogy csak most hozok rèszt, de csak most volt rendesen időm, hogy kirakjam.
A voteokat és a kommenteket *kacsint-kacsint* szívesen veszem (igen ez burkolt célzás volt).
Csóközön mindekinek!♥♥♥

Ehez a részhez tartozó számok:
RHCP - Look around

Egy perc alattNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ