A tábor negyedik napján (12:00)

167 9 1
                                    

- Bia, lassíts már egy kicsit!- zihálta Andris és a vállamba kapaszkodott, hogy lelassítson.
- Minek lassítsak? Kareszék mindjárt beèrnek! Gyere máár!!
- Jól van na!- gyorsított Andris.
- Hé, Andris!- hallatszott a hátunk mögül Ricsi hangja, és mikor Andris megfordult, egy vízzel feltöltött lufi (azaz vizibomba) landolt a mellkasa kellős közepén, nagy, sötétkék foltot hagyjva a pólóján. Aha. Szóval így állunk! Ha harc, hát legyeb harc!
Nem vagyok én kispályás, igazság szerint a táskám felét egy zacskó tette ki, ami tele volt ételszínezékes vizibombával. Bádzséjöm.
Kihalásztam egyet és gyorsan hátradobtam.
- AZANYJAPARASZTJA!- aha, szóval Petrát találtam el.
Andris cinkos vigyort küldött felém, mire átnyújtottam neki három vizibombát.
Az első Ricsit találta el, a másik kettő Misin landolt.
Már csak Karesz, Kamilla, Dani és én voltunk szárazok. Azaz én fogok nyerni.
Feléjük fordultam és eszeveszett sebességgel dobálni kezdtem a vizibombákat.
Mindenki csurom víz volt, kivéve engem. Ajjajj. Nem jó jel.
Ricsi elővett egy üveg vízet, és ivott belőle egy kicsit, majd átnyùjtotta Karesznak.
Későn jöttem rá, hogy Karesz túl közel áll hozzám, de mire félreugrottam volna, a nyakambazùdult a jéghideg víz.
- Kareeesz!- sikítottam és próbáltam kiráncigálni a kezéből a flakont.
- Gyerekek, aki akar, bemehet a tóba!- kiabált a sor elejèről Varjas mire szinte mindenki ruhástul beleugrott a tóba.
Karesz fogta magát és az ölébe kapott és beugrott a tóba.
Ruhástul.
Ruhástul.
A ruhám!
- Íííí, most meghalsz!- visítottam és Karesz nyakába ugrottam.
- Attól félek én!- nevetett föl és egy könnyed karlendítéssel áthajított a feje föltött, és újra víz alatt voltam.
A másik dolog, ami a halálom, az az, hogy valaki van a víz alatt, alámúszik, és fölvesz a nyakába. Már a puszta gondolattól is kiráz a hideg.
Karesz persze mit csinál? Természetesen ezt, hát mi mást?
Mire fölkerültem Karesz nyakába, már a többiek is bent voltak a vízbe, nagyba fröcskölték egymást.
Mikor Petra felfedezte a vizicsata második szakaszának jeleit (azaz: ha Bia Karesz nyakába ül csurom vizesen, akkor a kitudjalelökniamásikatavízbeamásikhátáról nevű játék következik), egyből felkapaszkodott Dani hátára, Kamilla pedig Misiére.
- Pattanj föl Andris!- kurjantott Ricsi, és már nyúlt is Andris lábàért.
- Mivan?!- hőkölt hátra Andris.
- Jaaaajj, gyere már! Azt akarod hogy legyőzzenek?!
Ígyhát Andris felkerült Ricsi hátára, és kezdetét vette a csata.
Először Petrát sikerült lelöknöm Dani hátáról, de Kamilláék se bizonyultak túl nehéz ellenfélnek.
Azonban Ricsi és Andris kifejzetten összehangoltan mozogtak (jó, tudom ez furán hangzik...).
- Bia, most meghaltok!- kiáltott Ricsi, és közelebb futott (na jó, vízbe nem lehet futni) hozzánk.
Andris keze az enyémnek ütközött, és nekifeszült, hogy lelökjön.
- Add föl András!- vigyorogtam rá, és nagyot löktem rajta.
- Add föl te, Bianka!- nyerte vissza az egyensúlyát.
- Dehogy adom!- nevettem föl, és egy könnyed mozdulattal lelöktem Ricsi nyakából.
- Győztünk Bia!- kiáltott Karesz, és a karjába kapott.- Győztünk!
Azthiszem egy pellantara (1: nem írtam el; 2: na jó, elég sok pellanatra) elfelejtettem, hogy haragszok rá, és megcsókoltam.
Hoppá.

- Nem haragszol?- suttogta Karesz valamivel később a még nedves hajamba.
- Kicsit- sóhajtottam.- De túlságosan szeretem a hülye fejedet- borzoltam össze a haját.
- Mitől hülye a fejem?- kérdezte és beletúrt a hajába, amitől az ugyanúgy állt, mint mielőtt összeborzoltam. Pfff, férfiak.
- Elég sok mindentől- döntöttem a vállára a fejem.
- Például?- simogatta meg az arcom.
- Hát mert idétlen vagy. Ne érts félre, így szeretlek, dehát néha Daninál is rosszabb vagy- kuncogtam.
- Naaaaaa, azért ne túlozzunk!- tettette a felháborodást.
- Nem túlzok!- ellenkeztem.- Tudod hogy igazam van.
- Talán. Na, és még mitől hülye a fejem?- kérdezte.
- Mert perverz vagy.
- Nem vagyok perverz!
- Ahaaaaaaa, persze.
- Mitől vagyok perverz?
- Mert az vagy!- nevettem.- Dani! Igaz, hogy Karesz perverz?
- De még mennyire!- bólogatott hevesen Dani.- A múltkor elkezdte mondani hogy...
- Nem kell ezt Biának tudni!- vágott közbe Karesz.- Pasis téma- vigyorgott rám.
- Mindegy, a lènyeg hogy perverz vagy- mondta Dani.
- Ezt megkaptad szerelmem- mosolyogtam fel Kareszra.

Hey, hey, heeeey!
Na miújság emberek?
Olyan règ volt rész, hogy az is lehet, hogy már elfelejtettétek a sztorimat. Most meg pittyegett a telòtok, hogy valami "Egy perc alatt" -ból új rész van. Nektek meg halvány lila dunsztotok sincs először hogy mi ez. Nyugi, tudom milyen LehetLehet, hogy nem is emlékeztek erre a sztorira, DE itt az új rész, frissen, ropogósan.
BRÉKING NYÚZ!
Átléptük a kilencszáz megtekintést!
ÚRISTEEEEEN! Köszönöm szépen♥♥♥♥♥♥♥
Imádlak titeket
Xoxo

Ehez a részhez tartozó számok:
Ellie Goulding - How long will I love you?

Egy perc alattWhere stories live. Discover now