Jongin, önündeki menüyü yüzündeki sırıtış eşliğinde incelerken gözleriyle arada bir Kyungsoo'yu izlemeyi ihmal etmiyordu. Baekhyun'un incinmesi için onun sevgilisini ayartıp onunla yatmak Chanyeol'un isteği olabilirdi fakat Jongin bu planda baş rolü oynamasına rağmen rahatsız değildi. Kyungsoo gerçekten etkileyici bir insandı. Dolgun dudaklarına meydan okuyan keskin bakışları yüzündeki seksiliğe seksilik katıyordu. Yüzünün aksine minyon bir vücudu vardı ve kısaydı. Ama Kyungsoo Jongin için hala çok güzeldi.
Gözüne güzel gözüken bir sürü şey olmasına rağmen klişe bir şekilde kimbap yemeyi tercih etmişti. Masanın üstündeki butona basıp garsonun gelmesini bekledi.
Beklediği gibi elinde bir defterle yanına yaklaşan Kyungsoo'ya gülerek baktı.
"Hoşgeldiniz efendim ne arzu ederdiniz?" Kyungsoo'nun bu şekilde konuşması onun kıkırdamasına sebep olsa da ciddi bir yüz hali alıp boğazını temizledi.
"Kimbap istiyorum. Ve ne çok soğuk ne çok sıcak bir su." Jongin istediklerini söylerken Kyungsoo kafasını sallayarak dediklerini deftere geçirmişti. Defteri kapattı, eğildi ve masanın yanından uzaklaştı.
Kyungsoo elindeki defterden Jongin'in siparişinin olduğu sayfayı kopardı ve mutfak ile kafe'yi birbirine bağlayan pencereden içeri uzattı. Defter ile işi bittiği için önlüğünün önündeki cebe koydu ve diğer siparişleri masalara götürdü.
Kyungsoo bunları yaparken Jongin pür dikkat onu izliyordu. Rutin bir hayatı var gibi gözüküyordu ve mutluydu. Soğuk bir tipi yoktu ve bu huyu Baek'in onu sevmesinin nedenleri arasında olabilirdi.
Kyungsoo hazırlanmış olan siparişi tepside getirip Jongin'in önüne koydu.
"Afiyet olsun" güler yüzle söylediği cümlesinin ardından eğildi ve yine diğer siparişlerle ilgilendi.
Jongin önünde duran çubukları eliyle kavradı ve lezzetli gözüken kimbaptan aldı. Ağzına attığı anda tattığı en iyi kimbaplardan biri olduğuna yemin edebilirdi. Lokmasını bitirdikten sonra suyundan bir yudum aldı. İstediği gibi ne çok soğuk, ne de çok sıcaktı. Hoşuna gitmişti. Garsonu çağırmak için yanında ki butona bastı ve bekledi.
Kyungsoo çok sürmeden yanına gelmişti ve sorar gözlerle Jongin'e bakıyordu. Jongin çok ciddi bir şekilde Kyungsoo'ya değil önünde ki yemeğe bakıyordu.
"Pirinçten taş çıktı ve su çok soğuk." Gözünü yavaşça yemekten ayırıp Kyungsoo'ya dikerken cümlesini bitirmişti. Kyungsoo şaşkın ve mahcup bir şekilde eğildi.
"Çok özür dilerim efendim. Hemen değiştiriyoruz" Kyungsoo Jongin'in önünde ki yemekleri alırken Jongin kafasını başka tarafa çevirmişti. Gülmemek için dudaklarını birbirine bastırmıştı. Kyungsoo gittiğinde önüne döndü ve Kyungsoo'ya arkasından baktı. Bugün çok eğleneceği aşikardı.
~~~~
Chanyeol Baekhyun'un uyurken ki halini kameradan izlerken hala uzanıyordu. Baekhyun'u izlemek hiç bir zaman sıkıcı gelmemişti ve bu hali... küçük bir yavru köpeğe benziyordu. Yatağın yarısını bile kaplamayan vücudu iki büklüm yatakta rahatını bulmuş gibiydi. Chanyeol yüzünde ki tebessümün farkında değildi, ki kim görse mutlaka tebessüm ederdi. Baekhyun şuan çok fazla şirindi.
Baekhyun yataktan gerinerek doğrulunca Chanyeol, Baek sanki onu görecekmiş gibi bir paniğe kapıldı. O da uzandığı yerden ani bir hareketle doğruldu.
Baek, yatağında oturur pozisyona gelip esnedikten sonra odasında bulunan tuvalete gitmek için ayaklandı. Chanyeol Baekhyun tuvalete girene kadar yatak odasında bulunan kamera da kaldı. Sonunda Baekhyun yaylana yaylana ulaşmayı başardığı tuvalete girdiğinde Chanyeol ışık hızıyla tuvaletteki kameraların görüntüsünü açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Plan is Over | ChanBaek
FanfictionChanyeol hatalar yapmıştı. Yaptığı şeylerin doğru olmadığını biliyordu ve bunların pişmanlığını yaşaması kendini aptal gibi hissetmesine neden oluyordu. Hayatında ilk kez, ilk defa bir şeylerin düzeleceğine inanmıştı. İntikam alabileceğini düşünmüşt...