《6. Bölüm》

2.2K 209 25
                                    

"Gerçekten bu rengi istediğine emin misin?"

"Hiç olmadığım kadar."

Baekhyun Chanyeol'un gösterdiği renge bakarken gözlerini devirdi.

Chanyeol evi şimdiden benimsemiş odasında değişiklikler yapmak istemişti. Baştan aşağı yenileyeceğini söylediğinde Baekhyun bunu biraz saçma bulsa da ne yaparsa yapmasını, onu katmamasını söylemişti. Psikopat biriyle yaşayacak olmak yeterince kötüyken onunla bir şeyler yapmak kulağa güzel gelmiyordu.

Ama Chanyeol'dan bahsediyoruz. İstediğini yaptırana kadar pes etmeyen birinden. Baekhyun'u Baekhyun'un da anlamadığı bir şekilde iki ara bir dere de arabaya bindirip odasında yapacağı değişiklikler için gerekli olan eşyaların olduğu bir mağazaya sürüklemişti. Baekhyun her ne kadar gözünde Park Chanyeol'u şizofren olarak bellese de kardeşi olduğundan ona zarar vereceğini düşünmüyordu. Ama Chanyeol ile geçirdiği vakitte kendini güvende hissetmiyordu ve bu onun sürekli somurtmasına ve hiç bir şeyden zevk almamasına sebep oluyordu.

Son zamanlarda Chanyeol'un Baekhyun'a samimi davranışlarını saymazsak Chanyeol yine aynı Chanyeol idi. Fakat dediğimiz gibi, son zamanlarda değişmişti. Baekhyun'a kötü davranmıyor ve eskisi gibi soğuk değildi. Aksine Baekhyun'la konuşmak için fırsat kolluyor gibiydi.

Bu biraz korkutucuydu sanki...

"Bize bundan bir kutu verin lütfen." Chanyeol parmağı ile gösterdiği pastel mavi rengini yanlarında ki görevliye işaret etti. Görevli renge baktıktan sonra kafasıyla onayladı ve Chanyeol ile Baekhyun'u orada yalnız bıraktı.

"Senin odanın da değişikliğe ihtiyacı var. Um... belki sende odanın duvarlarının rengini değiştirebilirsin." Baekhyun Chanyeol'un dediklerini ciddiye almasa da kafasını salladı.

"Ben kendi odamdan memnunum. Ve artık eve gidebilir miyiz?"

"Buyrun efendim." Görevli elinde ki büyük boya kutusunu poşet ile Chanyeol'a uzattığında Chanyeol teşekkür etti.

"Daha mobilya almadık." Görevlinin elinde ki torbayı alırken konuştu Chanyeol.

Baekhyun tam burada, şimdi yere yatıp uyuma isteğini bastırdı ve yapay bir şekilde güldü.

"Ah, tabi"

"Hadi yürü daha alacağımız çok şey var." Mağazanın kapısından Baekhyun'u iterek çıkarken mırıldandı.

Baekhyun onun bu ani değişimini ona sormayı istiyordu ama belki de Chanyeol gerçekten ruh hastası olabilirdi. Bunu kesinlikle annesiyle konuşmayı aklına not etti ve kendisini iten ellere izin vererek mağazadan dışarı çıktı.

Gözüne herhangi bir mobilya mağazasının ilişmesini beklerken omzunda bir yük hissetti ve yavaşça soluna baktı.

"Bak şurada bir mağaza var. İçeridekiler (mobilyalar) güzel gözüküyor. Bakalım mı?" Baekhyun'u parmağı ile gösterdiği mağazaya sürüklerken Baekhyun'un dikkat ettiği tek şey daha demin omzuna dokunan eldi.

Kyungsoo'dan başka biri ile ten temasına geçmediği için bu durum onun için garipti. Kyungsoo'nun ellediği her yerde gül açıyordu sanki. Baekhyun Kyungsoo'nun dokunuşlarından rahatsız değildi. Ama bu dokunuş farklı hissetmesine neden oldu. Kyungsoo'ya ihanet ediyormuş gibi.

Aklına o fotoğraf geldi. Kyungsoo ona ihanet mi etmişti şimdi. Kyungsoo. İhanet.

Kyungsoo'ya karşı olan aşk duygularını yavaşça bastıran duygunun öne çıkmaya başladığını hissetti Baekhyun.

Plan is Over | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin