《4. Bölüm》

2.3K 228 29
                                    

Baekhyun titreyen gözleriyle telefonun ekranına bakarken Chanyeol oturduğu yerden kalkıp Baekhyun'un neye baktığına bakmak için yanına gelmişti. Baekhyun gözünden akan damlanın ekrana düşmesiyle hıçkırarak ağlamaya başladı.

Kyungsoo başka bir adamın kollarında uyuyordu. Çıplaktı.

Baekhyun elinde ki telefonu kalan son gücüyle duvara fırlattıktan sonra dizlerinin üstüne çöktü. Hıçkırıklarını kontrol edemiyordu fakat sesli bir şekilde ağlamamak için eliyle ağzını kapatmıştı. Buruşan yüzü ağladığını belli etse de ses çıkartmak istemiyordu.

Katılarak ağlarken onun dibinde dikilen Chanyeol ise Baekhyun'a sadece boş boş bakıyordu. O bakışların arkasında en ufak bir acıma duygusu bile yatmıyordu.

"Bunu hak ediyorsun Baekhyun." çok kısık bir sesle fısıldamıştı Chanyeol. Yüzünde ki soğukluk baktığın anda yanma hissi verebilirdi.

Duyduğu cümle ile ağzındaki elini yavaşça aşağı indirdi ve burnunu çekerken gözlerini Chanyeol'a dikti.

"Ben b-bunu, b-bu şeyi hak edecek bir ş-şey yapmadım!" ağlamayla karışık bağırması Chanyeol'un hiç bir şekilde umurunda olmamıştı çünkü küçüğün bunu fazlasıyla hak ettiğini düşünüyordu. Bu azdı bile. Daha başlangıçtı.

----

Gözlerini yorgunca açmıştı ve uyanmıştı Kyungsoo. Uyanmıştı ama şuan ki ruh hali bir ölüyü andırıyordu adeta.

Sadece başı ağrıyor ve sızlamıyordu, arka tarafında da bir sızlama vardı. Gözlerini bir kaç kez kırpıp kendine gelmeye çalışırken saçlarını karıştırdı.

Eli istemsizce sızlayan arka tarafına gitti ve Kyungsoo'nun eli çıplak poposuyla buluştu. Kyungsoo'nun gözleri çıplak oluşunun şaşkınlığı ile göz bebeklerinden fırlarcasına açılırken dün geceyi hatırlamaya çalıştı.

En son hatırladığı şey, delicesine tanımadığı bir adamla içtiği idi ve o adamın yüzünü bile hatırlayamadığı idi.

--

Baekhyun gözlerini sadece karşısında oturan devi görebilmek için kısık bir şekilde açmıştı. Chanyeol şuan onu koltukta uyuyor sanabilirdi fakat Baekhyun çok yorgun olmasına rağmen gram uykusu yoktu. Karşısında oturan büyük beden elinde ki telefonla uğraşıyordu. Dıştan bakıldığında da çok soğuk görünüyordu fakat Baekhyun onun aslında iyi biri olduğunu, yaşadığı şeyler yüzünden böyle davrandığını düşünüyordu. Ama Baekhyun'a karşı davranışları, konuşması bu düşünceleri ört pas ediyordu.

Baekhyun Chanyeolün kendisine neden böyle davrandığını düşündü. Gerçekten onun babasını çaldığını mı düşünüyordu? Saçmaydı. Çok saçma.

Chanyeol kendisini izleyen küçük bedene telefonundan gözlerini ayırıp bir bakış attı. Küçük olan kısık gözlerini tamamen kapayınca hiç bir tepki vermeden geri telefonuna döndü. Telefonundaki işini hallederken Baekhyun'un ne kadar salak olduğunu düşünüyordu. Kendisini izlediğinin farkındaydı ama Baekhyun bunu bilmiyordu.

"Uyumuyor isen neden orada yatıyorsun?" gözlerini telefonundan ayırmadan sordu ama Baekhyun uyur havası vermeye çalışarak cevap vermedi.

"Hiç iyi rol yapamıyorsun ve gözlerini biraz daha kısmalısın. Beni izlediğin belli oluyor." iç çekerken söyledi Chanyeol.

Baekhyun işittiği cümle ile gözlerini hızlıca açtı ve bu hareketini Chanyeol'ün görmemiş olmasını dilerken gözlerini kırpıştırdı.

Plan is Over | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin