Baekhyun gözlerini dünkiye göre daha az bir acıyla açtığında ilk defa bu kadar rahat bir yerde uyandığını fark etti.
Chanyeol'un göğsü.
Dün akşamı hatırlıyordu.
Düştüğü yerden geri tırmanmaya çalışmıştı ve defalarca geri düşmüştü. Gayret etmiş ve tırmanmayı başardığında yürüyecek hali yoktu. Karşısında Chanyeol'u gördüğünde yaşadığı duyguyu tarif edemezdi.
Chanyeol onu kucaklayıp otele getirdiğinde Chanyeol'dan başka birine güvenemeyeceğini anladı. Ona sığınmak istedi. Kalbini açmak istedi. Sonsuza dek onun kollarının altında olmak istedi. Chanyeol tarafından korunmak...
Altında ki vücut kıpırdanmaya başladığında kafasını kaldırdı ve uyanmış olan Chanyeol'a gülümsedi.
"Günaydın."
Chanyeol'un vücudundan destek alıp vücudunu kaldırdı Baekhyun. Chanyeol Baekhyun'un kafasından tutup geri yatırdı ve derin bir nefes aldı.
"Bana bakma."
Baekhyun şaşkınlıkla kafasını geri göğse yatırdı ve bekledi.
"Beni kabul etmediğini biliyorum. Sen--"
"Chanyeol." Chanyeol'un lafını kesti.
"Hayır bili--"
"Chanyeol." Baekhyun Chanyeol'un lafını tamamlamasına izin vermeyecekti. Değişen şeyler vardı.
Baekhyun genellikle hislerini, düşüncelerini ne kadar içinde tutsa da şimdi söylemek istiyordu.
"Sana güvenmek istiyorum." Baekhyun Chanyeol'a bakmadan konuştuğu için bir gıdım daha rahattı denilebilirdi.
Bunu neden söylediğini bilmiyordu. Ama Chanyeol tarafından kendisini reddeden biri olarak görünmek istemiyordu.
Aynı zamanda sonsuza kadar Kyungsoo'nun yasını tutup onu bekleyecek değildi. Kyungsoo'yu unuttuğunu biliyordu. Kyungsoo'da onu unutmuş gibiydi ve hatta sevgilisi bile vardı.
Chanyeol'a karşı hislerinden emin değildi. Bu yüzden sadece bunu söyleyebildi.
"Güvenini hiçbir zaman sarsmayacağım."
---
"Baekhyun'u bulmuşlar mıdır? Arasak mı?"
Kyungsoo umursamamayı seçen yanını dikkate almıştı ve şuan endişelenmekten gebermek üzereydi. Yatağın etrafında attığı turlardan kendinin bile başı dönmüştü.
Jongin Kyungsoo'nun bu halini sindiği koltuktan izlerken olaya bir el atması gerektiğini düşündü ve tur atmayı bırakıp yatağa oturan Kyungsoo'nun yanına oturdu.
"Kyungsoo." Kyungsoo kendisine baktıktan sonra gözlerini gözlerinden ayırmadan ellerini tuttu.
"Bu kadar endişelenmenin sebebi ne? Eminim büyüttüğün kadar bir şey yoktur."
Kyungsoo endişesinin üstüne ayağıyla basıp diplere ittikten sonra gülümsedi.
"Haklısın özür dilerim."
Jongin eliyle Kyungsoo'nun yanağını okşadı."Bu kadar kısa sürede sana böylesine kapılacağımı düşünmezdim."
Jongin Kyungsoo'nun gözlerinde kaybolurken Kyungsoo küçük bir baykuş gibi Jongin'e bakıyordu.Jongin'i hak etmiyordu. O bakir bile değildi. Çok içip aklı başında değilken birinin altına girmiş ve sabah kim olduğunu bile hatırlamadığı biri tarafından becerilmiş halde bulmuştu kendini. Jongin'i sevmemeye çalışıyordu. Jongin daha iyilerine layıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Plan is Over | ChanBaek
FanfictionChanyeol hatalar yapmıştı. Yaptığı şeylerin doğru olmadığını biliyordu ve bunların pişmanlığını yaşaması kendini aptal gibi hissetmesine neden oluyordu. Hayatında ilk kez, ilk defa bir şeylerin düzeleceğine inanmıştı. İntikam alabileceğini düşünmüşt...