"Tatile gitmek ister misin?"
Baekhyun yerinde iyice doğruldu.
"Sen ciddi misin?"
Heyecanla sorduğunda Chanyeol gözlerini açmıştı fakat hala aynı pozisyonda uzanıyordu.
Yüzünde ne için olduğu anlaşılmaz bir gülümseme varken kafasını salladı.
"Hava çok sıcak. Belki deniz havası iyi gelir diye düşündüm."
Baekhyun koltuğunda biraz öne fırladı. Dizlerine kollarını dayadı ve ellerini yanaklarına yerleştirdi.
"Aah hep jeju adasına gitmek istemişimdir."
Chanyeol'un gülümsemesi yüzünde solarken kafasını kaldırdı ve Baekhyun'a kaşlarını kaldırarak baktı.
"Daha önce hiç gitmedin mi?"
Baekhyun soru karşısında dudaklarını büzdü ve kafasını salladı.
Chanyeol daha deminki gülüşünü benimserken kollarını göğsünde birleştirdi.
"Gerçekten mi? Haha"
Baekhyun arkasında duran yastığı bir hamleyle Chanyeol'a fırlatmış ve bağırmıştı.
"Vakit bulamadım. Derslerden."
Savunmak istercesine konuştuğunda Chanyeol hala sırıtıyordu.
"Sadece.."
Bağırdığı için zedelenen boğazını temizledi ve lafına devam etti Baekhyun.
"Sadece ikimiz mi gideceğiz?"
Chanyeol'un sırıtması daha da kalıplaşırken Baekhyun sorusuna bir cevap bekliyordu.Chanyeol yerinde doğruldu ve oturur pozisyona geldi.
"Baş başa mı gitmek istiyorsun?" Vücudunu Baekhyun'a doğru eğerek imalı bir şekilde sorduğunda Baekhyun arkasına yaslanmış ve gözlerini kaçırmıştı.
"Hayır sadece soruyorum."
Chanyeol da Baekhyun gibi arkasına yaslandıktan sonra kollarını birleştirdi."Belki arkadaşlarımı çağırırım."
Baekhyun'un tepkisini görmek istediğinden göz ucuyla ona baktı.Baekhyun Chanyeol'un arkadaşlarını çağırma düşüncesini kendine sevdirememişti. Nedendi bilmiyordu ama tanımadığı insanların olduğu ortamlarda iletişim kurmakta zorlanırdı ve genellikle dışlanmış hissederdi.
Bu hislerini yüzüne yansıtmadığına emin olduktan sonra gülerek Chanyeol'a baktı.
"Daha iyi olur."
Chanyeol Baekhyun cümlesini tamamlayıp arkasına yaslandıktan sonra düşünmeden cebinden telefonunu çıkarttı ve numarayı tuşladı.
Çok sürmeden telefon açılmıştı.
"1 haftalık bir tatile çıkacağız. Gelmek ister misiniz?"
Chanyeol telefon boyunca sadece bunu demişti ve onaylayıcı sesler çıkarttıktan sonra telefonu kapatmıştı.
"İster misiniz? 1 kişi değil mi? Daha fazlası mı?"
Chanyeol Baekhyun'un ne düşündüğünü bilmiyordu ama sadece kafa salladı.
Baekhyun çoktan aklında 7-8 kişi planlamıştı ve evet tatili bile kötü geçecek gibi gözüküyordu.
Chanyeol ve arkadaşları güzel günler geçirecek sahile ineceklerdi ve Baekhyun arkalarından kuyruk gibi gidecekti. Eğleneceğini düşünmüyordu. Belki de kendi arkadaşlarını da çağırmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Plan is Over | ChanBaek
FanfictionChanyeol hatalar yapmıştı. Yaptığı şeylerin doğru olmadığını biliyordu ve bunların pişmanlığını yaşaması kendini aptal gibi hissetmesine neden oluyordu. Hayatında ilk kez, ilk defa bir şeylerin düzeleceğine inanmıştı. İntikam alabileceğini düşünmüşt...