На вратата се звънна.Бяха Сам и Рос.Прегърнахме се и те влязоха вътре.Телефонът ми извибрира.Имах съобщение от мама:
"Съкровище! Ние пристигнахме.Полетът мина добре ти как си?"
"Ейй....Ами страхотно.Вие?Изморени ли сте?"
"Аз не,но баща ти щеше да получи инфаркт.Беше го страх."
"Хахаха...Мамо имам гости.По-къдно ще ти пиша! Окей?"
"Окей!Чао!"
"Чао!"Извадихме си чипс и бира.Пуснах да гледаме "Бързи и яростни 7" и седнах на дивана.Джейкъб сложи ръката си на рамото ми.Целуна ме по челото,а аз се усмихнах.Сам ме погледна и ми намигна:
-Толкова сте сладичкии!!!-каза Рос.
-Благодаря!Вие също!-отговорих.
-Колко е часът?
-16:46? Защо?
-Искате ли да се разходим?
-Къде?
-Ами на едно място.Хайде преоблечете се и да излезем.
-Как да се облечем?
-Спортно!
-Добремм...Със Сам се качихме в стаята ми.Облякох си розови панталонки и зелен неонов потник.Обух си маратонки.Сложих си малко безцветен гланц и спирала.Вързах си косата на конска опашка и слязох долу.Всички бяхме готови и излязохме.Отидохме до стадиона.Там имаше една групичка от хора при които не ми се ходеше,но Рос искаше да отидем,защото са негови приятели.
-Здравейте!-каза Рос.
-Здравей,Рос! Радвам се да те видя!-каза едно момче и се изправи.Беше рус с добре оформено тяло и беше много висок.
-Ами нека ви запозная.Това са Сам,Джейкъб и Виктория.А това са Джак,Джонатън,Кристина,Катрин,Джеймс,Мика и Саймън.Джак беше русото момче.
Джонатън: Черноок и чернокос.Висок.Невероатно тяло и мнооого красив.
Кристина:Личи си,че беше кифла.Брюнетка със светли очи и красиво тяло.
Мика:Червенокоса с кафеви очи.Ниска,но пък много красива.
Саймън:Чернокос и синеок.Уамихнат и висок.Беше невероятен.
Катрин:Руса със сиви очи и черни кичори.Добре облечена с красиво тяло.
Джеймс:Кафява коса,черни очи и определено красавец!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Аз,той и болката.
Подростковая литератураВиктория Питърсън.Тя е добро и мило момиче.Няма приятели и не споделя всичко което иска с някого,който ще я разбере,а с родителите си.Влюбва се в Джонатън Найт,но той ще направи нещо ,от което после ще страда много.