Hannah's pov:
Jak může někdo být takový sobec?
Obzvlášť, když je to můj bratr?
Copak nemyslí na city druhých?"Honey!!"
Zavolá Mikey, vyběhne z pizzerky a silně mě obejme. Děkuju Mikey, tohle jsem potřebovala.
"Vše bude v pohodě, neboj se. Pojď dáme pizzu."
Nabídne mi hned Mikey.
"Děkuju, ale nemám hlad."
To s Lukem mi vzalo chuť k jídlu. Mikey se zastavil a vyděšeně se na mě podíval.
"Kdo jsi a co jsi udělala s mojí Honey?"
"Moc vtipný Michaele, počkat.." odmlčela jsem se.
"s tvojí Honey?"
Mikey se začal nervózně dívat do všech stran, asi nečekal, že si to uvědomím. Objal mě okolo ramen.
"No jasně, moje. Každá holka je moje."
Chytře to zahrál do autu. Tohle kolo jsi vyhrál Clifforde, ale příště to tak lehký nebude.Když jsme došli dovnitř, Calum i Ashton se na mě podívali vyzvídavým pohledem, ale když jim z mého výrazu došlo že to není moc dobré, vrátili se ke své pizze.
"Takže Laura tu bude už brzo, co?"
Optal se Calum po chvilce ticha.
"Jo, přibližně do 20 minut by měla přijed." odvětím rychle.
"Další holka na hlídání. Ještě je mladší než ty. To už si rovnou můžem otevřít školku."
Řekne Ash s pobavením a lehkou ironií v hlase.
"No dovol, o tolik starší nejsi, dědo."
Docela mě tou školkou dostal. Nevěděla jsem jak reagovat. Kluci pomalu stupňovali smích.
"Dědo? Au, to zabolelo."
Řekne ublíženě Ash.
"Když já jsem školkáček, tak ty jsi děda. To je život." odpovím mu.
"5 Seconds of Summer - školka pro mládež."
Po téhle Mikeyho poznámce jsme všichni propukli ve smích. Tohle už mě vážně zabilo.
Kluci vždycky vědí, jak mě rozveselit."Čau lidi" přišel Luke. Kluci ho normálně pozdravili, ale já jen kývla hlavou.
Vážně na něj nemám náladu. Jo možná vážně dělám až moc velký scény, ale opravdu mě to zamrzelo. Několik let ho chci vidět a pak zjistím, že k nám jezdil.Atmosféra mezi námi všemi je dost napjatá. Moc nemluvíme.
Prostě, když je mezi někým z nás nějaký problém, všichni se bojí něco říct.
Silná empatie.
V kapse mi brní mobil. Laura.
"Ano?"
Řeknu, když to zvednu.
"Ahoj, říkala jsi pizzerie Kortess?"
"Jojo, to je ona."
" Super, do dvou minut jsem tam."
A típla to.
Jo super, tak to abych vyšla před pizzerku.
"Už je skoro tady."
Vyjekla jsem a pomalu vstala od stolu.
Vidím přijíždět auto a z něj vystupuje moje slavná Laura. Vybíhám ze dveří jako idiot.
"Laurooo!!" zakřičím.
Hned zbystřila.
"Hanii!"
Zakřičela a skočila na mě.
"No konečně, sice jsme se viděli před asi třema dnama, ale chyběla jsi mi."
Říkám jí v objetí.
"Ty mě taky pipko moje."
Jasně, jasně. Jak jinak.
"A kde máš kluky?" zeptá se.
Otočím se na pizzerku v tu chvíli, kdy kluci vycházejí.
"No, už jdou."
Trochu se zasekla a zadívala se na ně, teda asi spíš na Cala, dost se jí líbí.
"Hej, to je v pohodě, uklidni se a zavři tlamu, teče ti slina."
Říkám jí mezi smíchem, nedělala jsem si srandu měla slinu v koutku pusy, to je prase.
A pak, že je nemá až tak ráda.
Utřela si slinu a začala se trochu smát.
"Ahooj" Mikey na ni.
"Taakže, ahoj Lauro." Ash.
"Nazdár" Calum.
Kluci se zachovali fakt mile.
"Čau"
Vypadlo suše až trochu arogantně z Luka.
Mohl by se uklidnit.
"Nemusíš jí tu objímat nebo tak, ale sakra mohl bys být trochu milej, Lukasi."
Pošeptala jsem mu dost naštvaně, mohl by se chovat trochu dospěle.
"Promiň"
Zašeptal mi smutně zpátky a usmál se lehce na Lauru, která mu usměv opětuje. Aspoň něco, ale proč se tak chová?
"Ehm, ahoj kluci. Strašně ráda vás poznávám. " řekla Laura
"I my tebe."
Odpovědí kluci s úsměvem, až na Luka. To myslí vážně?
Vím, že jsem na něj nebyla nejmilejší, ale pokud vím on byl ten, co lhal.
Já mu řekla všechno, i o znásilněních a to není věc, co by bratr měl slyšet.
Sakra, vždyť on byl i první co se dozvěděl a mých prvních krámech.
Vážně, dřív než jsem to řekla mamce, napsala jsem to jemu, takže myslím, že celá kapela to věděla dřív než moje mamka.
ČTEŠ
Stejně tě najdu. ||Luke Hemmings||
FanfictionRodina je základ všeho, ale co když se rozdělí? Bratr měl sen a sestra se musela odstěhovat. Její bratr je Luke Hemmings. Už 6 let se neviděli. Co bude dál?