18. To se nemělo stát

361 16 2
                                    

"Chceš svůj život řídit podle Luka?"
"Ne! Je to můj život." Řekla rázně.
"Takže?" Zeptám se klidně.

"Takže...se divím, že se vůbec ptáš." Dořekla a usmála se, okamžitě jsem ji objal. Na tohle jsem čekal tak dlouho.
Vrátíme se zpátky za klukama.
"Luke pořád volá?" Zeptám se.
"Jo pořád." Odpoví mi Ash.
Cal, Ash i Laura na nás koukají s vyzvídavými pohledy.
"Tak jim to řekni." Zašeptá mi Honey. Na to jí jenom přikývnu a podívám se na ně.
"No lidi, tak jsme spolu."
"Kecáš." Vypadlo hned z Caluma.
"Ne, mluvím vážně." Odpovím
Všichni se na nás seběhli a začali nás objímat.
"Hezky kámo, fakt hustý." Plácne si semnou Ash.
Podívám se na Honey a vidím jak si něco šeptá s Laurou, ach ty ženy.

"Takže to oslavíme ne?" Vypadne najednou z Ashe. Všichni jasně dali najevo, že je to super nápad.
"A nebude Lukovi divný, že najednou chcem párty?" Zeptá se nejistě Laura.
"Neboj nebude, on jak slyší párty na nic se neptá a jde." Odpovím jí.

Po malý chvilce už Luke přišel, s Honey jsme si okamžitě pustili ruce a jen koukali na Luka.
"Hej Luku, půjdem na párty." Spustil na něj hned Calum. Lukova reakce mi byla jasná, ještě než ji řekl.
"Hej super, v 7 lidi oka?"
"Zlato to nepůjde." Calum na něj.
"Co? Jak jako nepůjde?" Začal Luke trochu naštvaně.
"Máme koncert." Vydechnu
"A nojo, fajn tak po něm."
Na to už jsme přikývli. Už aby to bylo alespoň s ní chvíli budu sám.
Luke bude pít a tančit někde jinde a já budu moct být s ní.

"Hele Honey, co kdybychom si tentokrát zahráli na nějaký šílený fans?" Začala najednou Laura na Honey.
"Cože? Co to meleš?" Honey z toho vypadá fakt nadšeně.
"Prostě trička 5sos i na tvář si to můžem napsat a půjdem normálním vchodem a budem řvát, jak je milujem." Vysvětlovala nadšeně Laura.
"Jo kámo jdem do toho." Zareagovala Honey, toho jsem se bál.
"Bože jen to ne." Plácl se Luke do čela.
"Nemáš snad rád fanynky?" Řekly holky jednohlasně.
"Jojojo pohoda." Začal se Luke smát a my s ním.

(Omlouvám se u Mikeyho to trochu přeskočím, pak se k tomu vrátím)

Je to takový divný jít k pódiu bez toho, aby mi Honey popřála štěstí a bez toho, aby Lukovi udělala vlasy. Vypadá stejně, ale jde o pocit.
Tak fajn.
Jdu na pódium.
Ani nevím, kde přesně Honey je, vím jen, že sedí na mojí straně. Při prvních tónech End up here se rozhlížím všude po mojí straně, ale je špatně vidět.
Ve chvíli, kdy já nemusím zpívat jdu na výstupek a koukám do publika až jsem ji konečně našel. Dívala se přímo na mě, jak si všimla, že se na ni dívám mi zamávala, já jí zamávat nemohl, musel jsem hrát tak jsem se na ni jenom usmál.
Vypadala šťastně, úplně zářila. Je nádherná i jako šílená fanynka.

Hannah's pov:

"Hej ale Lauri, co si vezmem?" Zeptám se jí při tom, co jsme nechaly explodovat naši skříň a všude okolo nás je oblečení.
"Ty si vem tohle." Hodila po mě černý tílko s lapačem snů a v tom 5SoS.
"A já si vezmu tohle." Ukázala na mě to samý tílko jako mám já, ale bílé (viz. obrázek). K tomu jsem si vzala skinny jeans s dírou na pravém koleni a ona si vzala to samý, ale díra na levém koleni. Jo jsme velmi originální.
Krásně jsme se namalovaly, daly si černou rtěnku a na tvář si namalovaly 4 přeškrknuté čárky.
Po těchto úpravách jsme vyšly před kluky, kteří nejdřív chvíli zírali a pak se začali trochu smát.
"No ještě že se nesmějete víc, to bych vás zabila." Řekla jsem jim jak nejdrsnějc jsem dokázala a oni stichli, dobře já. Po chvíli už byli všichni připraveni odjet.

Řidič mě a Lauru vyhodil kousek od arény a kluci jeli dál za arénu.
"Let's be fuckin crazy!!" Zaječela zničeho nic Laura a běžela ke hloučku nějakých holek a začala snima zpívat Good Girls.
Je docela společenská. Já jen hodila neskutečný výtlem a šla pomalu za ní.
"Hemmingsová?" Řekla jedna z těch holek a všechny se otočily. Laura se ke mně rozeběhla a chytla mě okolo ramen.
"Nene, tohle je Maisonová." Řekla a začala se smát.
"Počkat... a fakt že jo, ty si Lukova sestra." řekl zase jiná z nich. Jen jsem přikývla a zasmála se.
"Můžeme se s tebou vyfotit?" Řekly ty dvě sborově, jakoby to měly nacvičený od jiných celebrit. Z toho Laura dostala obří výtlem a mlela něco ve smyslu, že jsem slavná nebo co. Holkám jsem přikývla a vyfotila se ikdyž jsem si připadala docela divně. S Laurou jsme se k nim přidaly a šly jsme do arény.

Stejně tě najdu. ||Luke Hemmings|| Kde žijí příběhy. Začni objevovat