0.2

1.7K 23 0
                                    

sabah bir aptalın beni dürtmesiyle uyandım ve etrafa bakındım. Gece uyuduğum salonda değildik.Michael yanımdaydı ve onun odasındaydık."beni uyandırmandan hoşlanmadım"dedim.
"Sanada günaydın"diye Karşılık verdi ve ben de oturduğum yerden etrafı incelemeye başladım.aslında odası güzeldi yatağı ranzaydı üst kısmında yatak ,alt kısmında ise minik bir çalışma Masası vardı. Daha sonra küçük bir dolap . Ve yanında ,üstünde "Green Day" ve "rolling stones" gruplarının posterleri olan diğerinden daha büyük ve siyah mat renkte bir dolap vardı.Meraklı biriyimdir kendimi her ne kadar tutmaya çalışsam da olmadı.
"Michael ,o dolapta ne var?"
"Çok meraklı bir hayransın"
"Aynı zamanda sizin evinizde kalan bir hayran "
"Pff ," gülümsedi ve devam etti"bütün elektro,klasik ve Akustik gitarlarım o dolapta" ayağa Kalkıp dolaba yaklaşınca dolabın kapağında şifre olduğunu gördüm.tam ona dönüp bakınca o sordu."tahmin ediyim. Şifreyi Öğrenmek istiyorsun?"
"Belkiii"sesimdeki utanç ve gülümseme sesimin daha tiz çıkmasını sağlamıştı.
"Madem büyük bir hayranımsın tahmin etmeye çalış."
"Tamam doğum tarihin 1995"
"Aptal gibi mi görünüyorum, o kadar kolay değil"
"Ah tamam o zaman "diyip düşünmeye başladım. Ilk albümlerinin çıkış tarihi , ilk öpüştüğü yaş,ilk kez sahneye çıktıkları gün, ilk şarkı yazdığı gün,
"Siktir aklıma hiç bir şey gelmiyor!! Biraz yardım et kızıl kafa"
"Hey!"
"Hayır o Hi"
Bana tebessüm etti ve ipucu verdi.
"Ilk ne zaman gitar aldığımı biliyor musun ?"
"Lanet olsun nerden bilebilirim hiç söylemedin"yada ben mi duymamıştım?!
"10 aralık"
Şifre Bölümü'ne
1012 yazdım ve dolabın Kapağı arkadan American Idiot şarkısı çalmasıyla aynı zamanda da açılmaya başladı . Dolabı Odası'nın Yarısı kadar vardı.içerdeki bütün gitarlara göz gezdiriyordum.
"Aa bu Amsterdam konserinde çaldığın gitar, bunu da Ellen show'da kullanmıştın,aslında bunu hiç görmedim?!"diyip mat açık mavi renkli ve üstünde SKH yazan gitarı işaret ettim.
"Kimseye söyleme ,o gitarı gelecekte olan bir şarkımız için kullanacağız."
"Tamam şarkının adı SKH mi?" Biraz garipsemiştim
"Ah o kısaltması asıl adını çıkınca öğrenirsin Emma"
Adımı söylemesi bile kulağıma çok hoş gelmişti.bana böyle hissettiren biri için sadece hayran olmak Üzücü bir şey .her neyse .
Dolabı kapatıp tekrar kilitleyen michael "hey üstüne giymek için benim dolabından bir Şeyler ister misin?" Dedi. Aman Tanrımmmmm!!!!
"Ah tabii "
"Tamam jack Daniels t-shirt'ü mü yoksa Green day tshirt'ü mü?"
"Fark etmez"
"Tamam" üstünde Jack Danniels yazan tshirtü kafama fırlattı ve bana dönüp (yinee) bir soru sordu
"Ben buradayken giyermisin yoksa odadan çıkıyım mı?"
Ahajsjsjajsjw oleyyyyy!!!! Havalı davranmam lazım ama odadan çık demem hmm
" sadece arkanı dönersen sevinirim."
"Tamamdır"
Sırtını döndü ve hızlı bir şekilde üstümü değiştirdim.daha sonra bana seslendi "bitti mi"
"Evet"
"Ash erkenden Kalkıp Koşu yapmaya gitti ve senin o ilginç arkadaşın da onunla koşmaya gitti.Luke ve Megan kahvaltı hazırlıyor ve Calum o fuck boy Vücuduna sahip olmak için her gün yapması gereken egzersizleri yapıyor" dolayısıyla Bella onu izlerken üstüne atlamamak için kendini zor tutuyor diye düşünmeden edemedim.
"Ah tamam Luke ve Meganın yanına gidebiliriz"
"Tamam mutfak alt katta koridorun solundaki ilk kapı ben birazdan gelirim"
"Tamam" Odasından çıktım ve alt kata indim soldaki ilk kapı zaten açıktı luke tost makinesine ekmekleri koyarken Megan ona bakıp gülüyordu .
"Günaydın" dedim ve luke
"Sanada günaydın uykucu"diye cevap verdi ve ekledi "Michael'a benziyorsun o da uyumayı çok sever" dedi meganla bakışıp güldük ve bir anda aklıma geldi ben niye sabah Michael'ın Odasında uyandım!!!
Hayır biraz fesat Olduğum için aklıma gelen ilk şey oydu ya iste anlayın kelimeyi kullanmıycam.
Hayır !!! Olamaz ! O kadar aptal değilim ! Hem kesin hatırlardım ! Niye beni kendi odasına götürdü ki off mike...
Michael geldi ve kıkırdayarak "gece nasıldı?" Diye sordu . Luke ve Megan bakıştı sanki bir şey saklıyor gibi utandılar ve Meganı iyi tanırım eğer bir şey saklarsa sesi incelir ve Megan cevap verdi "sizi sormalı" kesinlikle sesi inceydi veeee konuyu çevirmişti
OHAAAA
EN YAKIN ARKADAŞIM VE LUKE
Mümkün mü???
Neyse onların adına sevindim diyip olayı büyütmemeye çalışıcam.
"Çok güzel uyuduk"diye cevap verdi michael ve luke'un
"Peynirli tostlarımız hazırr" demesiyle Calum'un ve Bella'nın mutfağa gelmesi bir oldu
"Hey günaydın millet "dedi Calum ve ben de Bella ya kimseye çaktırmadan mesaj attım
Ben:birlikte mi uyudunuz
Bella:uyumadık sjsj
Ben:😱😱 ciddi misin?!
Bella:tabi ki hayır !
Ben:sjsjsj
Bella:salak ksksk
Ben:öyleyimdir nsjsj neyse byy
Bella:byy
Daha sonra telefonu kilitleyip cebime koydum ve herkes masaya oturunca hepimiz aynı anda yemeye başladık.
Megan:Ashton nerede?
Luke:ah Lilly'le birlikte sabah sporu
Megan : spor olduğuna emin misin
Hepimiz gülmüştük ki çok da komik değildi
Cal:Aslına bakarsanız siz birlikte geceyi geçirip kahvaltı yaptığımız ilk hayranlarımızsınız
Ben: ne yani groupielere kahvaltı hazırlamıyor musunuz?
Michael:ah hayır onlar başka Şeyler istiyor
Luke:hey onların yanında bu kadar sapık konuşmamalısın Mike
Michael: ne istersem yaparım ben Punk rock'ım.

Michael'ın bu sözüyle herkes kahkahalara boğuldu. Daha sonra onlara söz verdik
Ben:ay tamam Mike bininci kez söz veriyorum ki telefon numaranızı başka kimseye vermiyeceğiz
Daha sonra bizi Megan'ın evine bıraktılar ve biz de içeri geçip olan şeyleri düşündük. Herkes çok mutluydu ta ki (Şaka yapıyorum tadınızı kaçırmayacağım sevgili okurlar) Herkes çok mutluydu . Megan şimdiden onların özlediklerini söylüyordu.Bella sürekli Calum ve Kol kaslarından bahsediyordu,Lilly ise Ashton'la yaptıkları koşuda ne kadar eğlendiklerini anlatıyordu. Sıra bana gelince ne anlatmam gerektiğini bilemedim. Michael'ın gitar dolabından bahsedebilirim ama sanki sadece bana verdiği bir sırmış gibi geliyordu .onu paylaşmak istemiyordum.
"Ah michael bana kendi tshirtünü verdi " dedim ve konuyu geçiştirdim.
Kızlar Michael'a olan hayranlığımı biliyorlardı ve beni de iyi tanıyorlardı normalde bu kadar kısa sürede susmazdım ve Lilly sordu.
"Iyi misin ? Her şey yolunda mı?"
"Ah evet sadece uykum var biraz"
"Ee haklısın bütün gece uyumamışsınız"
"Pff saçmalama" güldüm ve Annemleri arayıp dün Meganlarda kaldığımızı ve bu gün burada kalacağımı bildirdim. Meganların evinde fazladan 4 oda vardı. 1 ini kiler şeklinde kullanıyorlar (geriye kaç oda kalır jsjsjs) ve geriye kalan 3 oda da ayrı ayrı yatak ve küçük bir komidin var. Koridorun en sonundaki oda da genelde Lilly kalır ama bu sefer annesi onu almak için gelicekmiş.Onun Yanındaki oda Megan'ın odası ve ben Meganın karşısındaki oda da kalıyorum.Bella da benim yan odamda kalıyor genelde. odaya çıkıp biraz dinlenmeye karar verdim ve hepsi anlayışla karşıladı .tabii ki uyumayacaktım.
Gerçekten Michael Gordon Clifford'la aynı oda da kalmıştım ve bunu tekrar tekrar aklımdan geçirmeye başladım

Hold my Hand//CliffordHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin