1.2

453 9 0
                                    

Gözlerimi açtığımda Michael'da yeni kalkıyordu.esnedi ve daha sonra bana gülümseyerek belimden tutup beni kendine çekti ve bir fısıltıyla "günaydın bebeğim ."dedi.
"Sanada Mikey"ona sarıldım ve o da kıkırdayıp burnuma küçük bir öpücük kondurdu.
"Bu gün röportaj veya konserin var mı ?"
Olabildiğince tatlı bir sesle sordum.
"Konser yok sanırım bir röportajım var"
"Saat kaç gibi?"
"Öğleden sonra olması lazım."
"Tamam öğlene kadar benimsin mike"
"Buna sevindim." Ayağa kalmak için biraz gerindim ve çaba harcadım ama en sonunda kalkabilmiştim.odama çıkmaya üşenip giriş katında olan koltukta uyuduğumuzu bir kez daha kendime hatırlatıp güldüm ve mutfak tezgahına doğru ilerledim.ünlü Michael Clifford'u doyuracak bir kahvaltı hazırlamaya başladım.nutella ,ekmek atıştırmalıklar ve sosis gibi ağır olmayan etler.hepsini tepsiye yerleştirirken arkamdan gelip bütün belime dolanan iki kolla irkildim daha sonra michael beni kaldırdı ve tezgâha oturttu."seni seviyorum prenses."
"Ben de seni michael"
"Kahvaltı çok güzel görünüyor gel içeri geçelim." Dedi ve bana gülümsedi daha sonra beni tezgahtan kaldırıp tekrar yere ayağımın basmasını sağladı.tepsiyi o aldı ve oturma odasındaki küçük L koltuğa geçtik.ben televizyonu açarken o da tepsidekileri Düzenledi .
"Ne izlemek istersin mikeyy?"gülümseyerek sordum.
"Aslında çoğu tv Programını severim."
"The voice var,Saçma bir aşk filmi var ve Victoria secret show var."
"Victo-"cevap verirken kafasına elime geçen ilk yastığı attım ve şunu söyledim."hayır michael o kusursuz mankenleri kıskanıyorum."
Gülümsedi ve elime kumandayı alıp yanına gittim o da bana kıkırdadı ve saçlarımı okşayarak "tamam kıskanç prenses." Dedi ve the voice'u izlemeye başladık,aynı zamanda da kahvaltımızı yaptık.
-
-
-
-
-
-
-

"Hadi röportaja yetişmemiz lazım Calum bizi alıcakmış."
"Tamam Emma sakin ol."gülümsedi ve son kez aynaya bakarak saçlarını karıştırdı ve Kapıdan çıktık.
Calum kapıda bekliyordu.
"Günaydın em."diye seslendi ben arabaya binince daha sonra michael da arka koltuğa bindi ve "günaydın Call" diye mırıldandı.
Calum arabayı sürmeye başladı ve arabayı sürerken aynadan Michael'a ve bana baktı.
"Geldik mikey."
Diye seslendi ve hep birlikte arabadan indik Michael'ın eli benim elimi kavradı ve ona bakıp gülümsedim . Röportaj binasına girdik.Canlı bir röportaj değildi yani seyirci vb. Yoktu ben de kameraların arkasına oturdum ve olan şeyleri izlemeye kara verdim.
Ash ve Luke içeri girdiler bana selam verdikten sonra mike ve Cal'a sarılıp sandalyelere oturdular.daha sonra sanırım yönetici olan şık giyinmiş uzun sarı Saçları ve gözlüğü olan bir kadın geldi.Kadın yan taraftaki kameramanla konuşurken Calum ve Luke kendi aralarında kadının ne kadar çekici olduğunu konuşup şakalaşıyorlardı.Michael bana belli belirsiz bir şekilde göz kırpıp el salladı ve kadın tekrar yönetmen koltuğuna geçti.
"Ve prova almıyoruz zaten dolaçlama yapılacağını söylemiştik lütfen marka vermeyin küfür kullanırsanız da sadece lanet olsun gibi Şeyler söyleyin."
Hepsi onayladı ve daha tatlı görünen 23-24 yaşlarında spor bir etek ve güzel bir tshirt giymiş bir kız elindeki mikrofonla konuşmaya başladı.
"Evet 'Avusturalya Onları Konuşuyor'a hoş geldiniz yanımızda 5 seconds of summer var ve michael ,luke ,Calum,ashton hazır mısınız?"
Oturdukları sıraya göre isimlerini saydı ce hepsi evettt diyerek herkesin enerjisini yükseltti.
"Ilk sorumuz genel olarak gruba
Soru:en sevdiğiniz şarkı ve nedeni"
Mike:ah sanırım mu chemical romance'dan "teenagers" çünkü havalı ve eğlenceli bir şarkı ayrıca gitar bölümleri çok hoş.
Luke:blink 182 den miss you ve özel bir nedeni yok sadece seviyorum
Calum:all Time low something's gotta Give çünkü beni umutlu yapıyor.
Ashton: aslında sürekli Değişiyor ama bu aralar Nirvana smells like teen sprit.
2.sorumuz Michael'a özel yeni bir sevgilin var ve bir çok nefret Mesajları aldı yani bu duruma nasıl tepki veriyorsun ayrıca onu senin için özel yapan şey nedir?
Michael'la göz Göze geldik ve o anda Diğerlerinin de bana baktığını fark ettim.
Mike:ah bu konuda üzgünüm çünkü gerçekten insanlar onun kim olduğunu bilmeden onu eleştirdi ve nefret Mesajları attı ve o gerçekten Herşeyin en iyisini hak ediyor.daha anlayışlı olan hayranlar da vardı hatta bizi yakıştıranlarda ve yani bilemiyorum sanırım artık herkes bu nefret Mesajı olayını geçti ve konu kapandı diye düşünüyorum.atrıca o benim için özel çünkü binlerce nedeni var ama sanırım en önemli nedeni onun kendi olması yani bencil ,ukala veya kibirli değil beni gerçekten seviyor ve bunu göstermekten utanıyor ünlü olmama rağmen beni koruyor elinden geldiğince beni mutlu etmeye çalışıyor ve o benim için bütün Hayatımı geçirmek istediğim kişi.
Ona gülümsedim ve seni seviyorum idiye dudaklarımı oynattığı o da aynı şekilde karşılık verdi.
"Tamam çocuklar şimdi sıra Luke'ta senin için hayatında ki en önemli şey nedir?"
Luke: ah aslında aşk olmazsa olmaz diye düşünmüyorum ama sanırım benim için en önemli şey Arkadaşlarım çünkü beni her şekilde destekliyorlar onlar benim için özel ve tabii ki hayranlar da aynı şekilde.
"Ve sıra Calum'da senin için olmazsa olmaz nedir?"
Calum:kesinlikle müzik... Her türlü şeyi öyle ifade edebilirim en Saçma şey bile insana Anlamlı gelir müzik olağanüstü bir şey.
"Ve ash peki ya senin için?"
Ashton:benim için 5sos olmazsa olmaz Yaşadığım her şeyi paylaşıyorum eğleniyorum konserlere çıkıyoruz birlikte şarkı yazıyoruz yani bunların hepsi hayalimde ve kesinlikle 5sos benim için anlatamayacağım kadar önemli.
"Teşekkürler çocuklar "

"Kestik! süperdi bu akşam saat 10 da 5. Kanalda yayınlanıyor teşekkürler çocuklar yakında Görüşmek üzere kartım masada almadan gitmeyin."
"Tamam teşekkürler"Michael'ın üzerine atladım ve sarıldım .
"Seni gerçekten çok seviyorum Clifford."
"Ben de seni Güzelim hadi Calum'un arabasıyla gidiyoruz daha sonra Ash ve Luke'la evde buluşuruz."
"Tamam mikey."
Michael elimi tuttu ve İkimiz de el ele Calum'un Arabasına doğru ilerledik.

Hold my Hand//CliffordHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin