Yine bir aptalın beni dürtmesiyle uyandım
"Lanet olsun ne zaman insanlar beni dürterek uyandırmaktan vazgeçecek acaba"
Bella gülümsedi "sanırım asla"
"Dün en azından Michael dürtmüştü şimdiyse bir ezik dürtüyor"
"Hmm peki ben öyle bir eziğimki senin karnında tikinin olduğunu biliyorum"
"Ne hayır olmaz yapamazsın" ve artık çok geç tikimle uğraşıyordu
"Tamam tamam Kalktım istediğin olsun ezik!"
"Aferin Emma " İkimiz de güldük ve Mutfağa gittik Megan hepimize birer tane domates ve kaşar Peynirli sandwich hazırlamıştı. iştahsızca kahvaltımızı yaparken Bella yine Calum ve kaslarından bahsetmeye başladı.
"Kızlar biliyor musunuz her sabah egzersiz yapıyormuş bence gerek yok zaten kaslı"
"Sen o kaslarla annesinden çıktığını falan mı zannediyorsun?"
"Çok komiksin emma"
"Eh doğuştan gelen bir özellik"
Bu konuşmadan sıkılınca telefonumdaki bildirimleri kontrol ettim.
"Michael5SOS sizi Twitter'da takip ediyor"
"Michael G. Clifford sizi instagram'da takip ediyor "
"Michael instagram fotoğrafınızı beğendi"
"Luke5SOS,Calum5SOS ve Ashton5SOS artık sizi Twitter da takip ediyor"
"Kızlar telefonları kontrol edin"diye Çığlık attım.
Hepsi 3ümüzü de takip etmişti muhtemelen Lilly'i de takip etmişlerdi.
Oleyyyy.
Hepsi aynı anda telefonlara baktı."hey beni takip etmişler 5sos beni takip ediyorrr"
"Beni de "ikisinin de mutluluğu Gözlerinden okunuyordu.
"Tamam hadi bunu kutlayalım"diye öneride bulundum.aslında ikisi de hayır deme şanslarının olmadığını biliyordu çünkü inatçı biriyimdir.
"Ah tamam ne yapalım hoş çocuklar bulup onlara mı takılalım"diye sızlandı Megan ve ona bakıp "veya pizza yiyip kapalı havuza fln gideriz değil mi megan"
"Tamamdır "
"Kafan Çalışmaya başladı Minik budala"
"Ah evet fark ettim Bel"
Hazırlandıktan sonra Lilly'i aradık ve onunla Corner Park'da(kapalı yüzme havuzu ve spor Alanları olan ayrıca güzel pizza yapabilen bir tesis) buluşacağımızı söyledik.İçimize mayoları giydik ve bir kaç havuz malzemesi aldık.artık tamamen hazırdık.
----
Lilly konuşmaya başladı "Hey iyi ki buraya gelmişiz havuz çok temiz görünüyor "
"Haha Bencede benim fikrimdi"
"Hemen övün sen" Megan gülümsedi ve ona sarıldım. Hepimiz çok mutlu bir şekilde havuza girdik. Daha sonra pizzalarımızı yedik ben Bella'yla ,Lilly de Megan'la bölüştü.Bütün eğlencemiz bittiğinde saate baktım saat 8 olmuştu.Zaman çok ama çok hızlı geçmiş diye düşündüm.
"Evet bu gün bizde kalmak istermisiniz ?"diye sordu Lilly.
Aslında ailemi 2 gündür görmüyordum şansımı zorlamak istemedim.hepsiyle vedalaştım ve beni evime kadar bıraktılar.Eve gelince anneme çok eğlendiğimizi anlattım ama 5sos'ta kaldığımız kısmı atladım. Daha sonra duşa gireceğimi söyledim çünkü klorlu olmak pek Hoşuma gitmiyordu.Annem ve babam uyuyacağını söyledi onlara iyi geceler diyip duşun kapısını kilitledim.hızlı bir şekilde soğuk suyla duşumu aldım ve üstümü giyinmek için odama gittim.gri eşofman altımı giydim ve üstüne de bana bol gelen siyah Nirvana tshirtümü giydim saçımı duştan çıktığım için kıyafetim ıslanmasın diye yukardan topuz topladım ve tam yatağıma uzanıcakken telefonumun çalmasıyla irkildim.Michael arıyor!!!
"Ah selam Michael aramanı beklemiyordum"
"Şey kötü bir durumdayım bizim evin önündeki parka hemen gelebilir misin"
"Şey noldu ki"bunu sormamalıydım diye düşündüm.telefondan bile sesi üzgün geliyordu ve ağlamak üzere olduğunu anlıyordum.
"Her neyse geliyorum Michael bekle"
Evden çıkmadan önce sadece anahtar azıcık para ve telefonumu Yanıma aldım ve koşar adımlarla evden çıktım önüme gelen ilk taksiye atladım ve adresi tarif ettim parka vardığımda Michael'ın bankta oturmuş olduğunu gördüm daha da yaklaşınca gözündeki yaşlar görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hold my Hand//Clifford
Fiksi Penggemar"15 yaşındasın ve bakiresin dolayısıyla itiraz etme hakkın var bebeğim belki kaybetmek istemediğin şeyler olabilir." "Michael seninle olan her şeye varım..." "Hazır mısın?" "Her zaman."