0.3

1.4K 20 0
                                    

Ne bekliyordum ben ??! Luke'a , Calum'a, Ashton'a hatta Michael'a bile mesaj atma şansım vardı. Tabii ki bir fan girl olarak bu şansı Boşa harcamayacaktım.
Telefonumu elime aldığımda 2 mesajım vardı.(gizli numaradan gelmişti) mesajlara baktım.
G/n:Selammm sence ben
kimim
G/n: sence kimim
Ben:bilmiyorum ve umrumda değil
G/n:kabasın
Ben:sadece soğuk kanlıyım
G/n:5sos a karşı soğuk kanlısın

Aman Tanrı'm 4 ümden biriydi . Tabii ki Michael ama onu sinir etmek Hoşuma gidebilirdi.
Ben:aman Tanrı'm sen luke'sun hani bütün gece Meganla takılan mavi gözlü ve piercingli meteor
G/n:Luke tipsiz bir kere😡
Ben:ha tamam o zaman sen şu fuck boy vücuduyla kızların seni istemesini sağlayan gruptaki en havalı kişisin yani Calum
G/n: Calum gidip kendini becersin

Gerçekten Michael'la uğraşmak çok eğlenceliydi 😂

Ben: o zaman sen Michael'sın yani Ashton kadar Sarışın ve tatlı olmayan ama benimle birlikte uyuyan
G/n: bir dahakine sadece uyumayacağız
Ben:kskssj şaka yapıyorum en başından beri sen olduğunu biliyordum
G/n:sjsjsj gerçekten Calum'u istiyormusun
Ben:eh biraz kjdjsjs
G/n:siktir ben de öyle bir vücuda sahip olabilirim niye bütün kızlar Cal ve Luke'u istiyor ki!!
Ben:ksjssj neyse normal numarandan konuşalım mı?
G/n:ah tabi

Aradan hiç süre geçmeden telefonuma bildirim geldi: "mikey❤️🙀🍆😈🍕" adlı kişiden mesaj var.
M:geldim
Ben:selam
M:ama gitmem lazım yarın ki konser için çalışmalıyız
Ben:eminim bunu söyleyip GTA oynamaya gitmiyorsundur
M:tabii ki hayır 😈
Ben:sjsjsj by by
M:by

Bağırdım, "KIZLARRRR!!!
Michael'la mesajlaştımmm" Megan beni susturdu ve anne-baba Odası'nı işaret ederek "eve geldiler!!!" Dedi.tamamen unutmuştum Lilly'le vedalaştık ve annesi onu aldı.Bella tv izliyordu Megan da ödevlerini yapmaya çalışıyordu herkesin çok sıkılmış olduğunu anlayınca saate baktım 13:40
"Hadi dışarı çıkalım"
"Hava sıcak"diye mırıldandı Bella
"Kapalı alana gideriz"
"Ehliyetin yok"
"Taksi"
"Paramız yok"
"Huysuzlanmayı kesmezsen seninde Konuşmak için bir suratın kalmayacak"
Bunu ger ne kadar tehdit eder bir şekilde söylesem de onlar buna gülmüştü.
"Iyi nasıl istersen" diye olayı kabullenen Bella ayağa kalktı ,çantasını aldı ve
"Hadi dışarı çıkalım diyen sizdiniz"dedi çantamı aldım ve Megan'da hazırlandı . Taksi çağırdık ve Avm'ye gittik.
"Tamam ben Converse bakmalıyım."
"Ben de makyaj temizleme suyu almalıyım"
Ikisi de bir şey diyince ben de demem gerektiğini düşündüm ve aklıma ilk gelen şeyi söyledim
"Benim telefon kabı almam lazım"
"Tamam o zaman 2 saat sonra ortada yani şurda ki spor Mağazası'nın önünde buluşalım"
"Tamam" hepimiz ayrıldık ve ben de etrafa bakınmaya başladım.
Lanet olsun
Siktir
Olamaz
Off
"Selam Emma burda karşılaşmamız iyi oldu" dedi bir erkek sesi.
"Selam Daniel"
Açıklama: Daniel okulda bana aşırı yakın davranmaya çalışan biri. Aslında hoş çocuk ama onu o anlamda göremem.onunla en son Kimya dersinde konuşmuştuk ve bana şunu söylemişti.
"Aslında biz iyi arkadaşız birbirimizi anlıyoruz yani istersen-" ben olayın nereye gideceğini Anladığım için
"Daniel acelem var " diyip kaçmıştım ve şimdi kaldığı yerden Cümleye devam etmesinden korkuyordum. onun kalbini kırmak istemiyorum gerçekten onu tanıyorum.Duygusal birisi ve onu üzmek istemem şimdiye kadar yaptığı tek kötülük geometri Sınavı'nda kopya çekmek.
"Şey benim boş vaktim var istersen bir kafeye oturalım"
"Ah isterdim ama Bella'nın yanına gitmem lazım"
Yanıma hızlıca yaklaştı ve kolumu Sertçe kavradı. Bunu beklemiyordum .gözlerimin içine dikkatlice bakıp Şunları söyledi.
"Bak benden kaçmana gerek yok.Farkındayım ama geçen sefer kimya dersinde sana bir şey anlatıyordum ve bu Konuşmayı yapmak için çok bekledim yani benimle geliyorsun." Dedi ve ben de kabul etmek zorunda kaldım.Spor mağazasının Yanındaki Starbucks a oturduk ve o iki tane kahve aldıktan sonra karşıma oturdu.
"Bak gerçekten sen yanımdayken çok mutluyum Emma çok iyi anlaşıyoruz ve ben seni sevdiğimi fark ettim.Benimle çıkar mısın?"
İstemsizce gülümsemiştim sonuçta romantik bir konuşmaydı ama o benim için sadece arkadaştı kalbini kırmadan nasıl bunu ifade edebilirdim?
"Daniel bak Bencede biz çok iyi arkadaşız birbirimizi anlıyoruz Ve ben de seninle takılırken eğleniyorum ama ben seni hiç o anlamda düşünmedim."
"Düşün o zaman"
"Olmaz"
"Niye platonik Aşkın Michael Clifford'un gözünde sadece bir hayransın en fazla seninle biraz oynar ve seni bırakır." Ops bu biraz ağır olmuştu bunu daha sonra düşüneceğim
"Bak bunun Michael'la bir ilgisi yok bunun seninle ilgisi var.sen benim yakın bir arkadaşımsın ama daha fazlasını yapamam."
"Tipin mi değilim? Saçımı senin için gök kuşağı gibi boyayabilirim veya ben de piercing takarım ve kızlara göt gibi davranıp elektro gitar çalarım"
"Tekrar söylüyorum olayı Michael'a bağlama"
"Lütfen bir şans ver bize"
"Üzgünüm Daniel gereken üzgünüm ama olmaz bunun tipinde hiç bir ilgisi yok veya elektro gitar Çalan erkeklere takıntım yok"
"Emin misin"
"Tamam belki biraz var ama konu benimle ilgili ben sadece seninle sevgili olmak istemiyorum "
"Ah tamam ne yapmam lazım sana araba filan mı alıyım"
"Ehliyetim yok geri zekalı ,kıt mısın bir şey yapmanı istemiyorum sadece arkadaş kalalım."
Dedim ve ona sarıldım o da bana sarıldı ve "sonra görüşürüz" kelimelerini söyledi.Cafe'den çıkarken saati kontrol ettim daha 1 saatim vardı. Ben de telefon kabı bakmak yerine ihtiyacım olan bir kaç oje vb eşyalara bakmaya gittim.mağazada Megan'ın gördüm Yanıma yaklaştı ve şunu söyledi.
"Siktir regl olmuşum yanında hiç yedek var mı"
"Neyim ben sence 7/24 açık market fln mı"
"Hadi Lafı uzatma"
"Çantamın arka gözünde bulup al"
Megan çantamı karıştırmaya başladı.
"Ah buldum"
"İyi hadi tuvalete kol alıcağız şeyleri ben öderim"
"Saol birtanem seni seviyorum"
"Off herneyse beni utandırma" gülüştük ve ben markette gezindim. Sadece oje,aseton ve makyaj eşyaları satıldığı için çok ilgimi çekmiyordu.makyaj yapmak pek Hoşuma gitmez. Ideal makyajında 3 eşya kullanırım:
Dudak kalemi
Ruj
Eyeliner
Kendime 3 tane oje , 2 tane daha siyah eyeliner aldım ve Megan'ın aldığı 4 renk rujla birlikte ödeyip marketten çıktım.saate baktım.Tam iki saat olmuştu .ben de spor Mağazası'nın oraya Yürüdüm tam Önümde Bella vardı bana sarıldı ve Meganı bekledik beş altı saniye sonra o da geldi ve dışarı çıktık.Taksiye binmeden önce nereye gideriz diye bir konuştuk en Saçma fikir ben den çıkmıştı.
"Belki 5sos'un kaldığı eve gidebiliriz"
"Utanırım"
"Bizi içeri almazlar"
"Ben aralarından birine haber veririm"
"Emma belki birazcık utangaç olman lazımdır" hepimiz güldük ve taksiye bindiğimizde Meganların evini tarif ettik.
Eve geldiğimizde hızlıca bir akşam yemeği yedik ve televizyona bir film koyduk.hepimiz birbirimize sarıldık ve Lilly'e "seni seviyoruz keşke sen de olsan" diye mesaj attık.filmi izlerken uykumuz gelince televizyonu kapattık ama kimse üst kata çık ak istemediği için oradaki koltukta birbirimize Sarılarak uyuduk.

Hold my Hand//CliffordHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin