1.4

413 9 0
                                    

(Medyada ki şarkıyla okumanızı öneririm
Şarkı : All American rejects/ dirty little secret)

Uyanınca saati kontrol ettim 9:45 erken kalkmıştım .İlginç.Dünden kalan baş ağrımı geçirmek için Aspirin almaya karar verdim ve Mike'ı dürttüm.
"Başın ağrıyor mu ?"
"Haha evet dün geceden dolayı." Bunu derken bana bakıp gülümsedi *medya* ve
"Boynunda izler var " diyerek devam etti .
"Ah evet bir şekilde saklamam gerekicek!"
"Güzel bir eser yapmışım"
"Mike ağrı kesici için kahvaltı yapman lazım gel aşağı inelim."
"Tamam hadi." Dedi yataktan kalktı ve iç çamaşırlarının üstüne geçirdiği bir Eşofman altı ile beni Kapıdan çıkardı ve birlikte alt kata indik.
"Günaydın mike günaydın Emm-
Ah aman Tanrı'm boynunda morluklar var"
"Biliyorum Luke" dedim ve bana kıkırdamalarının arasında cevap verdi "sanırım birileri hareketli bir gece geçirmiş."
Mike da ona bakıp "tahmin edemeyeceğin kadar." Dedi ve güldü.
"Al morluklar için krem ve baş ağrısı için ilaç."
"Saol mikey"
"Kahvaltını bitirmeden ilacı içme ."
"Tamam "diye gülümsedim ve Michael'ın saçlarıyla oynarken dün Ashton'ın yaptığı hafif ve kremalı keki yemeye başladım. Gerçekten Ashton güzel yemek yapıyordu.
Yemeğim bitince ilacımı içtim ve mike da masadaki kremi boynundaki belirli Bölgelere sürdü.
"Bu gün özel program ne ? Konser,röportaj?"
Ashton üst kattan inerken bana cevap verdi.
"Hey bu gün boşuz!"
Dedi ve bana sırtımdan sarılıp günaydın dedi daha sonra Michael'ın yanına ilerledi ve "günaydın mikey mikey !!"
"Sanada günaydın Ashy"
Ash mutfak tezgahının oraya yani mike ve benim karşıma geçince gözü boynuma kaydı ve "seks mi yaptınız?"diyerek mike'a baktı.
"En azından benim bir kız arkadaşım var sen ihtiyacın olursa birini buluyorsun."
"Sinirimi bozuyorsun mikey"diye cevap verdi ash ve eline geçen kurabiyeleri alıp bahçedeki masalara çıkarken Mike'ın saçını okşadı.Calum ise Ash'in kulağına yaklaştı ve "görüşürüz." Diye fısıldarken saçlarını okşadı.
"Ah birbirinizi tahrik etmekten zevk mi alıyorsunuz?"
"Evet." Diye gülerek Karşılık verdi Calum ve telefonuna gelen bildirimlerle uğraşmaya başladı.
"Bebeğim hadi biraz daha morluk yapalım."diye Gülümsedi mike .
Ona baktım ve "asla olmaz o morlukları saklamak için ne kadar uğraşmam gerek biliyor musun?"
"Hadi ama yaş farkımız biraz olabilir ama çokta küçük değilsin herkes senin daha önce böyle bir şey yaşadığını tahmin eder zaten ."
"Michael 15 yaşındayım ."
"Tamam bebeğim istediğin zaman bana söyle."
"İlginçsin."
"Aslında 20 Yaşında bir ünlüye göre az bile yapıyorum."
"Tamam haklısın." Dedim ve gülüştük o anda telefonum çaldı ve mike'a sessiz olması için işaret ettim.arayan annemdi acaba evdeler ve beni bulamadılar mı kesin öldüm ama 2 -3 günleri var daha.
"Selam anne"
"Sanada Emma nasıl gidiyor ?"
"İyi siz?"
"Bizde iyiyiz ve güzel bir haberimiz var sana !"
"Evet?"
"Erken geliyoruz yarın sabah gibi evde olucağız."
Çok kötü!!!
"Çok güzel sevindim."
"Tama tatlım sonra görüşürüz kendine dikkat et."
"Tamam anne babama da selam söyle"
"Tamamdır."
Telefonu kapattım ve Mike'a baktım "beni eve bırakman lazım."
"Bu gün de burda kalırsın diye düşünmüştüm tatlım."
"Aslında kalırdım ama ailem yarın sabah dönücekmiş evde bitmemiş binlerce yemek var eğer onları gene bitirmezsem anlarlar."
"Tamam kötü kız iş başında."diyip Güldü ve arka masanın üstünde duran atma anahtarlarını aldı ben de çantamı aldım ve içine Mike'ın bana bu sabah verdiği kremi koydum daha sonra Bahçeye indik .
"Hey aileme yakalanmama lazım hazırlık yapıcam."
"Yardım istermisiniz?"diye sordu Luke ve İkimiz de gerek olmadığı anlamında başımızı salladık. Hepsine veda ettim ve Calum'a "lütfen Mike'ı tahrik etme ."diyerek gülümsedim. O da kıkırdayıp "mike eve gelince sana bir süprizim var." Diyerek Michael'a seslendi.
Arabaya mike'la binince ona sordum "evimin yolunu hatırlıyorsun değil mi?"
"Tabi ki bebeğim."
Derken arabayı sürmeye başladı ve bir eliyle direksiyonu yönlendirirken diğer eliyle bacağımın üzerinde şekiller çiziyordu.geldiğimizi görünce arabadan indik ve eve girdik."yardım edebileceğim bir şey söyle"
"Aslında yok michael."
"Ah yemek bitirme gibi bir Şeyler söylüyordun aslında yemeği bir kaba koyarsan Ashlere götürürüm."
"Süper fikir."dedim ve buz dolabında ki 3 günlük yemeği annemin Varlığı ile yokluğunu anlayamayacağı bir kaba koyup Michael'a verdim.
"Hey rahat ol! Kendi evinmiş gibi hisset."
"Tamam Emma "derken beni belimden sardı ve dudaklarıma kayan Gözlerini daha sonra gözlerime dikereken minik bir şekilde öptü.
"Michael istersen gidebilirsin bebeğim yardım etmeye çalışıyorsun Anlıyorum ama gerek yok " diyerek öpücüğüne Karşılık verdim.
"Pekala işlerim bitince beni FaceTime'dan ara ve kendine dikkat et ben hep senin yanındayım."
"Merak etme mikey."
Tam Kapıdan çıkarken beni belimin biraz daha aşağısından kavradı ve çantasından bir uzun siyah gap çıkararak bana verdi ardından "boynundakiler saklaman lazım meleğim."
"Teşekkürler unutmuştum Michael." Dedim ve saçlarımı parmaklarında gezdirirken tshirtü aldım katlayarak masanın üstüne koydum."üstünü değiştirmezsen gitmem!"
"Mikey çocuk gibisin."derken bana verdiği tshirtü elime aldık ve üstümdekini çıkartmama yardım ederken ben de onun verdiği gap'i giydim.
"Çok güzelsin birtanem."
"Saol mike ah bekle!" Dedim hızlıca üst katta odama çıktım ve kıyafetlerinin arasına sakladığım Tshirtü çıkartarak aşağı indim.
"Bizde kalmış"diye gülümsedim
"Tamam."diye Kapıya yönelirken onu durdurdum.
"Değiştirmezsen gitmene izin vermem."derken Güldük ve üstündeki geniş bluzü çıkarttı.daha sonra ona yaklaştım ve gülümsedim "sanırım tek moraran yer benim boynum değil."
"Tırnaklamıştın ve sırtım morarmış değil mi?"
"Biraz da Tırnak izi var ." Dedim ve güldüm. Daha sonra beni sıkıca kavrayıp sarıldı ve"hiç bir yere gitmeni istemiyorum sen hep benimsin."
Diye mırıldandı.
"Ah tatlım seni seviyorum."dedim ve Kapıdan onu geçirdim.
Eve girdim mutfak tezgahının üzerine oturdum ve yapmam gereken şeyleri düşünmeye çalıştım.

--------------------------------------------------
Vote ve yorumlarınız gerçekten çok önemli her türlü görüşe açığız isterseniz hikaye ile ilgili öneride de bulunabilirsiniz sizleri seviyorum hepiniz çok tatlı masum olmaya çalışan mike girl'lersiniz hatta eminim ki aranızda luke,cal veya Ashton girl olanda vardır. herneyse sonraki Bölümler!(bölümLER)  için heyecanlandırmak istiyorum ve küçük bir spoiler iyi olur diye düşündüm.
Spoiler cümle:
"Hayır asla olmaz !"
"Peki neden?"
"Uygun değil sen delirmiş olmalısın unut bunu Emma!"

Hold my Hand//CliffordHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin