1.3

463 10 0
                                    

Michael'ların evinin önüne geldik Calum dikkatli bir şekilde el frenini çekti ve arabayı durdurdu.
"Evet siz içeri geçin ben arabayı arka caddedeki otoparka bırakıyorum."dedi ve Anahtarı Michael'a attı.
"Görüşürüz."diye seslendi ve hafiften el salldı mike.Daha sonra kapıyı açtı ve içeri geçtiğimizde Luke'la Ashton'ın seslerini duyduk.
"Hey niye arabayı kendi bahçenizin önüne koymuyorsunuz ?"
"Arabamızı takip eden bazı sapık hayranlar var ."
"Anladım."derken hafif bir şekilde kıkırdadım.
Ashton içeriden sesimizi duymuş olmalı ki odanın kapısını açtı ve "selam çocuklar Luke'la takılıyorduk gelsenize yanımıza."
"Olur."diye gülümsedim ve oturma odasına ilerlerken Mike'ı da sürükledim.
"Selam luke!"
"Selam Em. Mike sanda"
İkimize de gülümsedi ve "hey sizce şunlardan hangisine cevap vermeliyim?"diyerek telefonunu gösterdi.bir kız Luke'la aynı grupta ama Luke onu takip etmiyor sanırım seni aynı gruba ekleyen sayfalar vardı. Michael için bir ara bakmıştım.
Ilk kız:selam Lukey
Naberrr
Mutlu musun penguen?
Yazmıştı 2. Ise
Luke seni seviyorum
Sen özelsin
Sen tatlısınnnnn
Yazmış ve kalplerde randomlar oluşturmuştu.
"1. Seni kanka olarak istiyor 2. Ise sana aşık sen seç." Diye gülümsedi mike ve luke en sonunda kanka olarak isteyeni takip etti ve diğerine de cevap yazdı.
"Aw bu penguen seni seviyor."şeklinde bir Şeylerdi.
"Tamam hadi bir şey yapalım mesela"diye başladı Asb ama devamı gelmedi kimse de devam ettirmeyince michael Ash'in umudunu kırmamak için "gitar çalıyım "diyerek olayı topladı ve odanın köşesinde duran klasik gitarı kucağına aldı.calum'da o Sırada odaya girince Ashton ve benim aramdaki boşluğa oturup kıkırdadı.
Michael gitarı çalmaya başladı.
"I keep you my "
"Dirty little secret"
"Dirty little secret."
O Şarkıyı çalarken hepimiz ona eşlik ediyorduk.daha sonra başka bir şarkı:
"And it happened once again"
"You'll turn to a friend"
"Someone that understands sees through the master plan."
"When everybody's gone"
"And you waited for so long "
"..."
"Well I guess this is growing up."
"Lalalala"
Şarkı bittiğinde cebimden telefonumu çıkarttım ve
"Mike bana bak fotoğraf çekiyorum"
"Hayır tipsizim"
"Tamam her şekilde çekicem sen bilirsin."
"Iyi tamam"dedi gülümseyip ve Saçma ama gerçekten insani eriten bir poz verdi.*medya*
"Instagram veya Twitter "
"Bence instagram "diye fikrini belirtti Luke ve ben de fotoğrafı instagramda paylaştım. Binlerce takipmisteği vb vardı ve hesapların çığıra '5soslove'
'Mikeylove' gibi hesaplardı.bir kaç tanesini kabul ettim ve Michael'la eğlencemize devam ettik.Ashton yorgun olduğunu söyledi ve odasına çıktı daha sonra Calum'da aynı şekilde üst kata çıktı.
"Tamam ben gitarı odaya koyup geliyorum."diye gülümsedi michael ve odadan çıkınca Luke'la Konuşmak için konu düşünmeye başladım.
"Hey onunla yattın mı?"
Tamam bu ilginç bir soru!
"Niye ki?"
"Sadece merak ettim sana çok bağlı yani eski kız arkadaşlarından çok farklısın onun için ."
"Ah teşekkürler "
"Gerçekler " dedi gö kırpıp ve ben de belirli bir süre sessizlikten sonra Luke'un sorusuna cevap verdim.
"Evet."
"Ne?"
"Evet onunla yattım."
"Çok çekici değil mi sonuçta o michael"diyerek bana gülümsedi ve ben de gülümsedim."tatlım aşağı inmek isteyorum sen yukarı gel!"
"Ama öyle anlaşmamıştık."
"Hadi Em."
"Pff tamam bekle telefonunu alıyım."
"Tamam prenses."Michael'ın kıkırdama sesi üst kattan bile belliydi.koltuğun üzerinde duran telefonumu aldım Luke'a iyi geceler dedim ve üst kata çıktım zaten Ashton uyuyordu Calum 'da muhtemelen boş boş takılıyordu.her neyse.
Michael'ın odasına kapıyı çalmadan girmiştim ve karşılaştığım manzara biraz değişikti."hoşuna gitti mi?"
"Ne! Şey hayır yani sanırım hayır bilemiyorum michael yani aslı-"Lafı dolandırırken kafam karıştı ve heyecanlandım.ve Sözlerimi bitiremeden Mike Yanıma gelip sıcak dudaklarını benimkilerde birleştirdi ve beni öpmeye başladı. Gerçekten güzel hissettirmişti.
"Sakin ol Emma"dedi ve gülümsedi öpüşlerinin arasından.
"Etkilendim."dedim ve neden bunu itiraf ettiğimi kendime sormaya başladım ta ki bana gülümseyip tekrar öpene kadar.
"İstermisin?" Tamam. Aklıma gelen ilk şey o ydu.ne tepki vereceğimi bilemiyordum.bu Sırada içinden çok düşünceli olduğunu geçirdim."sanırım evet." Dedim ve gülümsedim daha sonra öpüşleri sertleşti ve boynuma indi.üstünde ki tshirt'ü çıkarttı ve bana da aynısını yaptırdı.boynumda minik izlerin olacağını hissettikten sonra üstümdeki son kıyafetleri de çıkardım ve bana gülümsedikten sonra uyumlu bir şekilde hareket ettik.
-
-
-
-
-
"Mike uyumalıyım ."
"Tamam tatlım."
Bana gülümsedi ve ellerini belimde sıcak teninde gezdirdi daha sonra ona sırtımı döndüm ve beni ensemden öpüp iyi geceler diye fısıldadı.
"Sanada mikey."
Gözlerim kapanırken mutluluğumu düşünüp daha da mutlu oldum.

------------------------------
_Valerie_Clifford_ süper bir yazar Takip edip yazdığı Michael Fan fiction'ı okumanızı öneririm.bir daha ki bölümü yine en kısa zamanda yüklemeye çalışacağım.Sizi seviyorum yorum ve vote bekliyorum.

Hold my Hand//CliffordHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin