"Günaydın"
"Günaydın michael."
Kolları bedenimi kavrarken bana gülümsedi.
"Bu gün birlikte imza Gününe gideceğiz."
"Biliyorum ve korkuyorum."
"Hayır bebeğim.korkma ,korkmamalısın onlar seni seviyor."
"Hiç sanmıyorum michael."
"Niye sevmesinler ki? Sen Kendi hayalini yaşıyorsun ayrıca onlara hiç bir kötülüğün olmadı."
HAKLI olmalıydı.
Kapı çaldığında "gel "diye seslendim.
"Günaydınnnnn!!!"luke içeri gelmişti.
"Siktir luke Michael'ın yanına ben yatıcam.yerimi kapma."diye gülümsedim.daha sonra ayağı Kalktım.
"Günaydın ashhhhhhhh."
"Günaydın"diye seslendi ve bana sarıldı.
Calum'u bulmak için üst kata tekrar çıktım ve onun Odası'nın kapısını çaldım.
"Calum içeri gelirim mi?"
"Uh bir dakika.tapılası penisini görmeni istemem."
"Kendini mi şey- kötü bir zamanda mı kapıyı çaldım."diye seslendim.
Kapının kilidi açıldı.
"Bu konu burada kapanmıştır Emma."
Kıkırdadım ve tamam dedim.ona sarıldım sarılmama Karşılık vermek için elini sırtıma götürürken geri çekildim.
"Eww o elinle bana dokunma."
"Sağ elimle yapmıştım."
"İğrençsin."
Gülümsedi ve alt kata indi.Tekrar Michael'ın odasına girdim.Luke 4 gün önce bir kızla yatmıştı ama adını hatırlamıyordum.sanırım Becy gibi bir şeydi.ben de Luke'u odadan çıkartmak için bir bahane uydurdum.kapıyı açtım ve luke a seslendim."kapıda Sally diye bir kız var ve senden hamile olduğunu söylüyor Luke."
"Aman Tanrı'm Sally'yle 2 gece önce yatmıştım .ama korunmuştuk."yataktan aceleyle kalktı ve giriş katına inmeye başladı.kapıyı kilitledim.
"Yalandı değil mi?" Diye kıkırdadı michael
"Erkek arkadaşım çok zeki."dedim.
Alt kattan Luke'un sesini duyduk.
"Sürtük!"İkimiz de gülmeye başladık.
Hayatım güzeldi özellikle de michael olduğundan beri.bir konserin Hayatımı bu kadar değiştireceğini düşünmezdim.o konser sayesinde Luke,Calum ve Ashton gibi harika Dostlarım olmuştu ve Dünya'daki en düşünceli ,havalı ve çekici olan kişiyle çıkmaya başlamıştım.Kesinlikle mucizeler gerçektir
Ve
Hiç bir şey imkansız değildir.Lütfen kendinize güvenin.Ben sizin
Her şeyi başarabileceğinizi biliyorum.Kitabı yazmaktaki amacım sizlere bunu göstermekti.Lütfen pes etmeyin.her şey gerçekleşebilir.hayalleri gerçekleşen insanlardan tek eksiğimiz kendimize güvenmek.hayatın adil olduğunu düşünenlerdenim.hiç bir şey mükemmel değildir ancak bütün kötü Şeyler başladığı gibi biter.pes etmeyin sizlere inanıyorum.kitabı çok Sevdiğim Özlü sözlerle bitirmek istiyorum.
"Güçlü kal"
"Her fırtına bir yağmura diner."
"Seni öldürmeyen her şey seni güçlendirir."
"Bu hayatı sürdürebilecek kadar güçlü olduğun için doğdun."
"En parlak yıldızlar en karanlık gecelerde ortaya çıkar."
5sos'lu ve mutlu bir yaşam dileğiyle:-)
Daisy Clifford 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hold my Hand//Clifford
Fanfiction"15 yaşındasın ve bakiresin dolayısıyla itiraz etme hakkın var bebeğim belki kaybetmek istemediğin şeyler olabilir." "Michael seninle olan her şeye varım..." "Hazır mısın?" "Her zaman."