Minik prensesimizin böyle davranmaları çok sinirimi bozmuştu.şu anda arabadayız ve Emma'ların evine gidiyoruz.Emma ailesine değer veriyor ve onları bu şekilde bırakırsa o üzülür.ailesiyle konuşmaya çalışacağım.aslında bu kadar duygusallık fazla geliyor ama Emma in her şeyi yaparım.
"Hadi gel."
"Tamam"derken sesi umutsuzdu çünkü en başından beri kötü r fikir olduğunu söylüyordu.eve girdiğimizde annesi kapıyı açtı.
"Uh sen michael olmamalısın seni beklemiyorduk?"
"Evet.michael clifford ve haber vermeden geldiğim için özür dilerim."
"İçeri gelsene mike!"
Içeri girdim ve Emma elimi daha da sıkı tuttu.
"Bakın Emma'yı üzmem onu üzemem emma benim her şeyim sizleri Anlıyorum çünkü bir Erkeğin kızları nasıl amaçlarla kullanabileceğini biliyorum ama ben bunu yapmam.Emma'yla mutluyuz.ona Zarar vermem."
"Seni Anlıyorum michael ama Emma henüz 15 Yaşında yani aranızda ki yaş farkı ortada ve Emma'nın sana olan hissine hayranlık deniyor belirli bir süre sonra bu yok olucak."
"Hayır olmayacak Anne!"Emma'nın cırlaması bana da cesaret vermişti ve "böyle bir şeyin olacağını hi. Sanmıyorum ."dedim.
"Tamam michael biz değerlendiririz .zaten sanıyorum ki bizim kararınızın çok ta bir Önemi yok.sana i günler Emma'yla konuşmamız gerekenler var."
"Iyi günler efendim."dedim Emma'nın elini sıkıp ona göz kırptım ve ebeden çıktım.Emma'nın anlatımı:
"Bana bunu yapma! Be mutluyum Görmüyor musun?işk kez hayallerimi yaşıyorum.gerçekten mutluyum."
"Bak Emma tamam onunla çıkabilirsin ayrılacağınız günü az çok tahmin ediyorum ayrıca konuşacağımız şey bu değildi.dün gece nerede kaldın?!"
"Bu seni ilgilenemez siz. Beni evden çıkardınız."
"Biz senin iyiliğini düşünüyoruz."
"Bak ben mutluyum lütfen bana karışmayın."
"Tamam tatlım ama bizden habersiz dışarı Çıkma ve lütfen lütfen Michael'a uyup sigara ,uyuşturucu vs kullanma."
"Anne o ünlü;şizofren bir eroin'ci değil."
"Her neyse dün evden kaçtığın için cezalısın bu gün boyunca odana."
Sessizce üst kata çıktım ve mike'a mesaj attım.
"Tamamdır."
"Sevindim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hold my Hand//Clifford
Fanfiction"15 yaşındasın ve bakiresin dolayısıyla itiraz etme hakkın var bebeğim belki kaybetmek istemediğin şeyler olabilir." "Michael seninle olan her şeye varım..." "Hazır mısın?" "Her zaman."