Not:Emma'nın ağzından
Sabah gözlerim kendiliğinden açıldı.ilk kez bir aptal beni dürtmemişti.etrafı inceledim yine Michael'ın odasındaydım.Michael'ın göğüsüne Kafamı yaslamıştım.Uyanık olup olmadığına bakmak için Kafamı birazcık kaldırdığımda beni izliyor olduğunu fark ettim.ne kadar huzurlu olduğu Gözlerinden anlaşılıyordu uyanık olduğumu anlayınca bana Gülümsedi ve
"Günaydın bebeğim " dedi.Bana bebeğim mi dediqrrqr
"Günaydın mikey"
"Sana bir şey sorucam."
"Ah tabi"
"Daha romantik Olmasını isterdim ama bunu Söylemek için bekleyemeyeceğim.Kız arkadaşım olur musun?"
Neeee!!! Gerçekten çok sevinmiştim ama aynı zamanda da korkuyordum.ya hepsi bir rüyaysa ,ya hepsi benim hayalimse ,ya hepsi bizim ağzımızdan Yazılan bir kitapsa...( ;D)
"Sen ciddi misin ?"
"Hiç olmadığım kadar."
"Tabi ki evet michael .seve seve kız arkadaşın olurum.ama bir şey sorucam bir gece de ne değişti? Yoksa ben uyurken benden yararlandın mı??çünkü biraz derin uyurum."bana gülümsedi ve cevap verdi."hayır,ama istediğin şey buysa ben hazırım."
"Sapık "dedim ve güldüm.
"Bak Emma hayatımda ilk kez birini izlerken hem de uyurken yani benimle konuşmuyordun bile ve ben sana bakınca kendimi huzurlu,mutlu aynı zamanda hiç olmadığım kadar aşık hissediyorum.Bu dayanılmaz bir his.Hem sana eriştiğim için mutlu oluyorum artık seni öpebileceğim için mutlu oluyorum hem de seni öpmeye kıyamıyorum en ufak bir şeyde üzülmeni veya canının yanmasını istemiyorum bu gerçekten ilginç bir his ve Emma senin sayende aşık olmanın sadece karnındaki kelebekler olmadığını anladım." Michael'ı ilk kez bu kadar romantik görmüştüm ama bana bunları söylediğine inanamıyordum.ilk kez hayatımda ilk kez gerçekten Sevdiğim birini elde etmiştim...
Kırmızı dudakları şu anda hiç olmadığı kadar çok çekici geliyordu Gözüme.yüzümü onunkine yaklaştırdım ve dudaklarımı onun sıcak ve pürüzsüz dudaklarına değdirdim.daha sonra İkimiz de yataktan kalktık ve Michael üstünü değiştirirken onu izledim.alt kata mutfağa indik ve Calum'u Luke'u kovalarken gördüm ashton ise mutfak tezgahına oturmuş(evet o kadar sandalye varken nedense tezgaha oturmuştu.)gazete okuyordu.
"Günaydın sevgilimle çok güzel uyuduk."
Hepsi Konuşmayı ve koşuşturmayı bırakıp şok olmuş bir şekilde Michael'a baktılar.
"Sevgilin????"Calum şaşkınca sordu.
"Evet "
"Emma çıkıyor musunuz?"
"Evet "dedim ve gülümsedim.
Ashton geldi ve ikimize de sarıldı "sizin adınıza çok sevindim çocuklaaaar." Dedi.Calum'dan kulağıma yaklaştı ve Michael'ın da duyabileceği bir sesle "iyi şanslar Emma" dedi ve kıkırdadı.Luke ise "hadi bunu kutlayalım ve size tost hazırlıyım."dedi ve aynı anda hepsi itiraz etti sanırım Luke iyi yemek yapamıyor.
"Tamam hayranlara söylemeyi düşünüyor musunuz?"diye ekledi luke.
"Siktir bunu hiç düşünmemiştim."
"Bence bilmek hakları ama onların üzülmelerini veya bileklerini kesmelerini istemiyorum."diye fikrimi söyledim.
Calum bana sarıldı (çok şaşırdım bu kadar samimi olmaları çok Hoşuma gitmişti.)
"Ben onlardansa senden korkuyorum sana binlerce nefret Mesajı atıp seni her gün ağlatıcaklar."dedi. Bir süre sessizlik olduktan sonra michael "daha sonra düşünürüz,şimdilik eğlenceli bir Şeyler yapalım."dedi ve benim güvende hissetmem için bana sıkıca sarıldı.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Bu gün çok güzeldi mike her şey için teşekkür ederim tatlım."
"Ben de teşekkür ederim .seni çok seviyorum istediğin her an mesaj atabilirsin ve şunu unutma ben hep senin için tam yanında olacağım."
"Seni seviyorum."dedim ve bir kez daha dudaklarımı onunkilere bastırdım.bana sarıldı ve eve geçtim.saate baktım
10:45
"Anne uyudun mu?" Diye seslendim.
"Hayır ,neredeydin seni merak ettik.Sabah erken Kalkıp biraz dolaşmaya karar verdim yürüyüş yaptım Lilly'le buluştum ."
"Tamam bana yalan söylemediğini düşünüyorum."
"Seni seviyorum"
"Ben de seni tatlımm ama bize haber vermeliydin.Cezanı sen seç
1-gecenin geri kalanını odamda geçirmek
2-yarın sabah erken Kalkıp hepimize kahvaltı hazırlamak ."
"Ben 1i alıyım. Iyi geceler "dedim ve odama gittim.
Zaten annem beni cezalandırsa da cezalandırmasa da 1. Seçeneği yapıcaktım.Sert anne rolünü oynamak istedi ve o kadar mutluyum ki ona izin verdim.Bu gün Michael'la ilk önce lunapark a gittik daha sonra yarı. Konser verecekleri salonu Ash ve Luke la birlikte gezdik ve ön provalarını(yedek prova gibi bir şey) izledim.Calum yorgundu.daha sonra Michael benimle bizim evin önündeki parka geldi ve ordaki çimenlere uzanıp yıldızları izledik ve birbirimize Yaşadığımız önem anıları anlattık.yarım saat sonra ise beni eve Bıraktı.gerçekten hayallerimi yaşıyordum.Michael'la sadece Meg,Bel,Lily,luke,Cal ve Ash'in bilmesi gerektiğini kararlaştırdık.
Telefonum çaldı
"Michael.G.Cliff'ten skype aramanız var" hemen açtım
"Selam mike"
"Selam"
"Nasılsın?"
"Süper sen?"
"Süper.seni şimdiden çok özledim bebeğim."
"Ben de ama şimdi uyumam lazım ."
"İyi geceler rüyanda beni Gör Emma"
"Yok ben almıyım günlük hayatımda yeteri kadar görüyorum" ikimizde kıkırdadık ve aynı anda kamerayı öptük :D daha sonra skype'ı kapattım ve ilk kez bu kadar erken (saat 11:20'de) uyudum.Bu huzur olmalıydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hold my Hand//Clifford
Fanfic"15 yaşındasın ve bakiresin dolayısıyla itiraz etme hakkın var bebeğim belki kaybetmek istemediğin şeyler olabilir." "Michael seninle olan her şeye varım..." "Hazır mısın?" "Her zaman."