1.0

588 11 4
                                    

"Michael artık uyanman lazım günün hepsini burda uzanarak harcadın."
"Sadece söylenmeyi bırakıp Yanıma uzansan."
Ona gülümsedim ve dudaklarına hafif bir öpücük bıraktıktan sonra kalktığını fark ettim.
"Aferin"dedim ve üstünü değiştirirken onu izleyebilmek için odasındaki sandalyeye oturdum.
Dolaba doğru gitti ve üstünde olan t-shirt'ünü çıkarmasıyla bir kaç saniyelik huzurla doldum.Eline geçen ilk t-shirt'ü giydi ki gerçekten bunu yapmalarına inanamıyordum kendilerine her ülke için ayrı stilist filan tutmaları gerekmez miydi?sonuçta Ünlüler ...
"Biliyorsun demin ki gibi kalabilirdin."
"Sana o teklifi gece sunmuştum küçük hanım"
"Ama bu Yaptığın haksızlık biliyorsun kızlarda baştan çıkarılabiliyor."
"Kendini kontrol et o zaman sabah sporu için vaktimiz yok."dedi ve gülümsedi.daha sonra beni kucağına alıp çalışma masasına oturttu ve
"İşini mi zorlaştırıyorum Emma?" Diye kıkırdadı ve saniye beklemeden dudaklarımızı birleştirip onun saçıyla oynamaya başladım.
"Hadi aşağı inmemiz lazım!"
"Emma hadi ama biraz daha."
Son bir kez onu öptüm ve masasından indim. Elini tutup onu alt kata sürükledim.
"Günaydın!!!"
"Sanada ash"diye cevap verdim ve Cal'ın odada olmadığını fark ederek sordum.
"Calum nerde?"
"Ablasıyla birlikte erkenden çıktılar sanırım ailesine süpriz parti mi ne yapacaklar."
"Sevindim."
"Günaydın lukeyyy"diye seslendi michael ve luke ikimize de göz kırpıp günaydın dedi. Kahvaltı için tezgâha gittik ve Michael'la birlikte (her ne kadar İkimiz de bu konuda beceriksiz olsak da) bir sandwich yapmaya çalıştık.
"Bunun tadı iğrenç!"diye kıkırdadı mike.
"Ben sana Meyveli yoğurtla karıştırma demiştim."dedim ve güldüm ikimizde yemeği bitirince birlikte video oyunu oynamaya karar verdik.belli bir süre sonra gerçekten sıkıldık ve ash dışarı çıkmamızı önerdi.
"Tamam ama ilk önce evi kontrol etmem lazım!"
"İstersen bu gece sen de kalırız böylece şimdi tekrar eve uğramamıza gerek kalmaz."
"Tamam.
hala inanamıyordum.yani Michael'la sevgili olmak sanki hepsi bir rüyaymış gibi geliyordu.
"Evet yetenekli gitarist bu gün nereye gitmek istersin?"diye
Sordum bana gülümsedi."prenseslerin seçme Hakkı olmalı " göz kırptı.
"Birbirinize bu kadar yavşamak zorunda mısınız?"Ashton hem kıkırdadı hem de Güldü ve inat olması için Michael'ın elini tuttum.elleri ilk tanıştığımızdaki kadar sıcak yumuşak ve masumdu.
"Kendine bir sevgili bul rapunzel" mike az önce Ashton'a Rapunzel Demişti ilginç...(uzun Sarı saçları var ki gerçekten rapunzele benziyor.)
"Her neyse ben iyi bir yer biliyorum."
"Ne bar filan mı yani sabah saat 11-12 gibi sarhoş Olmayı düşünmüyorum."
"Hayır bar değil yarın ki konser salonumuz ."
"Ne?!"Mike ve ben aynı anda bağırdık.
"Bak prova yapmamız lazım sizi bölmek istemem ama gerçekten bu lazım."
Mike bana üzülmüş bir şekilde baktı ve özür dilemeye yeltendi ama onu susturdum.
"Bu süper olur!hep soundcheck vb şeyleri merak etmişimdir harika olur." Ki gerçekten öyleydi.
"Istersen diğer arkadaşlarını da çağar."
"Tamam saat kaçta demeliyim."
"Birazdan çıkarız yarım saate orda oluruz yani."
"Tamamdır Ash:)"
Michael hala konuşmamıştı.
"Gelmek istediğine emin misin? Sıkıcı olabilir."
"Seninle her yere gelirim tatlım." Dedim.
Beni belimden kavradı kendine doğru çekti ve anlıma küçük bir öpücük Bıraktı daha sonra çantaları vb. Eşyaları alıp evden çıktık.Ash'in Arabasına binerken Arkadaşlarıma mesaj attım ve arabaya tam geçerken bir hayranın bize yaklaşıyor olduğunu fark ettim.
"Selam Emma " dedi ve bana gülümsedi."aman Tanrı'm Michael!!!" Diye bağırdı ve mike ona sarıldı ve son olarak Ash.
"ASHTON !!!"
Hepimize sarıldı ve benden nefret etmediğini aksine beni sevdiğini çünkü bu kadar şey arasında bir de onlarla uğraşmama rağmen güçlü olduğumu söyledi.buna sevinmiştim hatta bizimle fotoğraf bile çekildi.
"Ayrıca siz çok yakışıyorsunuz yani sen ve Emma çok tatlısınız."
Dedi Mike'a bakarken ve ona gülümsemeyle yetindik daha sonra acelesi olduğunu söyledi ve kendi evine yürümeye başladı.
"Bak artık seni seviyorlar."
"Sanırım bir kaçı seviyor." Dedim gülümseyerek Ash'i yanıtladım.
Mike bana baktı ve sım sıkı sarıldı.
-
-
-
-
"Ve burası da Benim soyunma odam ."
Mike elimi tutarak bana etrafı gezdirdi ve en sonunda sahneyi görmek için kulisten çıktık.
Lilly:gerçekten büyük bir sahne Heyecanlı mısınız?
Diye sordu Ashton'a ve ash gülümseyerek kafasını biraz anlamında salladı.
"Birazdan Calum ve luke burada olur.onlar gelince şarkı provalarına başlarız.şimdilik eşyaları ayarlayalım" diye devam etti Ash.
"Tamam hadi müzik odasından gitar pena bateri vb seçelim."diye heyecanlanan michael hepimizi oraya doğru sürükledi.

Hold my Hand//CliffordHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin