"Michael"diye seslendim ve oturduğu banktan ayağa kalkınca ona sarıldım çünkü her ne kadar umursamaz görünsede buna ihtiyacı olduğunu biliyordum.sarılmama uzun bir süre Karşılık verdi daha sonra banka tekrar oturdu ve geldiğim için teşekkür etti.
"Michael noldu?kim benim gün ışığımı üzdü??"
"Aslında kimse üzmedi."
"Sorduğum tek soru o değildi."
Onun için üzülüyordum.---Michael'ın ağzından:
Benim için endişelendiğini anlamıştım.bu çok hoştu ama şu anda buna bile mutlu olamıyordum.
"Tamam anlatıyorum.Bak bazen hayatında büyük bir değişim olur ve her şeyin düzeleceğini düşünürsün ama geriye baktığında hayatında aslında hiç bir bok olmadığını anlarsın."
"Ünlü olmanla ilgili bir şeylerin değişeceğini düşündün ve şimdi de bir şeyin değişmediğini düşünüp üzüldün."
"Aynen öyle"
"Peki seni bunu düşünmeye yani geçmişe bakmaya iten olay ne?"
"Aslında biraz karışık"
"Bak michael beni saat 10 veya 11 de taksiye bindirip bu parka gelmemi söylüyorsun dolayısıyla bilmek hakkım."
"Iyi sakin ol,eskiden okulumda bir çocuk vardı sanki kurulmuş saat gibi okula her geldiğimde bana ezik olduğumu ve etrafımdaki insanlar sayesinde insanların beni sevdiğini yoksa bir değerimin olmadığını söylüyordu.Bu gün bir söyleşiye gittik ve küçük bir kız gördük hey imza istiyorum diye bağırmıştı ben de üzmek istemedim ve yanına gittim o da bana 'senin adını unuttum ama ben Calum'dan istiyordum'dedi.ve gerçekten o an o çocuğun HAKLI olduğunu anladım şu sikik Dünya'da hiç bir değerim yok ,Varlığım ve yokluğum fark etmiyor."
"Michael benim için değerin var.öyle Düşünme.Bu sikik dünyada benim hayata bağlanmamın ve gülümsememin nedeni sensin.ve emin ol bnim gibi Düşünen binlerce kişi var."
Bu sözleri beni gerçekten gülümsetmişti.o çok tatlı ve masum Kızın gülümseme nedeni olmak beni mutlu etmişti.elimi yumuşak ellerinin üzerine koydum ve ona gülümsedim.
"Gerçekten bunu duyduğuma çok sevindim..."
"Aslında daha fazlasını yaptın benim için ama kelimelere dökmek zor."
"Gerçekten teşekkürler emma"
Adını söylediğimde bana sanki adımı hatırlıyorsun diye sevinmiş bir çocuk gibi baktı.
"Bir şey sorabilir miyim?"dedi.
"Tabii"
"Michael neden beni aradın?"
"O kadar groupie nin arasından seni seçtim." Ikimizde güldük çok güzel bir gülüşü vardı.
"Ciddiyim neden ben?"diye sordu tekrardan
"Çünkü sen yanımdayken kendimi iyi hissediyorum beni gülümsetiyorsun"
Sözümden sonra minik bir şekilde sırıttı.bana tekrar sarıldı ve gitmesini istemedim.
"Şey aslında çocuklar bara gitti ben de yalnız kalmak istediğimi söyledim yani istersen evde biraz takılabiliriz."
"Ah ailemin haberi bile olmaz zaten uyuyorlar .emin misin"
"Tabi ki"
Birlikte eve Yürüdük ve odama çıktık.
"Ee ne yapmak istersin Emma"
"Bilmem sen?"
"Video oyunu ve pizza"
"Bu saatte pizza yersek kilo alırız michael !"
Aslında güzel bir fiziği vardı buna neden dikkat ettiğini anlayamadım ama ben çok da Zayıf sayılmazdım.
"Tamam sadece video oyunu?"
"Olur ."
"Tamam hangi oyunu istersin?"
"Şey ben bir aralar FİFA oynuyordum ama unuttum oynamayı ve nasıl oynandığını bilmiyorum."
-------Emma'nın ağzımdan:
Oyunun kumandasını eline alırken bana seslendi.
"Tamam Öğretmenin sana öğreticek"
Istemsiz bir şekilde kıkırdadım ve iyice dibime bitişti.daha sonra kumandayı elime verdi ve konuşmaya başladı.
"Burdaki X topu çalmana yarar ve burdaki kare olan tuşa basarak gol veya pas atarsın onu bilgisayar otomatik olarak ayarlar.anlamadığın bir şey varsa söyleyebilirsin."
"Hayır devam et" iyice Yanıma geldi ve Aramızdaki mesafenin iyice azaldığını fark ettim.bundan mutluydum sonuçta o Michael.
"Burdaki Üçgen daha hızlı koşmanı sağlar,daire ise oyunu durdurur.zaten sağ,sol,ileri ve geri tuşlarını anlarsın sağını solunu karıştırmıyorsun değil mi?"
"Aslında ara sıra karıştırıyorum"
Ikimizde güldük ve devam etti
Işaret parmağımı kumandanın arkasındaki tuşa götürdü.
"Bu da oyun sırasında Çalan Şarkıyı değiştirmeni sağlar 4 tane bizim grubun şarkısı da var."
"Hangileri var?"
"End Up here,she looks so perfect ,never be ve try hard."
"İyimiş"
"Senin favori Şarkın ne 5sos'tan?"
"Aslında sürekli Değişiyor ama Reject şarkısının tam beni anlattığını düşünüyorum."
"Ben sana She Looks so Perfect'i yakıştırmıştım."
Aman Tanrı'm çok tatlı bir iltifattı.
Utandığım için Gözlerimi kaçırdım ve teşekkür ettim.
Oyunu 15 dakika olan seçeneğe ayarladı ve başlattı"1-0"
"Süper gidiyorsun"
"Hızlı koşma tuşuna tıkla"
"Gol geliyor"
"2-0"
"Son 2 dakika"
.
.
"Süper oynadın"
"Sağol"derken kumandayı ona verdim ve
"Nasıl oynadığını merak ediyorum." Dedim 15 dakikaya ayarladı ve oynamaya başladı."Michael daha 5. Dakika ve sen 4-0 öndesin."
"6-0"
"Süperr"
"Bitiyorrr"
"7-0 yendinnnn"
Çok iyi oynamıştı muhtemelen bir taktiği vardı.
Saate baktım ve saatin 12 olduğunu fark edince "artık gitsem iyi olur"dedim.-------Michael'ın ağzından:
Gitmesini istemiyorum o yanımdayken kendimi mutlu hissediyorum.
"Bu gecelik burda kalsan?"
"Ben de kalmayı isterd-"
"Lütfennn"
"Tamam"
Çok mutluydum.
"Peki merde uyumak istersin"
"Michael'ın yanında olma şansım var mı?"
"Tabii ki" bilgisayardaki programlar kapattıktan sonra ona sordum.
"Üstüne bir Şeyler istermisin?"
"Aslında aradığında evden aceleyle çıktım yani üstümdekiler pijama"
"Tamam" Üstüme daha rahat bir tshirt gitmek için ona sırtımı döndüm ve üstümü çıkardığımda bu tepkiyle karşı karşıya kaldım.
"Aman Tanrı'm michael göründüğünden çok daha çekicisin!!!"
Teşekkür edip güldüm ve o da kendime şunu hatırlattı."bazı şeyleri içimden düşünmem gerekiyor" daha sonra yatağa uzandım ve o da Yanıma uzanıp sıkıca bana sarıldı ben de ona sarıldım ve Gözlerimi kapatmadan önce Cal,Ash ve Luke eve gelince bizi bu şekilde görmemeleri için dua ettim.Ama itiraf ermem gerekirse sanırım bu kızdan hoşlanıyordum.aramızda 5 yaş olması umrumda değil .eğlenceli çılgın güzel komik ve aynı zamanda bana değer veriyor ve beni iyi hissettiriyordu .
Sanırım deneme gerek yoktu bu kızdan hoşlanıyordum. mutlu bir şekilde gözlerimi kapattım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hold my Hand//Clifford
Fanfiction"15 yaşındasın ve bakiresin dolayısıyla itiraz etme hakkın var bebeğim belki kaybetmek istemediğin şeyler olabilir." "Michael seninle olan her şeye varım..." "Hazır mısın?" "Her zaman."