Z.1

168 27 5
                                    

Yine çok güzel bir pazartesi sabahıydı.Uyandım ama sıcacık yatağımdan kalkıp bütün gün yorulmak istemiyordum kendimi biraz daha zorladım 5 dakika daha sadece içeriden annemin sesini duydum

"Serin uyandın mı minik kuşum''

diye aramızda sadece 1 odalık mesafe varken bağırmasına gerek yoktu ama yinede bağırıyordu ayrıca minik kuşum demeyi de ihmal etmezdi bana. Mutfağa girdim birden içimi bir huzur kapladı ve derin bir ''ohh''çektim.
Annemin yanına gidip yanaklarına sulu öpücükler kondurmuştum. Babam oradan kıskanırcasına bana bakıp şakacıktan da olsa surat asmayı ihmal etmemişti. Yanına gidip onada kocaman öpücükler savurdum. Saate baktım ve geç kalmıştım ağzıma götürdüğüm bir lokma ekmek ve zeytin boğazımdayken zorla konuştum.

"Babacık, ben gidiyorum geç bile kaldım dedim.

Annem seslendi.

"Kızım bak böyle olmaz yemek yemiyorsun doğru dürüst''

dedi. Okulda atıştırırm ben diyerek evden çıktım otobüs durağına geçecekken önümden nerdeyse beni ezecek bir araç geçti

"Taş yokmu taş memleketin çivisi çıktı ''

dedim durakta duran amcalar ve teyzeler de beni onaylarcasına kafa salladıktan sonra otobüsüm geldi. Bindikten on beş dakika sonra okula varmıştım.Çok sevinçli bir şekilde okulun önünde duran arabaya baktım bu az önce önümden hızla geçen arabaydı. Elimdeki şansı değerlendirdim ve yerden aldığım cam kırığı ile arabayı boydan boya bir güzel çizdim. Camı bıraktım ve okula doğru ilerlemeye başladım. Bahçenin arkasında serseri ama benim en yakın dostum, kardeşim Yağızı gördüm.

Her zaman ki gibi elindeki sigarayı ağzına götürüyordu ve dumanını dışarıya püskürtüyordu. Elindeki ejderha dövmesi ile havalı gözüküyordu. Aman duymasın, egosundan geçilmez . Beni gördüğü gibi elindeki sigara izmaritini yere bıraktı gülerek bana doğru yürümeye başladı.

''Günaydın kardeşim''dedi.

Bana sarıldı ve koluma girip yürümeye başladık. Serseridir ama adam gibi adamdır. Okul koridoruna girdikten sonra müdürün yanında yakışıklı bir adam vardı. Kahverengi saçlı ela gözlü ve deri çeketi ile Çok uyumlu siyah tişört giymişti, aynı renkte pantolon sen insansan, bu yanımdaki Yağız kimdi? :)

Bunları söylerken yüzüm düştü bir anda çünkü bu yakışıklının elinde araba anahtarı vardı. Sonradan aklıma geldi değildir ya....yo, yok ..! Bu boydan boya çizdiğim aracın sahibi değildir. Değil mi?

Derkennn bütün düşüncelerim uçtu. Adama çarpmıştım ve bana

'' Önüne baksana maviş ''dedi.

Özür dileyerek yanından uzaklaştım. Yağız dışında kimse bana isim takmamıştı. Yağızın koluna tekrar girdim. Sınıfa girdik ve hocadan özür dileyerek sıramıza oturduk. Biz girdikten 10 dakika sonra içeri o yakışıklı adam girdi. Sanırım kızgındı. Sınıfı dışarı çıkarttı ve bahçeye doğru götürdü. Kesin araba yüzündendir. Ama bir araba için bu kadarı da fazla değil mi? Hepimiz şaşkınlıkla Adama bakıyorduk. Adam arkasını döndü ve sesini biraz yükselterek

''Bu arabayı kim çizdi hemen söylesin''dedi.

Ben çaktırmadan geri geri gitmeye başladım. Tam bitti kurtuldum derken adam arkamdan seslendi

'' Şşt! Sen maviiş"dedi.

İstemeden de olsa arkamı döndüm ve

''Ben mi?" Dedim.

Sesim Çok çıkmamıştı.

Adam'' Senden başka maviş var mı?"

Diye cevap verdi. Gerçekten de sınıfta bir Ben maviştim. Adama doğru yürüdüm. Arkadaşlarıma siz gidebilirsiniz diye işaret yaptı. Allahım sen yardım et bana ona doğru yürümeye başladım. Tam önünde durdum.

'' Sen mi çizdin arabamı"

diyerek üzerime eğildi. Bende sesimi oldukça sesli çıkartarak daha doğrusu çalışarak.

''Evet Ben çünkü beyefendi az kalsın beni eziyordun senin bana kastın mı var? "

Dedim. Ve kendimi tebrik etmeyi unutmayarak.

Adam'' Demek sen çizdin öylemi " dedi.

Sesi kızgın ve şaşkın çıkarak. Bende inadıma yapar gibi

'' Evet Ben yaptım oh iyi yaptım elime sağlık" Dedim.

Adam oflayarak benden bir adım uzaklaştı ve eliyle yüzünü sıvazladı.

'' O zaman sen bir cezayı hak ettin maviş."

dedi ve beni arabasına fırlatarak oda sürücü koltuğuna geçti. Sinirliydim fakat korkuyordum da

'' Sen kimsinde bana ceza verirsin hayır da sen kimsin be " dedim.

Sesimin sinirli çıkmasına özen göstererek. Adam yerinden zıpladı..

'' Amma da cırtlakmış.." dedi.

"Ne?"

" Sesin Çok cırtlakmış "dedi.

'' Cevap alamadım "

''Bunu mu merak ediyorsun kim olduğumu mu " dedi.

'' Evet" diyerek cevap verdim.

Yüzünü bana döndü ve yaklaştı kulağıma doğru eğildi ve..

'' Ares Arkan " dedi.

Duyduğum isimle geri çektim kendimi ve bu adamın kim olduğunu biliyordum. Ares Arkan o yakışıklı sürat yarışçısıydı . Tabi ya nasıl hatırlamazdım yüzünü off Serin ne yaptın sen? Ares,

'' Şimdi ceza daha zevkli olucak galiba ne dersin maviş "

dedi. Ve gülmeye başladı. YANDIN KIZIM SERİN ÇIK ŞİMDİ İŞİN İÇİNDEN!!

BÖLÜM SORULARI

• ARES ARKANın cezası ne olabilir?
• Serin arabayı çizerek doğru bir şey mi yaptı siz olsaydınız nasıl davranırdınız?

YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR TEŞEKKÜRLER YB İÇİN BEĞENİ SINIRI KOYMAK İSTEMİYORUM LÜTFEN BEĞENMEYİ UNUTMAYIN EMEĞE SAYGI OLARAK..:)

ZamansıZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin