Serinin ağzından...
OFF... Nerdeyim ben yaa?
Uyandığımda başımda çok fecci bir ağrı vardı. Yerimde biraz kıpırdandım ama vücudum o kadar çok acıyordu ki sanki üzerimden tır geçmiş ve bana saatlerce işkence yapılmış gibiydi. Aaa! Bir dakika zaten saatlerce işkence yapılmıştı. Ve benim en son hatırladığım beni yattığım yerden kaldırıp sürüklüyorlardı. Şimdi nerdeyim peki? Kendimi zorlayarak yerimde doğruldum. Boş bir odada olduğumu gördüm. Boş dediğim bir dolap bir de ben Başımı yukarıya kaldırdığımda çatıdan damlayan bir kaç damla suyun yerle buluştuğunu görüyordum. Kendime baktığımda Kollarım, bacaklarım en önemlisi de yüzümün her yeri tuz ve çiziklerle doluydu. Karşımda kirli bir ayna duruyordu. Yoksa medyum değilim yani aynadan gördüm :)
Kıyafetlerimin her tarafında makas izleri vardı. Ayağa kalmayı denedim fakat tekrar düştüm. Bu sefer duvara tutunarak ayağa kalmaya çalıştım ve sonunda ayakta durdum. İleride açık bir pencere vardı. Ve benimde biraz temiz havaya ihtiyacım vardı. Yavaş yavaş duvarlara tutunarak pencerenin yanına geldim ve pencerenin pervazına oturdum heryer ağaçlıktı. Büyük ihtimalle terk edilmiş bir dağ evindeydik. Biryerim çok fazla acıyordu su tutsan geçmez dikiş atsan kapanmaz. Tam sol tarafım ''KALBİM'' ....
Belki Ares olsaydı böyle olmazdı ama onu asla affetmiyeceğim. Beni bıraktığı için, hayatımda ilk defa birine güvendim ben tüm kalbim ile ilk sevdiğim odundu o benim diğer odunlardan farklıydı benim gözümde. Ama o ''BİTMESİNİ'' istedi. O an onu gömdüm kalbimdeki toprağa fakat hala onun için yaşamaya çalışıyorum, belki ileride güzel günlerimiz olur belki bizde mutlu oluruz diyerek avutuyorum kalbimi.. Odada duvara asılı bir takvim dikkatimi çekiyor. ''24 KASIM 2013'' fakat yanlış hatırlamıyorsam biz 2015 yılındaydık. O zaman bu tarihte önemli bir şey olmuştu. Takvimin yapraklarında gezdirdim parmaklarımı ''24 KASIM 2015 SAAT 19:43'' bugünün tarihiydi. ve saat şuan 18:59.........ve 19:00 bir şeye tam 43 dakika vardı? İyide ne olacak ?
Ares' in ağzından....
Bulmuştuk Serin'imi!! Kalbimi bulmuştuk sonunda o kadar çok özledim ki kokusunu, saçlarını, o güzel yüzünü aklımda onunla ilgili o kadar çok soru vardı ki! Onu bir daha asla bırakmayacağım ne olursa olsun ve bu sefer başladığım işi bitireceğim. Laurayı öldürerek dünyaya bir iyilik yapmış olacağım. Şimdi nerede miyim?
3 araba ile Serinin tutulduğu dağ evine yol aldık. 2 arabada adamlarım en önde ise Ben , Arda ve Kuzey gidiyoruz. Normalde arabayı ben kullanırdım fakat o kadar endişe, korku, sinir doluydum ki Kuzey güvenmedi ve arabayı sürmeyi o teklif etti. Peki yerini nasıl mı öğrendik? Laura Serin'in yerini söyledi. Onu kurtarmam için tam 40 dakikam olduğunu söyledi neden mi bugün çünkü, Laura'nın sevgilisini ben bu tarihte saat tam 19:43' te öldürmüştüm ve takvime işaret koymuştum.. Kuzey süretçi olmasına rağmen o kadar orta hızda sürüyorduki sanki sabırımı deniyor gibiydi daha fazla dayanamadım ve Kuzey'e :
- Kuzey durdur arabayı!!!!
Kuzey endişeyle ani fren yaptı ve arabayı durdurdu.
- Abi birşey mi oldu!!?
- Oğlum ne biçim süratçi'sin lan sen yavaş yavaş sürüyosun az bas şu gaza emanet değil merak etme!!
Dedim ve Kuzey'e baktım. Kuzey bana şaşkın şaşkın bakıyordu bende gözlerimi ondan çektim ve kolumdaki saate baktım tam tamına 20 dakikamız vardı. Ve biz hala sanki pikniğe gidiyoruz gibi oturmuş sohbet ediyoruz HE...Allahım yarabbim!!!
-Ulan Kuzey siktir in arabadan ben sürücem kalk kalk ! bak hala oturuyor kalk lan çok az zamanımız kaldı 10 dk ordaki adamları hallederiz, 10 dk Serini aramakla geçecek, 10 Dakika da ordan anca çıkarız ve sen hala oturuyosun ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZamansıZ
Novela JuvenilİKİ GENCİN HİHAYESİ, BİR TARAFTA; İnatçılıkta mastır yapmış bir kız!! DİĞER TARAFTA ; Serseri bir genç adam... Sizce onların hikayesi nasıl başlıyor ya da onları bu süreçte neler bekliyor?