Arkadaşlar yeni bir bölüm ile karşınızdayım. Zamansız'a olan ilginizden dolayı sizlere çok teşekkür ederim...İyi okumalar 😘
(Arkadaşlar bölümü yukarıdaki şarkı ile dinlerseniz sevinirim daha duygusal oluyor. Şarkı bittikçe başa alın bence ben öyle yazdım.)
Serin'in Ağzından..
Uzun araba yolculuğunun ardından Ares'in evine gelmiştik. Arabadan indiğim gibi eve doğru yürümeye başladım. Ayağımdaki ayakkabılar o kadar sıkmaya başlamıştı ki eğilip bağcıklarını çözmeye başladım. Arkamda Ares'in kahkahasını duyabiliyordum. Neye gülüyor bu?
-" Komik bir şey mi var? "
-" Yo hayır, komik bir şey olması mı gerekiyor sence? "
-" Yani..Tabii ki hayır! "
-" Güzel..."
Eve yaklaştığımda Ares gövdesi sırtıma gelecek şekilde bana eğilerek Evin kapısını açtı ve girmemi sağladı. Bu adam tek bir hareketinde beni nasıl etkileyebiliyor hiçbir fikrim yoktu. Vücuduma yayılan ateş onun benden uzaklaşması ile sona ermişti. Şimdi ise üşüyordum. Ares'e belli etmemeye çalışarak gülümsedim ve elimdeki ayakkabıları kapının girişime bırakarak merdivenlerden yukarıya çıkmaya başladım. Odaya girdiğim an ceketimi çıkardım. Ardından da t-shirtümü çıkarıyordum ki Ares aniden odaya daldı.
-" Çüş!! Ares kapısız köyden mi çıktın sen ya. İnsan bir kapı çalar. Ya şu an müsait bir şekilde olmasaydım?! "
ve odaya girdi ve ardından kapıyı kapattı. Üstündeki deri ceketi tüm vücudunu sarmalamış kot pantolonu ile harika bir uyum içerisindeydi. Siyah tişörtü ise kaslarını ortaya seriyordu. Allahım bu adam çok çekici lanet olsun. Kollarını birbirine kavuşturarak duvara yaslandı ve bana doğru döndü. Bu hareketi beni biraz rahatsız etmişti. Birinin sizi süzdüğünü düşünsenize rahatsız olurdunuz. Heh işte aynen katılıyorum. Bende şu an öyleyim. Bana doğru saçlarını karıştırarak geldi ve tam önümde durdu.
Bir adım geri çekilerek elimi çeneme koydum ve bende onu incelemeye başladım. Bu halime başını öne atarak sağa sola salladı ve bana büyük bir gülümseme bahşetti. Ardından başını kaldırdı ve
-" Serin.. "
-" Bu sefer bir şey yapmadım. Gerçekten kim söylediyse yalan söylemiş. "
-" Serin biliyorum sakin ol "
Derin bir 'oh' çektim. Ares bana yaklaşarak geniş omuzları ile beni sardı ve kulağıma yaklaşarak
-" Seni seviyorum. Her halinle bunu unutma olur mu? "
-" Emin misin? Çünkü ben biraz pasaklıyımdır da."
Söylediğim üzerine Ares kahkaha attı ve ardından
-"Ne şekilde olursa olsun yalnızca benimsin."
Niye böyle şeyler konuşuyor. Hiçbir fikrim yoktu. Yalnızca başımı onaylarcasına salladım.
-"Acıktın mı güzelim?"
-"Kurt gibi hemde."
-" Pizza..? "
-" Bayılırım. "
Ares arkasını dönerek odadan çıktı ve ardından da kapıyı kapattı. Üstüme Ares'in tişörtlerinden birini altımada şortumu giydikten sonra telefonumu yanımdan ayırmamak için arka cebime sıkıştırdım. Rimel ve göz kalemimi dudaklarım kuru gözükmesin diye de şeftalili parlatıcımı sürdüm ve bende çalan kapı zili ile odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZamansıZ
Подростковая литератураİKİ GENCİN HİHAYESİ, BİR TARAFTA; İnatçılıkta mastır yapmış bir kız!! DİĞER TARAFTA ; Serseri bir genç adam... Sizce onların hikayesi nasıl başlıyor ya da onları bu süreçte neler bekliyor?