ARES Arkan & SERİN (multimedya):)
Arabada son sürat ilerliyorduk. Ares ceza demişti fakat bir şey anlamamıştım. Gözümle onu incelerken ne kadar tatlı olduğuna bakıyordum. Kahverengi saçları aynı dalında uçuşan yaprak gibiydi. Ten rengi porselene benziyordu gözleri ise elanın en güzel tonuydu. Ne diyorum ben ya salak mısın?
Ares''Nasıl giderim var mı? "
diye alay edercesine soru sordu anlamamazlıktan gelmeye çalıştım.
''Ne?"
Diye cevap verdim. Arese baktım halinden gayet memnundu. İnce dudağı yukarıya doğru kıvrıldı. Tebessüm görmüştüm onun yüzünde Çok yakışıyordu. Araba kısa süre sonra durdu. Arabadan indi ve kapımı açtı.
''İn" dedi.
'' Yok gerek yok ben rahatım böyle"
diye aksi cevap verdim.
Ares '' Ya kendin inersin ya da ben taşırım " dedi.
Bunu duyar duymaz emniyet kemerimi çıkarıp aşağı indim . İlerlemeye başladık. Bir evin bahçesine girdik. Girmeyi hiç istemiyordum ne yapacağı hiç belli olmaz bu süratçinin. O kapıyı açmaya çalışırken bütün hızımla koşmaya başladım. Bunu fark ettikten sonra arkamdan bağırmaya başladı.
'' Hey! Maviiş istediğin kadar koş burayı avucumun içi gibi bilirim. Fazla uzaklaşamazsın ya buraya gel yada seni bulduktan sonra cezan 2'ye katlansın? " dedi.
Bunu duyduktan sonra durdum ve düşünmeye başladım.
2 ceza mı 1 mi? 1 ceza mı 2 mi?... 1 ceza daha iyi diye düşündüm yavaşça Ares'e doğru yürüdüm.
Ares'' Doğru seçim tebrikler "
diye cevap verdi. İçeri girdik ve kapıyı kapattı. İçimde en ağır basan duygu endişeydi. İliklerime kadar endişe... Ayakkabılarımı çıkarmak üzere eğildim. Yanımda bir gülme sesi duydum . Ares' e baktım o kadar çok gülüyordu ki merakla ona doğru döndüm ve
'' Niye gülüyorsun? " diye sordum .
'' Ayakkabını çıkarmana gerek yok! " dedi.
Yanaklarım kıpkırmızı olmuştu. İçeriye girdikten sonra ağzım 5 karış açık kaldı. Deri koltuklar , vazolar, sehpalar hepsi bir uyum içindeydi.
Ares '' Ayakta mı bekliyeceksin?"
diye sordu. Gergin bir şekilde
''Hayır, cezamı söyle de artık malum okulum var sınavlara da az kaldı tabi-..''
Ares '' Onu arabamı boydan boya çizmeden önce düşünecektin Mavişş.!''
Haklıydı valla adam, ama o da beni ezicekti ona ne demeli asıl hesap sorması gereken biri varsa burada o da bendim.
'' Pardon da az kalsın yolun ortasında üzerime arabayla çıkacaktın!'' diyerek cevap vermeyi unutmadım tabii ki de .. Ares oturduğu yerden kalktı ve bana doğru yürümeye başladı. Yanıma doğru geldi ve eğildi. Ares
'' Dikkatli olsaydın o zaman. '' dedi.
Nefesi kulağıma çarpti ve ürktüm.Ondan böyle bir cevap beklemiyordum. Şaşkınlığımı ona belli etmemek için hızla toparlandım ve
'' Ben gayet de dikkatliydim be'' dedim
Kendimi de tebrik ettim.
Ares '' tabii ki-'' sözünü kestim ve cevap verdim.
'' Kusura bakma ama ben senin o her istediğin zaman yanına çağırabileceğin kızlardan değilim. Benim sorumluluklarım var , senin sorumluluklarının olması ya da olmaması beni ilgilendirmez! Şimdi beni ya sen okula götürürsün ya da ben ne kadar uzun olursa olsun kendim yürüyerek giderim..!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZamansıZ
Teen FictionİKİ GENCİN HİHAYESİ, BİR TARAFTA; İnatçılıkta mastır yapmış bir kız!! DİĞER TARAFTA ; Serseri bir genç adam... Sizce onların hikayesi nasıl başlıyor ya da onları bu süreçte neler bekliyor?