-41- Cenazeme gelsen kalkar sarılırım

116K 4.4K 471
                                    

 Medya: Poyraz gif (Kalbi dayanabilecekler baksın çünkü fazla seksi)

Gözlerine çarpan güneş ışığıyla açabildim gözlerimi. O kadar yorgundum ki göz kapaklarımı bile açamıyordum. En sonunda açtığım gözlerimle etrafıma baktım ve dün geceye ait birkaç şey aklıma geldi. Mesela Poyrazın tüm gece beni serbest bırakmaması, 'Seni seviyorum kırmızı sütyenlim' cümlesi, Poyrazın dudakları...

Gözlerimi tekrar kapatıp o görüntüleri aklımdan sildim. Kalçalarımda olan el yerini değiştirip belime yönelince gözlerimi yeniden açtım. Şuana kadar hiç böyle huzurlu olmamıştım. Sevgilim tarafından sarılmış bir şekilde duruyordum ve Poyrazın kokusu beni mest etmeye devam ediyordu. Ellerimi Poyrazın beline daha çok sararak kafamı boynuna gömdüm. Huzur buydu işte. Duyduğum sesle gülümsedim.

"Uyandın mı?"

"Biraz zor oldu ama evet, uyandım" sesimden belliydi aslında hala yorgun olduğum.

Poyraz iki eliyle de yüzümü kavrayıp uzun uzun gözlerimin içine baktı. Dün geceye dair tüm görüntüler gözlerimin önünden bir defa daha geçti. Defalarca kez hiç birbirimize doymadan yaptıklarımız, zevk dolu inlemelerim, Poyraz'ın zevk dolu hırıltıları...

"Çok mu yorgunsun?"

"Birazcık"

"Özür dilerim" deyince şaşırdım. Ne için özür diliyordu ki?

"Canını yaktığım için ve dün gece için"

Gülümseyip "Sorun değil" deyip dudaklarına öpücük bıraktım. "Dün gece ki o kötü anılarda ikimizde kendimizde değildik, unuttum gitti" Sevgilime daha çok sokulup başımı ellerinden kurtarıp göğsüne koydum. Poyrazda elleriyle beni sardı.

"Sevgilim?" diye seslendim.

"Hı?"

"Hı ne hayvan! Efendim sevgilim diyeceksin!"

Poyraz bıkkınca "Efendim sevgilim?" dedi.

"Aferin aşkıma. Neyse... Biz bundan sonra hiç ayrılmayalım. Ben sensiz yapamıyorum ki"

Poyraz alnıma öpücük kondurup "Ayrılmayalım sevgilim. Hiç ayrılmayalım" dedi. Sonra aniden gözleri çarşafın açık bıraktığı göğüslerime kaydı.

Durumu fark edince çarşafı çekiştirip göğüslerimi kapattım. "Aşkım sen o işi unut. Hala kasıklarım ağrıyor" Dediğim doğruydu. Kasıklarımda fena bir acı ve ağrı vardı, bir de üstelik göğüslerim sızlıyordu.

Poyraz gülüp "Doğruyu söyle aldığın zevk o acıya deydi mi?" diye sordu.

Hem de ne değmek. "Doğruyu söylemek gerekirse deydi. Dün gece çok güzeldi" diyerek doğruları söyledim.

"Şu ana kadar birçok kızla birlikte olmuş olabilirim ama bende senin gibi ilkimi yaşadım. İlk kez bir kızla, sevdiğim kadınla seviştim. Ben ilk kez biriyle kendimden geçinceye kadar seviştim"

Sadece gülümseyebildim. "Seni çok seviyorum"

"Bende"

Poyraz yataktan kalkınca gözlerimi kapadım. Tamam, dün gece birlikte olmuştuk ama yine de çıplak görmek istemedim. Sonra yeniden uyumaya çalıştım. Aradan geçen birkaç dakika geçtikten sonra havalandığımı hissettim. Gözlerimi açtığımda çarşafla birlikte Poyraz'ın kucağında olduğumu anladı. Banyoya gelince "Poyraz ilk sen duş al ben sonra alırım" dedim.

"Aşkım azcık tasarruflu olmalıyız. İkimizde aynı anda alırsak su tasarrufu yapmış oluruz, değil mi?" dedi sırıtırken.

Su ve köpük dolu jakuzinin içine bırakılınca hissettiğim acıyla yüzümü buruşturdum.

"Ne oldu?"

Çarşaftan kurtulup kendimi su ve köpüğe bıraktım. "Biraz canım yandı. Ama şimdi sorun yok"

Poyraz derin bir nefes alıp jakuzide yanıma geçti. Beni kolunun altına alıp saçlarıma öpücükler bıraktı. "Çok özlemişim seni"

Kıkırdadı. "Bunu dün gece ki doyumsuzluğundan anladım zaten"

Poyraz da güldü. "Ne yapayım çok hasretini çektim be kırmızı sütyenli"

Kafamı kaldırıp " Nasıl bir hasret ben anlamadım ki?" diye sordum cilveli cilveli. Ben bu adam sayesinde öğrenmiştim cilveli ve seksi bir kadın olmayı.

"Ya hatunum ne bileyim işte cenazeme gelsen kalkar sarılırdım öyle bir hasret" derken elindeki keseyi göğüslerimin üstünde sıkıp köpüklü suyun göğüslerime akmasına izin verdi.

Duyduklarımla gülümsemem daha çok yayıldı. Ah bu adama bayılıyordum, beni nasıl mest edeceğini çok iyi biliyordu. "Daha bir hafta önce öyle demiyordun çok dengesizsin"

"Sol tarafa fazla yüklendiğindendir kırmızı sütyenli"

Dakikalar sonra...

Poyraz belinde havluyla, ben ise popomu zor kapatan havluyla banyodan çıktım. Havluya sıkı sıkı tutundum.

Poyraz direk dolaba yönelip temiz kıyafetler çıkarmak istedi fakat bu ev sadece ona ait olduğu için hiç kadın kıyafeti yoktu. Sonra kendine kıyafet çıkardı. Çıkardığı kıyafetleri yatağa koyarken göz ucuyla bana baktı. Ürkekçe havluma tutunup Poyrazı izliyordum. Poyraz eşyaları yatağa koyduktan sonra odanın dört bir köşesine dağılmış kıyafetleri gözleriyle buldu. Sütyeni, külotu, elbiseyi hepsini bulup yatağa koydu. Daha sonra belindeki havluyu serbest bırakıp giyinmeye başladı.

Poyraz giyinirken bende çaktırmadan onu izliyordum. Bir erkeğe göre kalçaları çok seksiydi. Ah dün gece bacaklarıyla o seksi kalçalar bütünleşmişti. Dün geceyi hatırlayınca yine göğüs uçlarımda sızı hissettim.

Poyraz giyindikten sonra bana döndü. Hala bıraktığı gibiydim. Bana yaklaşıp göz kırptı. Bir eliyle belimi diğer eliyle de yanağımı kavradı. Dudaklarımı kavrayıp uzun uzun öptükten sonra "Hadi gel seni giydirelim" dedi.

Gözlerim büyüdü. Poyraz mı giydirecekti beni? Yatağa oturunca havluma daha sıkı tutundum.

Alnına öpücük bırakıp "Bırak da insin havlu" diye fısıldadı.

Sertçe yutkunup ellerimi havludan çektim. Havlu göğüslerimi serbest bırakıp belime indi. "Bay Sapık bu giydirme işini sonraya ertelesek?"

"Hayır, seni giydirmek istiyorum"

"Bebek miyim ben de giydireceksin? !"

"Benim bebeğimsin. Şu hayatta değer verdiğim tek bebeksin!"

 Şu hayatta değer verdiğim tek bebeksin!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kod Adı: Bay Sapık [Wattys2016 Kazananı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin