o țineam pe Kate în brațe, plângea pe mine, lacrimile ei îmi pătrunseseră hainele. îl simțeam pe Nathan în spatele meu,cum mă strângea, îi simțeam neliniștea și derutarea. după povestirire lui Kate strigate printre lacrimi și cu disperare,mi-au dat și mie lacrimile,am început să plâng și eu cu ea. Nathan mă strânge foarte tare,încearcă să mă oprească din plâns, dar nu mă pot opri,Kate e prietena mea cea mai bună și îl cunosc pe tatăl ei de mică. Kate mereu a fost dependentă de tatăl ei,era singurul cu care se înțelegea bine din toată familia. și se vede că e distrusă de asta. am luat-o la mine acasă, i-am făcut iar alt ceai pe care de data asta l-a băut, și i-am lăsat camera părinților mei,să se liniștească și să doarmă acolo. eu și Nathan am rămas jos,în timp ce Kate probabil dormea.
eu- doamne, Nathan, ce naiba s-a întâmplat cu tatăl lui Kate.. nu pot să înțeleg, mereu a fost un om atât de fericit și iubitor...avea mereu sclipirea aia în ochi care te făcea să ai încredere în el...se comporta atât de drăguț cu toată lumea...nu pot să înțeleg...
Nathan- poate a avut un accident... sau poate era bolnav... nu știu ce să zic...pare mult prea complicată situația... mai bine nu ne-am amesteca și rămânem doar să avem grijă de Kate și gata..
eu- mda..ai dreptate...așa e cel mai bine.. am zis eu în timp ce o lacrimă mi se scurgea pe obraz.. Nathan m-a făcut totuși să mă simt mai bine și să nu mă mai gândesc atât de mult la asta...îl ador pentru ceea ce face. mereu știe ce să zică. mulțumesc, Nathan. am spus eu privindu-l în ochi.
Nathan- mulțumesc pentru ce?
eu- pentru că exiști. pentru că știi mereu ce să îmi spui. pentru tot. mulțumesc.
Nathan- n-ai pentru ce. spune el apoi mă sărută. Kim, te iubesc, și ți-am mai promis o dată, și îți voi mai promite de câte ori e nevoie, nu te voi lăsa pentru nimic în lume.
eu- mulțumesc, și eu te iubesc. enorm.
după încă câteva discuții am urcat la mine în cameră. ne-am așezat în pat,m-a luat de șold și m-a așezat peste el. a început să mă sărute.
ne-am culcat abia pe la 5-6 din în dimineața.
ziua următoare, când am coborât la bucătărie cu Nathan și am găsit-o pe Kate pregătind micul dejun. m-am mirat foarte tare,seara tretută părea să aibă moralul la pământ...ceva a schimbat-o, dar extrem de repede...