următoarea zi m-am trezit destul de târziu având în vedere că m-am culcat la 6...Nathan a adormit de data asta mult mai devreme...pe la 3-4...iar eu restul timpului am stat să mă cert cu Josh... mi-a spus că încă mă iubește și că nu a putut rezista să nu încerce ceva. iar eu încă nu am aflat ce căuta Nathan aseară cu pistolul... a fost destul de ciudat...
m-am ridicat din pat și m-am uitat în jur... tot ce vedeam erau lucrurile mele și ale lui Nathan prin toată camera, ca de obicei, și pistolul ăla nenorocit pe noptieră. m-am schimbat și am coborât la bucătărie. jos erau Josh, Kate,Mike și Nathan. m-am speriat destul de tare, nu înțelegeam ce se întâmplă.
-uum, ce-i asta?
Nathan- heei, Kim, ești trează. spune el încântat.
-da,sunt, dar ce-i asta?! ce faceți toți aici?
Josh- Kate m-a chemat să vorbesc ceva cu tine, ea,Mike și Nathan. a zis el ascunzând ceva, în timp ce îi privea pe ceilalți trei.
-și, hai, spune, ce ai de zis?
Nathan-are o propunere pentru noi toți. și când zic toți mă refer la noi toți din casă plus încă niște prieteni de-ai lui.
-și care e propunerea?
Kate- o să te bucure. e ceva ce noi două ne-am dorit să facem mereu.
- poftim? te referi la...chestia de când eram mici cu CB?
Kate- dap,iar acum avem șansa să o facem. Josh și cu prietenii lui sunt destul de înarmați. a zis Kate cu o privire suspicioasă.
-ok, și când începem?
Josh- *râde* calmează-te *iar râde și mă enervează* o să fie un maaare secret. nimeni în afară de noi nu va mai știi? ai înțeles?
-da da da,dă-mi pistolul ăla odată. spun eu luându-i pistolul din mână lui Josh.
Nathan- Kim, mai întâi o să facem toți niște antrenamente cu prietenii lui Josh. deci nu te grăbi. zise el calm.
-și cât vor dura antrenamentele? spun eu nerăbdătoare.
Josh- până când toți veți învăța să folosiți cât se poate de multe arme. și să nu uităm de lupte. toți aveți voie să vă apucați de câte un sport de auto-apărare.
-ok,eu aleg box.
Nathan- eu MMA.
Kate- eu vreau să fac karate.
Mike- mie nu îmi pasă ce fac,vreau doar să știu să bat. deși știu, dar vreau să știu și mai bine.
după câteva săptămâni bune de antrenamente, toți au învățat să își stăpâneasca perfect sportul ales. aveau toți câte o listă cu primele victime. aveau de gând să înceapă o viață nouă cu toții. una in care faceau legea cu mâna lor. una în care pentru unii erau criminali, pentru alții bătăuși,pentru alții mafioți și pentru alții sfârșitul. aveau propriul lor mod de a se apăra unii pe alții și între ei. oricine îi enerva, avea de suferit. orice persoană care în trecutul lor i-a făcut să sufere, murea. cu toții au învățat să își stăpânească mila și să ucidă cu sânge rece. existau destule persoane pe listele lor. nu rămânea nici măcar un om care să nu plătească într-un fel sau altul pentru ceea ce făcuse în trecut, sau recent. aveau jurământul lor: nicio victimă ce rămâne în viață nu are voie să le știe numele sau înfățișarea;dacă te-ai apucat să chinui pe cineva nu te opri până la moartea aceluia, și cea mai importantă, nu divulga secretul nimănui și nu îți abandona echipa. dacă vreunul dintre ei încălca vreo cerință, trebuia să își asume greșeala cu viața lui.
erau în luna august deja, iar ei abia acum au început munca serioasă. seara de doi august va rămâne în mintea tuturor celor din echipă ca "prima seară pe teren"..așa s-au decis ei să o numească. au așteptat trecerea miezului nopții și au plecat în căutarea primei lor victime. Jennifer. era prima pe multe liste,dar in în mod ciudat, pe lângă că se afla pe lista lui Kate, Kim, Mike,Sarah și Nathan, Jennifer se afla și pe lista lui Brutus, unul dintre prietenii lui Josh. era cel mai mare,impunător și periculos din toată echipa. tuturor le era frică de el.
-bună, Brutus, hei. am spus eu suuper speriată.
Brutus- bună, nu te speria, nu îți fac niciun rău, încă. te-am văzut la antrenamente.
-um,da,îmi pare rău pentru ce ai văzut... spun eu stânjenită.
Brutus- stai liniștită, e de bine,te descurci genial. tu și prietenele tale sunteți probabil cele mai bune "recrute" din ultimii ani... și probabil și singurele. a spus el destul de glumeț
-mulțumim.
Brutus- să nu uit de Nathan. și el e foarte bun. având în vedere că e puțin mai pufos. zise el râzând
- hmm,mda..zic eu bufnind în râs. ai dreptate. și... auzi, am vrut să te întreb.. de ce Jennifer e pe lista ta?
Brutus- păi asta e o poveste lungă și interesantă. asta doar dacă nu cumva ai altceva de făcut.
-nu,doamne, ce să fac în duba asta înghesuită?! am zis eu apropiindu-mă de Brutus pentru a-l auzi mai bine.
Brutus- păi mai demult, în tinerețile mele... iubeam și eu o fată. și o iubeam serios, mereu încercam să mă apropii de ea, dar îmi era imposibil.. stătea aproape de mine, iar eu eram la facultate iar ea la liceu, în ultimul an,iar eu în primul de facultate, deci prea mult nu era între noi.. era mult mai frumoasă decât mine. avea zâmbetul ăla minunat, care deși dacă erai trist te făcea să zâmbești. părul ăla perfect șaten, mi-o amintesc de parcă am văzut-o ultima oară chiar ieri, deși nu aveam cum... pe obrazul lui Brutus a curs o lacrimă. se vedea în ochii lui cât suferă, dar încă nu aflasem de ce.
-și ce s-a întâmplat? de ce nu aveai cum să o fii văzut ieri?
Brutus- am reușit să vorbesc cu ea într-o zi. am oprit-o din drum pe o bancă atunci când am văzut-o. mi-a spus că și ea mă plăcea, așa cum eram,de ceva timp, dar i-a fost prea frică să spună ceva înainte să afle că sentimentele erau reciproce. așa că am invitat-o la o întalnire în ziua următoarea. în acea dimineață am încercat să mă dichisesc cât mai mult, să arăt cât mai bine, pentru ea. o invitasem la o terasă ce era destul de aproape de casele noastre. trebuia să mai traversez încă o stradă, când am zărit-o. era îmbrăcată într-o rochie albă cu buline roșii, era dată cu ruj grena și avea părul ăla minunat prins într-un coc. când m-a văzut și ea,neatentă și nerăbdătoare, a traversat ea prima strada... și... o femeie grăbită, la volan cu copila ei de 5 ani, a strivit-o cu mașina. copila aia răsfățată de 5 ani era Jennifer. iar femeia era mama vitregă a lui Jennifer care se grăbea să ajungă mai repede acasă, din cauză că fetița care i-a fost lăsată în grijă începuse să plângă și să facă isterii că vrea la mama ei adevărată. mama vitregă a lui Jennifer a murit și ea în accident. singura pe care mă mai puteam răzbuna era Jennifer,așa că am continuat să o urmăresc ani întregi, până în sfârșit, am șansa să mă răzbun pe ea.