פרק 17

4.8K 414 38
                                    

הפרק אמנם קצר מאוד אבל רציתי לפרסם הודעה והבטחתי כשתגיעו למספר הצבעות ותגובות אפרסם פרק אז יצא לי פרק קצר.
בבקשה תקראו את ההודעה בסוף :)
תהנו!
~~~~~~~
**********
״תראה, רציתי לדבר איתך פה כי....״ ישבתי על הספסל מאחורי בנייני המגורים יחד עם ג׳ונתן. מבטו היה בלתי ניתן לקריאה.
השפלתי את ראשי.
הוא הסתכל על איזשהי נקודה באוויר ושפתיו היו מהודקות.
״כי...״ הוא האיץ בי לגמור עם זה.
״כיי...״ חזרתי אחריו.
התקשתי להוציא מפי את המילים האלה, הוא היה כל כך טוב אליי ואני... תקעתי לו סכין בגב. לא הייתי צריכה לנסות איתו מההתחלה, שנינו ידענו שזה לא יעבוד.
״תגידי את זה כבר״ ג׳ונתן אמר בשקט בנימה קצת עצבנית.
״סליחה פשוט אני לא מסוגלת להגיד את זה״ התוודתי.
הבטתי לכיוון אחר שואפת לאוויר לראותיי.
״כי התנשקת עם דניאל ואת אוהבת אותו?״ הוא אמר לפתע.
הסתובבתי אליו בחדות
״איך...״ המילים והאוויר ניתקעו בגרוני
״את רוצה להפרד ממני״ קבע ג׳ונתן.
״אז איחוליי. עברת את זה בשלום״ הוא לא טרח להסתכל עליי וקם משם.
״אבל איך?״ ידי תפסה בזרועו
״באותו לילה חזרתי למועדון, חשבתי שקרה לך משהו, נראת קצת לא במייטבך. באתי לשירותים וראיתי אותך ודניאל ביחד.
היה לי דיי והותר משנכם״ הוא אמר בכעס.
״היה לי ברור מההתחלה. אבל התעקשתי להיות איתך. אולי אני מגנט של צרות, אני פשוט מכניסס את עצמי לכאלה״
עייניו נראו כאובות.
״אני מצטערת״ לחשתי.
״לא, אני מצטער. לא הייתי צריך מהרגע הראשון״ הוא חזר לספסל והתיישב.
״אני אשמח אם תלכי עכשיו. אין מקום עם מספיק אוויר ומספיק שקט מלבד המקום הזה. אז בבקשה תלכי״ הוא ביקש.
עייניו התחמקו ממני בכל הכוח.
ניגבתי דימעה מלחיי והסתובבתי.
״אני... באמת מצטערת״ הוספתי כשגבי אליו ואז צעדתי משם.
כשהייתי מספיק רחוקה ממנו הסתובבתי שוב, להביט בו, להביט במה שגרמתי במו ידיי.
אבל להפתעתי ראיתי את קייטי מתקרבת אליו ומניחה יד על שיכמו.
הוא הסתובב ומיד קם כשראה אותה.
ידיה נפרשו, מעניקות משהו שאני לא יכולתי להעניק לו.
הוא התכרבל בידייה וכתפיו רעדו.
הוא בכה.
עם קייטי.
ג׳ונתן מרשה לעצמו לבכות עם קייטי.
חזרתי לחדר נסערת יותר משיצאתי ממנו.
********
היי בננות!
טוב, אני יודעת שאמרתי שאני רוצה לפרסם סיפור שמבוסס על קטע קצר מהקטעים הקצרים שלי אבל הוא דורש מחשבה מעמיקה ולא היה לי זמן אליו ממש :(
לעומת זאת התחלתי לכתוב סיפור מקסים הייתי אומרת פעם ראשונה שהוא (ממש קצת) מדע בדיוני ואני נרגשת!
אני אפרסם אותו ברגע שהסיפור הזה יסתיים (אוטוטו!) ואני מקווה שאתן תמשיכו להגיב ולהצביע לי כמו שאתן עושות תמיד מדהימות!
סליחה שלוקח לי הרבה זמן אבל אני רוצה סיפור מושקע אז זה שווה את המאמץ מבטיחה!
לאביוו ❤️
(140 הצבעות ו37 תגובות)

מפקדת על עקביםWhere stories live. Discover now