13.

496 39 5
                                    

Hello everybody!
Először is bocsánatot kérek az összes írótól a wattpadon akiket elég sokszor szidtam, hogy miértnincsenújrész.
Mert most engem szidnak. Legalábbis AnadoraStyles tuti.
Szóval megkezdődött az iskola. Plusztesi, különórák és a buszos tömegnyomor keseríti meg napjaimat, a tanulásról nem is beszélve.
Jövő héten négy dogát írok. Éljen a gimis élet.
Egyszóval nulla időm van írni. Hétvégenként megpróbálok több részt hozni a maradék energiáimat felhasználva.
Ez van, sajnálom, nincs más megoldás, felfüggeszteni nem fogom ezt ígérhetem, abbahagyni pedig pláne nem. Viszont rövid vagy összecsapott vagy nem előre átgondolt részeket nem fogok felrakni.
Most pedig térjünk vissza a kellemesebb részhez:

Reggel furcsa módon az ágyamban ébredtem.
Biztos voltam benne, hogy nem magamtól kerültem ide, mert én soha nem fekszek le a tegnapi ruhámban aludni és élénken emlékeztem a pillanatra amikor elaludtam a fotelomban tegnap.
Mivel nem valószínű, hogy alvajáró vagyok, azt már Anadora rég kiszúrta volna, a teoriám szerint valaki becipelt.
Nemtom ki volt az, de hálás vagyok neki.

Az ébresztőm előtt ébredtem, ami hasznos volt, mivel bepakoltam a táskám és normálisan elkészültem. A korrektorom vészesen fogyott, tegnap meg vettünk, mert elfeljtettem, szóval halkan szidtam magamat miközben próbáltam egy keveset kikínlódni a tubusból.
- Mi a frászért beszél magadban?-nyitott be pizsamában Ana. Szóval ő magától jutott el a szobájáig. Vaaaaaagy...
- Neked is jóreggelt. Alig van a korrektoromból.
- Kapsz az enyémből.
Kissé félredöntött fejjel néztem Anára. Ő alapból sötétbarna hajú és világosbarna bőrű, a spanyol felmenők jóvoltából. Én ugyan nem tudok svéd rokonokról, de a szőkésbarna hajam-zöld szemem szinte fehér bőrszínnel párosult, ami sohasem barnul le.
Ennyit erről.
- Te tudod hogy kerültem az ágyamba?
- Jaja. Kb 11 felé lett vége a filmnek, akkor vettem észre, hogy bealudtál. A fiúk meg becipeltek kérésemre. Calum szeretett volna átöltöztetni, de Ashton és én is kis híján megöltük csak a puszta gondolat miatt is, szóval letett a tervéről.
- Na ezért még tőlem is kapni fog.
Pár percig téptem a hajamat, majd átadtam Anadorának a fürdőt. Elgondolásomnak megfelelően a kedvenc fekete bő fazonú, bőr hatású rövidujjal rendelkező pólómat vettem fel, a fekete nadrágommal és a sima fekete Vans cipőmmel. Anya valószínűleg megölne, ha tudná, hogy mennyi feketét hordok, bár a ruhatáram fele a kék valamilyen árnyalata plusz van egy csomó mintás, színes, feliratos, virágmintás cuccom is. De nem, én mindig csak feketét hordok. Igen anya.
Ana ma hippinek gondolta magát, virágokból kirakott békejel feszített a fehér ujjatlanán, farmertshortot vett és az én tulajdonomban lévő virágmintás lapostalpút.
Csórás lvl 90000.
A fiúk pizsamában ültek az asztal körül, szóval vagy nem igazak a pletykák és nem alsóban alszanak, vagy összeszedték magukat a lánytársaság miatt.
Aminek igazán örülök.
Mindenki elmotyogott egy "jó reggelt"-et majd nekiálltunk reggelizni. Én zöldfűszeres vajkrémes kenyeret ettem, Ana áfonyalekvárosat, Michael azt a sokszínű műzlit, Ash és Luke rántottát (csak kétszer akkora adagot, mint mi szoktunk) Calum meg joghurtot evett.
Apropó, Mr. Hood. Lehet, hogy brutálhelyes vagy a szürke tréningnadrág-póló együttesben és iszonyat szexi a kócos hajad, de van egy kis elszámolnivalónk.
- Calum.
- Hm?
- Halljam, hogy kerültem én az ágyamba tegnap?
- Hát, becipeltünk.
- Aha. A madarak azt is csiripelték, hogy valaki nagyon aggódott amiatt, hogy ruhában alszok el.
- Valóban nagyon aggasztott ez a tény.-vigyorgott rám.
Kanos hülye.
- Megható. Ha ennyire aggódsz értem, akkor a barátaidért gondolom méginkább. Annyira figyelmes vagy, hogy rád osztom ezen a héten a fiúk cuccainak mosását, amiből jó sok van a beszámolók szerint. Ma délelőtt kezdheted is.
- Nemár, Főnökasszony, az csak poén volt.
- Ez meg nem az.-léptem oda a tegnap vásárolt táblához. Gyönyörűen megvonalazva táblázatot készítettem: vízszintesen felírtam mindenki nevét, függőlegesen pedig a hét napjait. Még nem szerepelt semmi a négyzetekben, de most gyönygybetűkkel (kit akarok megtéveszteni, brutálrondán írok) felfirkantottam a hét maradék napjaira a mosást Calum sorjába. Az érintett legnagyobb örömére.
1:0 nekem.

Flawless Flatmates (5SOS HU) [Felfüggesztve]Where stories live. Discover now