Visszatértem!
Vagyis túléltem a vizsgát :D
Ennek örömére íme egy hosszabb rész, ami nem túl jó mert hulla vagyok, de próbálkoztam a színvonalat (kac-kac) tartani :Amikor reggel szívrohamot kaptam az R U Mine első pár ütemére három dolog járt a fejemben.
1. Ha beérek a suliba azonnal meg kell keresnem a franciafüzetem.
2. Ma van az utolsó menet a lakótársat keresek projektben.
3. Vagy egy másik ébresztőt vagy egy jó kardiológust kell keresnem, mert a 200-as pulzus nem éppen a legjobb reggeli élmény.
Félálomban elkészültem és összeszedtem a mai napi ruházatomat ami Ana világoszöld haspólójából, fekete szaggatott farmeromból és a dzsungelmintás Vans cipőmből állt. Említettem már, hogy imádom az összes Vans cipőt?
Csináltam rántottát, megkajáltunk, majd visszaküldtem Anadorát mert fordítva vette fel a fekete ruháját. Ana pls.Szokásos reggeli sétánkhoz csatlakozott Ella, akinek egymás szavába vágva meséltük el a tegnapi brutálhelyes hármasikreket. A suliba érve azonnal elrohantam az előadóba amikor kikbe botlok bele? Na kikbe?
Hát persze, hogy az egymással nagyon elfoglalt Colin és Jessica állták el az utam az előadóba. Gondoltam gyorsan vége lesz a gégészeti rendelésnek, de egyre inkább úgy tűnt, hogy otthon képzelik magukat.
Emberek, ez egy gimnázium, ide normális 13 évesek is járnak, nemcsak miniribancok es minipáwák.Diszkréten megköszörültem a torkom, de mivel nem igazán reagáltak, jött a B-terv.
Egy "bocsánatelnézéstsajnálom" kiáltással berontottam az előadóban, ugyan kissé nehezen, mivel abszolúte nem mutattak hajlandóságot az elszakadásra egymástól. Miután megtaláltam amit kerestem boldogan távoztam.
Előtte viszont nem bírtam ki, hogy ne szóljak be az Lb-met kigáncsoló hölgynek.
- Jessica, köszönjük az érdeklődésed, Anadora lába már sokkan jobban van a kis baleseted óta.
Colin Cox abban a pillanatban rám irányította a figyelmét, Jessica pedig szerintem helyben megölt a pillantásával.
-Mi?-hökkent meg Mr. Cox.
- Ja, hogy nem tudsz az Anával való kis incidensről? Jessica, milyen legjobb barát vagy te, hogy nem meséled el Colinnak a történteket?
- Te kis pattanásos pióca, mi a frászért kell mindenbe beleszólnod?
- Genetikai öröklet. Amúgy-fordultam hátra az ajtóból-
lehet hogy pattanásaim vannak, de ezt ki fogom nőni. Te viszont mindig is egy szajha leszel.
Colin jóízűen felröhögött, Jessica meg fuldoklott a dühtől.
Asszem nem bír a csaj.
*drámai sóhaj*Miután sikeresen tönkretettem egy jól indult reggelt, hatalmas mosollyal az arcomon érkeztem meg a termünkbe. Ez van, bántsd akit szeretek és te fogod a végén megszívni. Nincs könyörület, az a csaj amúgy is közutálat tárgya és elég rendesen tesz is érte, hogy az maradjon. Már van annyi önbizalmam, hogy beszóljak egy Jessica féle csajnak. Ki tudja, lehet hogy legközelebb megtépné Anát, mert rámosolygott Colinra. Kitelik tőle.
A vigyorom hamar leolvadt az arcomról, ahogy nekiálltam a francia leckének. Nagy fordításom közepette arra eszméltem, hogy hatan másolják rólam a házit.
Tipikus effektus. Miután befejztem, odadtam Mattnek, hogy az övé is kész legyen és kiszedtem az énekcuccomat a szekrényemből.
Nem volt vészes a nap egy adag kornyikálás után osztályfőnöki volt, szegény ofő pedig azt se tudta mivel kezdje. Mikenak és Gusnak megint osztályfőnökit kéne adnia, mert az énektanár követeli az órán tanusított "borzalmas" magatartásuk miatt (héliumot szívtak a barmok és úgy énekeltek múlt pénteken, sírtunk a röhögéstől), Lara II.-t majdnem elkapta az igazgatóhelyettes cigizéskor, a fizikadogák kritikán aluliak, Dora földrajzatlasza eltűnt a padból, Aiden nem hozott igazolást a hiányzásáról (megint), a szekrények állapota katasztrófális. Esküszöm, van olyan amibe nem merünk belenyúlni, hátha megharap valami. Miután egy tanórát eltöltöttünk ezeknek a nagyszerű dolgoknak a megtárgyalásával, jöhetett egy fain német. Túléltük, a matekot kevésbé, Leslie akkora elégtelent kapott a javítófeleletére, mint a korallzátony, törin vettük az anyagot tovább. Jött a francia, ahol (különös módon) sokaknak nagyon jól sikerült a nehéz fordítás. Persze, a sok lusta disznó mind rólam másolta.
De én meg imádom ezt a lusta bagázst.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Flawless Flatmates (5SOS HU) [Felfüggesztve]
Fanfic,,Lakótársakat keresnek egy 122 m2-es, nem átlagos, kétszintes lakás két elbűvölő és szarkasztikus tulajdonosa: Anadora Hakie&Zora Fletcher További információk lent" Egy sztori két lányról, négy srácról valamint egy dadusról sok festékkel és szarkaz...