10.

512 43 2
                                    

Utálom a hétfőket.
Szerintem a populáció bő 80%-a egyetért velem, Ana legalábbis biztosan. Miközben a szekrényemben turkáltam, kifejtettem elméletemet a hétfő eltörtlésére. Ana egyetértően bólogatott fésülködés közben. Hangulatomhoz illően a fekete alapon fehér "Sorry, I'm allergic to mornings" feliratú pólómat vettem fel fekete térdnél kihasított nadrágommal és egyetlen fehér színű Conversemmel. Ana ma szintén lehangolt volt, fekete-fehér-piros kockás inget vett szintén fekete nadrággal és szintén fehér Converssel.
Kár, hogy most festette vissza a haját szőkesbarnára, a őszi-falevél-vörös színű remekül illett volna hozzá. Anadora imádja festetni a haját, ugyan nem brutális színekbe, inkább marad a fekete-barna-vörös színhármas árnyalatainál. Bár már volt smaragdzöld is, az volt a legszebb szerintem, de attól is akadtak ki a szülei a legjobban. Mivel lassan egy hónapja ugyanolyan színben nyomja, lassan változtatni fogja a színét Ms. Kaméleon...

Eseménytelen volt a reggel többi része, Ella kissé nyúzottan csatlakozott hozzánk, egész hétvégén vezekelt a péntek miatt, a szülei még Dylannel sem engedték el, amiért a srác megsértődött (?).
Istenem, ezek a pasik manapság...

Suliben egy retteget kémia után kiderült, hogy nincs franciatanár egy lyukasóránk volt. Gusnak odaadtam a reggel gondosan becsomagolt festményt és imádta.
Esküszöm, nincs jobb érzés a földön annál, amikor örömet okozol az alkotásoddal.
Caitlynnel és Lara I.-gyel kibeszéltük a 12-eseket, majd csatlakozott hozzánk Ella és egymás telefonján kezdtünk el trollkodni. Most van jó sok komoromittáló képen mindenkiről, amit szülinapokon nagyszerűen fel lehet használni Facebookon.
*ördögi kacaj*
Föcin az ármalatokról tanultunk és bejelentette a tanár úr, hogy hamarosan összefoglalunk. Március van, hamarosan itt az év vége, úgyhogy jobb lesz belehúzni. Ha javítok töriből és németből már csak két négyesem lesz. #csakstréberproblémák.

Tesin suli körül futottunk, Ana vigyorogva integetett nekem a harmadikon lévő brutálnagy énekterem ablakából, én pedig vigyorogva beintettem neki.
Igaz barátság nem?
Infón végiguntam az órát, wordöztünk, rendkívül izgalmas volt a különböző bekezdésekről szóló prezentáció, szerintem be is aludtam rajta egy jó 10 percre. Anának kórus volt ma, így leültem az aulába egy büfében vásárolt pizzával. Matt és Aiden leültek mellém egy darabig és szórakoztattak engem, de nekik is menniük kellett egy idő után. Colint sikerült elkapnom a próba végeztével és átadtam a bátyja képét. Megköszönte és nevetve megdícsérte a tegnapi Jessica-akciómat. Beszélgettünk volna még, de Ana megjelent és arckifejezésével tudtomra adta, hogy nem igazán szeretne Colinnal beszélgetni.
Oh, pardon akkor sietve elhúzunk.

Hazaérve kajáltunk, majd vártuk leendő szobatársainkat. Mr. S reggel felhívott, miszerint a srácok fél öt fele érkeznek. Nagyszerű.
Nagy unalmamban felnyláboltam anyáék legutóbbi csomagját és elkezdtem megfelelő helyet keresni számukra a kagylós polcokon. A tévét közrefogó két szekrény közül a bal oldali felettieket neveztük ki erre célra. Mivel kb három méteresek voltak a szekrények és még onnan is nyújtózni kell a polcokért egy jót,kihoztam a létrát a sufniból. Épphogy elkezdtem elrendezni őket a létra tetjén, amikor valaki ráfeküdt a csengőre, valamint egy bazinagy röhögés kísérte kívülről az akciót.
Bassza meg.
- Ana, nyisd ki kérlek az ajtót Mr. Türelmetleneknek.
- Rohanok.
Anadora léptei elhaltak, majd hallottam az ajtó nyitódást és ahogy csönd lesz. Nem tudtam több figyelmet szentelni a kinti zajoknak, ugyanis majdnem lezúgtam a létra tetejéről. Ugyan még hallottam, hogy ledobnak jó súlyos dolgokat az előszobában (gondolom a táskáikat).
Innentől próbáltam csak a kagylók elhelyezésére koncentrálni. Ami sikerült is addig a pontig amíg nem tudatosult bennem, hogy valaki figyel.
Pontosítok.
Valaki a fenekemet figyeli.
Emberek, engem meg lehet bámulni, de a fenekem magánterület.
Kezdtem érezni magamban a feltörekvő gyilkolási hajlamot.
- Nemtudom kivagy, de szakítsd el a tekinteted a hátsó felemtől vagy teszek róla, hogy már csak keresztapa lehess.
- Pedig rég láttam ilyen kivételes takarítónőt. De ilyen harciasat sem.-válaszolt.
Hallottam a hangján, hogy nevethetnékje van, amitől mosolyognom kellett.
- Ezt veszem egy bóknak.
De tisztázzunk, én itt nem a takarítónő vagyok, az te leszel drágám.
Én a főnök vagyok.-fordultam meg.
Sok helyes srácot láttam már életemben, de Calum Hood simán vitte a pálmát.
Magasabb volt, mint gondoltam, barna szeme csillogott a visszafojtott röhögéstől, sötétbarna hajában pedig még mindig ott voltak a szőke csíkok. Összefont karral dőlt neki a nappaliba vezető ajtó keretének, sima fekete póló volt rajta, ugyanolyan térdnél kihasított fekete nadrág mint rajtam és a jól ismert fekete Converse.
Nem mondom, hogy első látásra beleszerettem, mert nem így volt. De határozottan nem volt rossz.
- Zora Fletcher.
- Calum Hood. Gondolom ezt már tudtad.
- Persze. Te is a 5SOS tag vagy, ahogy az én imádnivaló, de idióta unokatesóm is.
- Csak nem engem hiányol az én egyetlen hülyegyerek unokatesóm?-lépett be az ajtón Ashton. Kicsit másabb volt a haja, kicsit felnőttesebb lettek a vonásai, de amúgy semmit sem változott utolsó találkozásunk óta. Talán akkor még nem fekete csőfarmert hordott szürke Green Day-es pólóval és szénfekete Converse-sel.
Lekászálodtam a létráról és nevetve megöleltem.
- Már hat éve ezt csinálom. Nem lett volna kedved minimum a születésnapomra eljönni? Vagy csak egy rohadt levelet küldeni?
- Dehogynem, de anya sosem engedte. Sajnálom Zora.-ölelt még szorosabban. Ajjj.
Az anyáink közti viszonyt nem most akartam megtárgyalni, sem azt, hogy akkor most hogy kerül ide. Ráérünk.
- Ash, semmi gond. Most legalább behajthatom rajtad hat év ajándékait.
- Felejtsd el Fletcher. Vagy akkor én is kérem az enyémeket.-engedett el mosolyogva.
- Hé, én vagyok a fiatalabb! Engem kell elhalmozni mindennel!
- Ana, mondd, mostmár mindig ilyen?-fordult Ashton a belépő Lb-m felé. Aki kicsit sápadt volt, de egész jól viselte azt a gondolatot, hogy avval a sráccal fog együtt lakni, akihez az összes fiút hasonlítja. Vagyis Michael Clifforddal.
- Nyugi Ash, rosszabb.
- Kösz.
- Nem akarom megzavarni ezt a nagy csalási összeborulást, de megmutatná valaki, hogy hova vigyük a cuccainkat?-lépett be Mr. Szőkeség is.
- Luke. Luke Hemmings amúgy.
- A rajta átgázoló ideges punk pedig én vagyok. Michael Clifford.-jelent meg egy színes hajú egyén az ajtóban.

Imádom az új életem.

Felkalauzoltam a négy srácot az emeltre, akik húzva-vonva, káromkodva próbálták az összes cuccukat felvinni egyszerre. Jézusom.
Ashton egyszerűen visszadobta az egyik sporttáskáját lentre, Calum majdnem hátraesett egyszer, Michael pedig Luke-ot tuszkolta fel maga előtt.
Fenn megálltam és kiadtam a parancsokat.
- Na jó, figyelem!
A négy szobát ti elosztjátok egymás között, nem szólunk bele. Fürdőt a folyosó végén találtok, szembe vele mosókonyha van, ha tudjátok mit jelent ez a szó.
A fürdőben is úgy rendezkedtek el ahogy akartok.
Háromnegyed órátok van kipakolni és felmérni a terepet, utána a nappaliban lesz elígazítás.
Érthető voltam?
- Igenis!-szalutált Luke és Ash, Michael és Calum meg rögtön el is indult szobát foglalni.

A srácok elég sajátos módon költöztek be. Lent Michael állt és Lukenak dobálta fel a megmaradt kisebb-nagyobb táskákat. Ennek az lett az eredménye, hogy Luke nem figyelt, a táska visszaestt és rendesen fejbevágta Michaelt. Szerintem négy nagy gyerekkel költöztünk össze.
Ana adott Mr. Cliffordnak borogatást, aki egy kacsintással hálálta meg. Hakie csak elnevette magát.
Miért van olyan érzésem, hogy ma már beszéltek egyszer?
Lenn vártunk a kanapén a fiúkat és röhögve figyeltünk a kiszűrődő hangokra. Egyszer Calum ordított fel, mert Ash ráejtette a lábára a bőröndjét, máskor Luke és Ash veszekdéség asszisztáltuk végig, mert Lukenak több hely kellett a fürdőszobában, így beleszórta az unakatesóm kipakolt cuccait a mosdókagylóba, de Ashtonnak ez érthetően nem tetszett.

Kb 40 perc után lejöttek és elfoglaltuk a nappalit. Ana és én átültünk a két fotelba, míg ők négyen alig fértek el a négyszemélyes fotelban. Michael lelökte Lukeot, majd kényelmesen elterpeszkedett a nagyobb helyen. Őt Ash dobta le, majd Calum maradt fenn utoljára. Nevetve elterült rajta. A fiúk meg ráültek.

Bő negyed óra baromkodás után (aminek a végén már mi is sírtunk a röhögéstől) elkezdhettük a legelső hétfő esti tanácskozást hatan.
Amit még nagyon sok követett késöbb.

Flawless Flatmates (5SOS HU) [Felfüggesztve]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora