Utálom a kémiát.
Jobban, mint a spoilerezést.
Evvel szerintem sokat elmondtam a tantárgy iránti gyűlöletem mértékéről.
Abszolúte hülye vagyok hozzá. De komolyan.
Bemagolom és így is van olyan, hogy a hármast is alulról verem.
Ana bezzeg színötös belőle.Valószínűleg kikövetkeztethető mennyire voltam boldog, amikor rádöbbentem, hogy kísérletezni fogunk. Megemlíteném, hogy néhányszor már okoztam kisebb károkat órán.
Felraktam a táskámat a Natashával közös padomra, hogy kipakoljam a cuccomat, amíg a többiek beözönlöttek.
-Gyerünk, gyerünk, nem érünk rá egész nap!-tapsolt a katedrán Ms. Richardson. Megemlítendő, hogy az egész iskola fél tőle. Joggal.
A többiek gyorsan a helyükre siettek, majd Dora kisétált a katedra mellé, hogy jelentsen.
-Tanárnőnek tisztelettel jelentem, az osztály létszáma 30, hiányzik Darren Moss.
-Köszönöm, üljetek le. Amint látjátok-
mutatott a katedra mellett álló gurulós polcra, vagyis inkább a rajta található tálcákra
-ma kísérlettel kezdünk. Az előző órán ugye a klór hatásairól beszéltúnk, különböző..
Kábé itt ért véget az órára fordított figyelmem. Egy másik kérdés sokkal jobban foglalkoztatott.
Vajon mit mondhatott Ana Colinnak?
Ezt a témát sajnos nem tudtuk kivesézni reggel.
A srác egyébként már egy ideje nyomult rá, tekintettel hogy ő a suli kórusának a dobosa, elég sok lehetősége volt flörtölni a barátnőmmel. Akit kissé zavart a dolog, de nem tett a megszűnésének érdekében semmit. Nekem bevallotta, hogy rég tudott egy sráccal normálisan beszélgetni, plusz még értelmes is és nem is olyan rossz.
Amikor viszont Colin elhívta egy normális mozis randira, engem kérdezett, hogy mit tegyen. Colin Cox ugyanis nemcsak a dobolás, hanem a lányok moziban való "szórakoztatásának" terén is tehetséges volt.
Ana adott neki egy esélyt.
Colin csak egy kicsit baszta el a lehetőségét annak, hogy bebizonyítsa, nem igazak a pletykák.
Hát azok. Anadora persze nem volt hülye, az első jelre, ami arra utalt, hogy Colint jobban érdekli a mozi mosdójának egyéb kihasználása, mint a film, lelépett, a fiú legnagyobb döbbenetére. Hogy tényleg ez lett volna-e a vége, nem tudom.
De Mr. Cox nem az a udvariasan lekoptatható típus.
Biztos sérti az egóját ez az eset.
Hàt ha még tudná, hogy Ana kibe szerelmes...
-Ms. Fletcher, Mr. Light, mivel érzékelhetően nagy figyelmet fordítanak a kísérlet menetének, kérem fáradjanak ki, és az előbb elmondott instrukciók szerint végezzék is el.
Basszus, basszus, basszus, basszus.
Ellára néztem, hogy mit kellene csinálnom, de csak megrázta a fejét. Ő sem figyelt. Ó, hogy az a..
De még menthető a helyzet.
Kikászálódtam a padból és odaálltam Gus mellé.
-Te tudod, hogy mit kell csinálni?-súgtam.
-Igen. Otthon már csináltam.
-Akkor segíts kérlek.
-Nem egymással kértem, hogy beszélgessenek.
-Elnézést tanárnő.
-Csináld az alapdolgokat, én meg úgy teszek, mintha te is tudnád, hogy mit csinálunk.
-Imádlak Gus és köszönöm.
-Oh, nem ingyen csinálom-kacsintott rám sokat sejtetően.
Miért hiszi minden srác, hogy egy kacsintástól már elolvadunk? Felőlem tikkelhetsz is, az sem zavarna.
Begyújtottam a borszeszégőt és hoztam vizet, amíg Gus valamit varázsolt a két löttyel.
Őszinte legyek? Fogalmam sincs, hogy mit csináltunk.
A végén valami pukkant és a tanárnő megdícsért minket. Szóval a pukkanás jót jelentett. Ahaaa.
De emberek kaptam egy ötöst!Innentől kezde már csak jó napom lehetett. Törin nyugi volt, vettük a rómaiakat tovább, irodalmon az Odüsszeiát néztük és végigröhögtük a fiúk általi narrálást, duplafrancián Ella felelt, németen meg végig korgott a hasam.
Anával az első francia előtt összefutottam a nyugati lépcsőfordulóban, valamit magyarázott arról, hogy informatikán elkészítette a tervet a szelektáláshoz és ha hazaér neki is kezd. Kedd lévén én ma maradok rajzszakkörön, neki csak hétfőn és csütörtökön kell kóruspróbára maradnia. Elköszöntem a többiektől és elkezdtem felkutatni a rajztanáromat.
Colinnal a keresés közben összefutottam. A bátyjának (12.-es) ígért festményről hebegtem valamit, hogy még nem szárad meg az alsó réteg, amikor viszont Anáról kérdezett mondtam, hogy vele beszéljen, én nem leszek közvetítő. Szegény srác, lehet, hogy kicsit túl bunkó voltam vele, de már nagyon idegesített, hogy sehol sem találom a rajztanáromat és el fogok késni rajzszakörről. Visszarohantam a nyugati szárnyba és szó szerint bezuhantam a rajzterembe, ahol szemmel láthatólag már elkezdődött a munka. Mrs. Hopkins, Anadora osztályfőnöke és a szakkörvezető rámmosolygott.
-Zora! Micsoda meglepetés! Azt hittem inkább a pályázattal foglalkozol, minthogy velünk töltsd az időt, amit egyébként teljesen meg is értenék.
Milyen pályázat?
Elég értetlen fejet vághattam, ebből leszűrte a tanárnő, hogy nagyon nem vágom, hogy miről beszél.
- Nem találkoztál még Mr. Andersonnal?
- Nem, Mrs. Hopkins, de egész nap őt kerestem.
- Jaj, kicsikém, akkor fuss fel gyorsan a művészeti tagozat tanáriába, ott kutat valamit már másfél órája.
- Köszönöm Mrs. Hopkins, akkor el is mehetnék ma?
- Persze, de nem csak ma. Majd a tanár úr elmagyarázza.
KAMU SEDANG MEMBACA
Flawless Flatmates (5SOS HU) [Felfüggesztve]
Fiksi Penggemar,,Lakótársakat keresnek egy 122 m2-es, nem átlagos, kétszintes lakás két elbűvölő és szarkasztikus tulajdonosa: Anadora Hakie&Zora Fletcher További információk lent" Egy sztori két lányról, négy srácról valamint egy dadusról sok festékkel és szarkaz...