-Zoraaa! Kész vagyoook! Ez lesz az. Egyszerűen tökéletes.
Aha. Tizenharmadszorra hallottam ezt a mondatot egy órán belül. Gondolhatod mennyire hittem el most. Semennyire. Annyi hirdetést írtunk már az elmúlt két napban, hogy ínhüvelygyulladást kaptunk, pedig felváltva püföltük egyre idegbajosabban a laptop billentyűzetét. Ha nem irtam/olvastam 200-szor a "Lakótársat keresünk!" kezdetű szövegeket akkor egyszer sem. És hogy őszinte legyek egy pöppet már az agyamra mentek. Egy pöppet.
Ettől függetlenül jó LB-hez híven feltápászkodtam a konyhaasztaltól és átültem Ana mellé a függőágyba.
-Na, nézzük a mesterműved.
,,Lakótársakat keresnek egy 122 m2-es, nem átlagos, kétszintes lakás két elbűvölő és szarkasztikus tulajdonosa. A felső emeleten lévő négy kiadó szobára 25 éves korig lehet jelentkezni.
Feltételek:
-tilos a dohanyzás, szexizmus valamint takaritásmánia
-előny a tumblr-függőség valamint ha képes vagy berakni egyedül a mosógépet
-kötelező a házimunkában és marhulásokban résztvenni, közös program is lehetséges.
Előzetes egyeztetéssel a lakás megtekinthető, egy hét próbaidő utan lakható. Bérleti díj megegyezés szerint.
Epekedve várjuk lányok, fiúk, tesók, baráti társaságok jelentkezését.
Zora Fletcher&Anadora Hakie"
Ez nem vicc.
Ez tényleg tökéletes lett.
Végre.
-Na? Zora? Milyen?-Ana kérdő tekintettel várta a véleményem.
-Hát. Maradjunk annyiban, hogy IMÁDOM!
-JUPÍÍÍ!
Elkezdtünk ugrálni és sipítozni. Jóvanna. A 16 évesnek is van joga örülni, nem?
-Na de kisasszonyok, alattunk is laknak! Mi sem örülnénk, ha felettünk ricsajoznának, nem igaz?
-De, Martha teljesen igaz. Bár ha Mr. Evans 76 éves szellem létére sipítozva ugrálna felettünk az erősen youtube gyanús lenne.-öleltem át nevetve dadusunkat.
Hetente kétszer jár hozzánk, hogy egy kis ideig felügyeljen/etessen/szeressen minket. Na meg jómodorra tanítson. Martha régen elit iskolákban tanította az elkényeztetetett gazdag "hölgyeket" így mi sem úszhatjuk meg.
-Elolvashatom, hogy mi miatt kell eme heves érzelmekeket produkálni?
-Hát persze! Nem is posztolnánk addig.
Amíg Ana megmutatta neki a kész hirdetést én visszaültem a konyhaasztalhoz és azon merengtem vajon hányan fognak jelentkezni. Tizen? Huszan? Vagy senki? És képes lesz bárki egy elfogadható bérleti díjat kiperkálni? Oké, hogy Sydney egy előkelőbb helyén lakunk, de még itt sincsenek pénzben dúskáló tinédzserek..
Most persze azt gondolhatod hogy milyen alapon beszélek amikor én az LB-mel élek egy szuper lakásban.
Tisztázzuk.
~Nem vagyunk gazdagok. Zsebpénzt kapunk minden hónap elsején, mint minden normális gyerek, avval a különbséggel hogy egy kicsit több, ugyanis mi víz-, gáz-, villany- és telefonszámlát is fizetünk. Meg a javításokat. Meg a kajálást. Meg még elég sok mindent. De nem szórjuk a pénzt (annyira), nincs ájfónunk és nem lui vjutton táskával járunk suliba. Azok nagyon nem mi lennénk.
~Nem mi döntöttünk úgy, hogy összeköltözünk. Frászt.
A szüleink javasolták.
VOUS LISEZ
Flawless Flatmates (5SOS HU) [Felfüggesztve]
Fanfiction,,Lakótársakat keresnek egy 122 m2-es, nem átlagos, kétszintes lakás két elbűvölő és szarkasztikus tulajdonosa: Anadora Hakie&Zora Fletcher További információk lent" Egy sztori két lányról, négy srácról valamint egy dadusról sok festékkel és szarkaz...