Srácok.
Megjöttem.
Dorka_is_a_penguin és Ltudu209 ezt a részt nektek ajánlom, remélem nem öltök meg nagyon a késedelemért.
Amúgy.
6770+ megtekintés.
Imádlak titeket💙Reggel szokás szerint az ágyamban keltem fel, mivel szokás szerint valaki este becipelt. Great.
Miután felfogtam, hogy vasárnap van és csupán csak egy délelőttöm van tanulni gyorsan felöltöztem és átkopogtam Anához.
Egy morgás volt a válasz, szóval vagy egy nagyon dühös tasmánördög volt a szobában, vagy barátnőm egyhén szólva bal lábbal kelt fel.
Ahogy benéztem a szobába egy halom takarót láttám az ágyon, valamint a laptoptöltőt tekeregni.- Mivan veled?-ültem le az ágy szélére. Barátnőm előbújt a takarók alól és kissé kómásan meredt rám.
- Ugye tudod, hogy ma járt le a próbahét?
- Ja, tényleg. És?
- Mit és? El kell döntenünk hogy maradnak vagy mennek.
- Csak nem pro-kontra listát írsz?-böktem fejemmel a képernyőn látható dokumentum felé.
- De. És szarul állnak.
- Gondoltam. Tudod mit, dobjuk fel a reggelt egy kicsit és csináljunk palacsintát.Fentről csak egy hajszárító zúgását lehetett hallani, szóval a fiúk többsége valószínűleg még aludt.
Egy óra alatt elkészültünk vagy harminc palacsintával és tekintve hogy hatan vagyunk, nem is tűnt olyan soknak. Éppen előszedegettem a lekvárokat meg a nutellát, Ana pedig zabkását csinált magának pluszba amikor Michael álmos fejjel letámolygott, nyomában Ashtonnal.
Mit ne mondjak, imádtak minket.Ha hat ember egyszerre reggelizik, az nagy kosszal jár. Pláne, ha valaki felborítja az eperlekvárt és valaki poénból a másik fejére önti a maradék porcukrot. Azt se hagyjuk ki ha valaki kiborítja a gyümölcsrekeszt egy kurva banánért vagy valaki ezekután belelép az áfonyásdobozba fehér zoknival.
A pro-kontra lista kiegészült pár ponttal. Ki lehet találni melyik fele.Délelőtt széttanultuk magunkat és azon röhögtünk, hogy a srácok kiskutyákként ugráltak körölüttünk.
Mert ők is rájöttek, hogy hoppá, letelt az egy hét és szarban vannak.. Annyira aranyosak voltak, bár nemhinném hogy a punk-rock imidzsük hosszútávon is kibirná ezt a viselkedésük.
Miután azon kacagtan, hogy Anna negyedszerre rakta ki Michaelt a szobájából az aktuális ,,Nem kell segítened tanulni, nem vagyok hülye és amúgy sem hiszem, hogy sok újat tudnál mondani a fluxusról" felkiáltással, megjelent Luke feje az ajtóban.
- Kész az ebéd.
Nagyon értelmes fejemet látva elvigyorodott.
- Mármint, kész az én vezetésem által elkészített ebéd, hogy bevágódjunk nálatok. Ehető, ne aggódj.Kilépve ledöbbentem. Ugyan vagy négy órája nem mozdultam ki a szobámból, de a látványra így sem volt ésszerű magyarázat.
A konyha nemhogy totálisan tiszta volt a reggeli ordenáré kajálás után, de gyönyörűen meg volt terítve és ínycsiklandó illatok terjengtek.
Meg tudnám szokni.Délután már normálisan felöltözve léptünk ki a lakásból. Az idő a nyár közeledtével egyre forróbb lett, de ma kellemesen szeles is volt. Felszálltunk a tőlünk nem messze induló buszra és nekiindultunk a belvárosnak.
Megvitattuk a fiúk ügyét útközben és döntésre jutottunk.
Nehéz volt, de mindannyiunk számámra így lesz a legjobb.
Hazaérve fogjuk elmondani nekik rögtön, hogy legyen idejük intézkedni.Ecsetelhetném, hogy milyen kurvajó volt a bowlingozás, mennyi új pletykát tudtam meg, mennyire rekedtre ordibáltam magam és hogy a végére már csak hangtalanul voltam képes röhögni, de ezután a nap után már kifogytak az energiatartalékaim.
Anaval úgy estünk be a lakásba, mint kész tökrészeg tinédzser, pedig csak éppen sírva röhögtünk azon, hogy Caityn mekkorát csúszott a pályán miután fogadtak Adam-mal 100 dollárban, hogy nemmeri.
Dehogynem merte.Miután ledobtuk a cipőinket becaplattunk a nappaliba.
És földbe gyökerezett a lábunk.
A fiúk némacsöndben ültek a kanapén, előttük a szebbik tálcánkon egy kissé csálé sajttorta díszelgett, ehhez jöttek hozzá a kiskutyaszemek.Nemsokszor volt ilyen, de nem jutottam szóhoz.
Annyira édesek voltak.
Ana megköszörülte a torkát majd kissé rekedted hangon megszólalt.
- Maradhattok.A szoba kis híján felrobbant.
Luke rávetett magát Calumra és úgy ölelgette, Ash felkapott engem és forogni kezdett, Anát pedig Michael kapta el és szorította magához. #OTPSzóval mostantól boldogan (túl)élünk míg meg nem halunk.
Vagyis majdnem. Hirtelen eszembejutott valami.
Inkább valaki.-GYEREKEK,
MARTHA.
ESTÁS LEYENDO
Flawless Flatmates (5SOS HU) [Felfüggesztve]
Fanfic,,Lakótársakat keresnek egy 122 m2-es, nem átlagos, kétszintes lakás két elbűvölő és szarkasztikus tulajdonosa: Anadora Hakie&Zora Fletcher További információk lent" Egy sztori két lányról, négy srácról valamint egy dadusról sok festékkel és szarkaz...