Daniel'in Ailesi

3.4K 249 9
                                    

İyi Okumalar...
Medya/ Daniel

Bu bölümü

melisa308803 ' e adıyorum :)

Amy'nin Gözünden

Evi temizledim ve üzerime rahat birşeyler giyip aşağıya indim. Oldukça yorgundum. Bir kan torbası alıp koltuğa uzandım ve uyudum. Birden kapının kırılma sesiyle uyandım. Hızla kapıya yöneldim. Kapıyı Daniel kırmıştı. Ah aptal! Biraz daha çalsana zili!

-Daniel? dedim. Bir açıklama bekliyordum. Ayağımı yere ritimlerle vurdum ve elimi göğüsümde çaprazladım.

-Iıı şeyy. Benimle gelmelisin, dedi. Hayır onunla gelmeyecktim. İstiyordum ama gelmeyecektim.

-Neden seninle gelecekmişim Daniel? dedim alaycı bir ses tonuyla.

-Orada anlatırım fazla vaktimiz yok, dedi. Hayır dercesine kafamı salladım. Birden sarsıldım. Daniel beni kucaklamıştı. Ne kadar çırpınsamda işe yaramıyordu.

-Sen pislik herifin tekisin! Bırak beni! Benle ne derdin var! diye bağırıyordum ki Erick bizi gördü. Yanımıza koşa koşa gelerek Daniel'e bir yumruk attı. Daniel beni bırakıp Erick'in üzerine yürüdü. Daniel'İn kollarıdan tutuyordum ama nafile! Erick'e bir yumruk geçirmişti bile.

-Daniell! diye bağırdım. Bana ''Ne!'' dermişcesine bakıyordu.

-Bırak onu, dedim. Erick'te ayağı kalktı ve inlemeye başladı. Daniel fazla kötü vurmuştu. Daniel burnundan soluyordu. Daniel'in önüne geçtim ve sakinleştirmeye çalıştım. Birazcık olsun sakinleştiğinde ikisini tanıştırma gereği duydum. Ortalarına geçtim ve Erick'i gösterdim.

-Daniel bu benim yan komşum, dedim. Daniel'i gösterdim ve Erick'e tanıtacakken elimi tuttu ve

-Sevgilisiyim, dedi. Donup kalmıştım. Kulağına gülerek eğildim ve kulağına fısıldadım

-Seni giderken geberticem Daniel! dedim ve gülmeye başladım. Daniel elini uzattı fakat eli havada kaldı.

-Evet Erickciğim senin benimle derdin ne? dedi. Komiğime gitmişti ve dalga geçtiğini de biliyordum.

-B-ben Amy'yi sana bağırırken gördüm ve evin kapısı kırıktı. Bende yanlış anladım kusura bakmayın, dedi ve yanağını tutarak arkasına döndü. Onun yanına geldim ve

-Teşekkür ederim, deyip en içten gülümsemelerimden birini yaptım. Bana döndü ve

-Hani senin sevgilin yoktu? Yalanmı söyledin? dedi. Biraz afalladım. Daniel hemen arkamdan gelerek elini belime attı.

-Daha bugün sevgili olduk, dedi gülerek. YALANCI!

-Hı hı, dedim sahte bir gülümsemeyle.

İyi o zaman hayırlı olsun Amy, dedi ve evine yöneldi. Amy kelimesini bastırarak söylemişti. Daniel de eline kapıyı almış yerine sokmaya çalışıyordu.

-Daniel? Bir açıklama bekliyorum. Hemen! dedim. Gülerek ayağı kalktı.

-Sen benim sevgilim değilmisin? dedi.

-Hayır Daniel sevgilin değilim! dedim kızgınca. Kapıyı yerine soktuktan sonra eliyle çenemi tuttu ve

-Şimdilik tatlı melez'im, dedi. Aptal! Şimdilikmiş.

-O olanları hala unutmuş değilim Daniel hatırlatırım! dedim ve eve girdim. O da arkamdan girdi ve eliyle belimden yakaladı.

-Özür dilerim, dedi. Hiç yüz vermedim ve kurtulmaya çalıştım. Kurtulamayınca ona döndüm. Burunlarımız birbirine değiyordu. Kaşımı çattım ve

-Özrün kabul edilmedi Daniel Bey! dedim. Ellerinden kurtularak odama doğru yöneldim.

-Hey nereye hadi gidiyoruz! dedi.

-Üstümü değişicem. Pofuduk terliklerimlemi gideyim? dedim.

-Ama hala çok güzelsin, dedi ve gülmeye başladı.

-Hıh! Aptal! diyerek odama girdim. Hemen bir kısa kollu t-shirt ve kot pantolon giydim. Saçımı bir topuz yaptım ve aşağıya indim. Hemen kapıyı açtım ve arabaya doğru ilerledim. Arabanın üstü açıktı ve siyahtı. Tam Daniel bana kapıyı açıcakken kapıyı tuttum ve içine girdim. Hala ona olan kızgınlığım bitmiş değil! Çok uzun bir yoldan sonra bir villanın pardon bir malikanenin önünde durduk. Yine kapıyı açıcakken hemen önce davranarak kapıyı kendim açtım.

-Eminmisin? dedi.

-Sana hala kızgınlığım gitmiş değil Daniel! dedim.

-Özürüm geçerli değil demek, dedi ve başını öne eğdi.

-Evet, aynen öyle, dedim eve bakmaya devam ettim. Beni süzdüğünü biliyordum. Ona döndüm ve

-Garip birşeymi var? dedim.

-Yoo yo hayır, dedi.

-Neden bu kadar dikkatli bakıyorsun? dedim gözlerini hemen devirdi ve evine bakmaya başladı. Ellerini ceplerine sokarak kapıya doğru yöneldi. Onu takip ettim ve kapıyı çaldı. Kapıyı açan çok güzel bir bayandı. O kadar güzeldi ki! Kurttu bunu seziyordum.

-Hoşgeldiniz efendim, dedi güler yüzle. Seni gebertirim kızım! Sen kime efendim diyosun!? Tamam fazla tepki veriyordum ama bu kızda bir şeylik vardı.

-Hoşbulduk, dedi Daniel ve hemen içeri girdi. Kıza iyi davranmaması beni rahatlatmıştı. Kız bana gözlerini kısarak bakıyordu. Bende gözlerimi kıstım ve alaycı bir şekilde gülümsedim. Daniel'in babası ve annesi sandığım kişiler oturuyordu. Ikiside birdenbire

-Hoşgeldiniz, diyerek ayağa kalktılar. Babası elini uzattı ve elini sıktım. Anneside bana gülümsüyordu.

-Hoşbuldum, dedim güler yüzümle. Daniel

-Bu Amy, Amy bu babam Jack, diyerek babasını gösterdi. Annesinin suratı düştü. Annesiyle niye tanıştırmadı ki!? Kulağına eğilerek fısıldadım

-Annenle niye tanıştırmıyorsun? dedim.

-Karışık, diyerek önüne döndü. Bay Jack söze başladı

-Amy seni buraya çağırmamızın sebebi, diyerek bütün olayı anlattı. Inanamıyordum. Bu yüzden Daniel benim başımı belaya sokacağımı sezmişti.

-Peki nasıl bu bağı kopartacağız? dedim şaşkınlıkla. Içeriye bir adam girdi. Bay Jack eliyle adamı göstererek

-Işte burada Walter devreye giriyor, dedi. Bir saniye benim babam da çok iyi bir büyücü.

-Bay Jack saygısızlık yapmak istemem ama benim babamda çok iyi büyücülerden, dedim. Daniel'in ailesine karşı sözlerimde çok dikkatli olmalıydım. Hemen oturuşumu düzelttim.

-Buna gerek varmı Amy? dedi.

-Lütfen Bay Jack, diyerek ısrar ettim. Olumlu anlamda kafasını salladı.

-Izninizle, dedim. Bay Jack eliyle dışarıyı gösterdi ve dışarıya doğru yöneldim. Babamı aradım.

-Efendim kızım bir sorunmu var?
-Evet babacım.
-Amy n'oldu?
-Babacım hemen buraya gelirmisin?
-Adresini söyle.
-Nerede olduğumu bilmiyorum baba ışınlanamazmısın ya da yer bulma büyüsü felan? dedim.
-Geliyorum, dedi ve telefonu kapattım. Daniel! Babam öğrenecek ya kızarsa? Neyse, diyerek evime yöneldim.

Tatlı MelezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin