( Multi medyada jessy )
Bende austine dislerimi çıkarmıştim.
Hala uzerime yuruyordu..aslinda korkmadim degildi.
Birden kosmaya basladi. Tam atlicakken arkamdaki agaca tirmandim o da agaca carpti sinirlenmisti sanırım derin derin nefes aliyordu. Agactan yere atladım. 1 numaralı kural dusmana sakin arkani dönme.
Austin bacagimdan tutup beni firlatmisti agacin birine toslamistim.
O benim yaptigim hatayi yapmamisti ki arkasi donuk degildi bana dogru geliyordu. Sirtim agaca dayaliydi. Yerdeyken ben napabilirdiki. Yapıştığım yerden kalkmadan bekledim. Bana dogru geldi ve egildi. Yere onume çömelmisti.
çöktüğü an karnina tekmeyi geçirdim. Dua etsinki topuklu giymemistim
Yerde duruyordu. Bende ona dogru yuruyordum. Kafasini carpmisti kanamis sanirim yerinden kipirdamiyordu. Endiselendim hizla yanina gittim kan kokuyordu. Dayanmaya çalıştım. Elimi tam kafasina doğru goturuyordumki. Bilegimden tutup beni yere yatırdı.
Eliyle agzimi kapatmisti . Etrafa bakiyordu.+ cek elini ağzımdan.
- sus..
+ ne
- dinle.Bikac ayak sesi bize geliyordu.
Bana eliyle konusmamami gosteriyordu sanirim. Elini agzimdan cekip beni ayagi kaldırdı.
Arkadan bir yay sesi geldi. Austin beni yere itti. Kafami kaldirdigim da
Austinin koluna bir ok saplanmisti. Arkasindaki agaca okla saplanmisti. Hareket edemiyordu.+ git kac burdan cabuk.
- seni bırakmam.
+ kac dedim sana.Bir yay sesi daha geldi. Neyseki bu seder tedbirliydim hemen yana kaydım ok bana gelmemisti. Bir agacin tepesine ciktim. Beni burda bulamazlardi. Austinin oldugu agaca dogru ilerliyordum . Avci tam austinin karsisindaydi. Austin caresizce kukruyordu. Avci tam yayi atacaktiki austin gozlerinj kapattı. Bende kendimi avcinin üzerine attim. Adam yere yigilmisti.
Austinin yanina geldim asiri derecede kan kokuyordu. Dayanmam gerekiyordu. Arkadan bikac avci daha geliyorlardi..
Oku cektim asutin aciyla inliyordu. Kolundan tutup ilerlemeye basladik.
Biraktigimiz kan izlerinden bizi bulabilirlerdi.+ austin bana sıkı sıkı sarıl ve sakın bırakma.
- tamam.Vampir hızımi kullandım biraz uzaklastiktan sonra kan akmasini engellemem gerekiyordu.
Austinin tshirtini yirtip koluna bağladım.
Offf baklavalara bak be....
Aptallasma jessy cocuk burda can cekisiyor sen baklava diosun.Austinin koluna girdikten sonra arabanin oldugu yere dogru ilerlettim onu. Cebinden anahtari alip şoför koltuguna geçtim. Austinin evine doğru hızla sürdüm.
Onu yatağa kadar tasidiktan sonra yarasina baktım degisik bisey kokuyordu. Yarasi kapanmaliydi. Bi terslik var ona bilegimden kestigim kandan biraz verdim . Yarası kapanmaya başlamıştı. Ama o ok normal değildi.+ iyimisin
- sanırım.
+.ben sana içerden ustune giyecegin bisey getiriyim.
- gerek yok. Boyle iyi.Uf bu durumda bile okuz gibi siritabiliyordu.
Dolabından bi tshirt aldiktan sonra yuzune firlattim .+ giy şunu
- Hayır.
+.......
- boyle iyi bebeğim.
+ seni hastaneye goturmemiz lazım.
- olmaz ben bir kurtum sırrımız açığa çıkar orda.
+.napcaz o zmaan.
- bildigim bi yer var beni oraya götür.
+ tamam.arabaya bindik bana bi yer tarif etti. Kucuk bi klinik gibi bi yerdi burasi ....
+ austin dalgami geciyorsun.
- ne var.
+ burasi veteriner.
- hayir burasi benim sürümün duruitinin klinigi
+ duruit ne
- surudeki insan.
+ ha tamm . Ben sennin inmene yardimci oluyum.Arabadan inip koluna girdim . Kapiyi caldim. Yasli bi adam kapiyi acti. Iceri austini bir sandalyenin uzerine tasidim.
+ austin bu kim.. vampir kokuyo burda vamlirlere ne yaptığımızı biliyorsun. Yiyecekmi getirdin bana.
- sacmalama david. O bir melez. Neyse benj tedavi etmen gerek.adam bana hirlyarak asagi indirdi austin i.
Asagida doktor muaynehanelerinden farksiz bir oda vardi.
Austini sedyeye oturttu.+.neyin var.
- avcılar bi okla ates ettiler yara kapandi ama hala ici yanıyor.
+.dur.bi bakiyim........
Yaranin oldugu yere bir igne yaptiktan sonra austin ayagi kalkti.
+ ne olmus.
- zehir surmusler. Neyseki Panzehir bende var. Gidebilirsin.
Bu arada arkadasin burada pek fazla dolasmasa iyi olur. Bizimkiler kokusunu almadan gotur şunu.
+ tamam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARANAN MELEZ O
Werewolfkim nerden bilebilirdiki insanlarin kaderinin benim elimde oldugunu . pesimdeler ve beni ariyorlar. olağanüstü gucler nerden bilebilirdimki....... OYUNCULAR JESSY ~ HOLLAND RODEN DANIEL~ DYLEN O ' BRIEN DEREK ~ TYLER HOECHLİN AUSTIN ~ VINI UEHARA ...