Gözlerimi kırpıştırırken saate baktım şaşkın şaşkın.....
Hemen saçlarımı tarayıp hafif bir makyaj yaptıktan sonra hazırdım. Aşağı inip bişeyler atıştırdım...
Bugün hava güzeldi yürümek istiyordum. Ayrıca lena nın beni ilk günden okul partisine çağırması hoşuma gitmedi değildi.
Yolda ilerlemeye devam ederken siyah bir araba önümü kesti. İçerdeki kafa bana bakıp sırıtıyordu. Evet bu austin di.
"Okula kadar bırakıyım mı??" Gözlerimi devirdim istemiyordum . Yürümek istiyordum hava çok güzeldi. "Hayır teşekkürler ama galiba yürüyeceğim" bana bakıp durdu arabayı olduğu yere park edip içinden çıktı. "Beraber yürüyelim o zaman , bir sakıncası yoktur umarım"
"Tabikide yok"》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Okula varmıştık ne kadar ukala bir tip olsada böyle tipleri sevmişimdir.....
Sınıftan içeri girince lena burdayım tarzında el salladı.
"Bugün geliyorsun dimi?"
"Evet gelmeye çalışacağım saat kaçta demiştin?"
"22.00" çok geç bir saatti benim için ama bi kere tamam demiştim artık.Dersler dersler dersler.........
Ve sonunda tenefüssss ...Austin kalkmış bana doğru gelirken lena hemen önümü kesip atıldı
"Hadi gel seni tanıştırmak istediğim biri var" austin anlam veremeden bakarken lena çoktan beni kolumdan tutup sınıftan çıkartmıştı bile. Sanırım kantine gidiyorduk...
İndiğimizde tahminimce bizden üst sınıf olan bir erkek masada elini havaya kaldırdı . Lena kolumdan tuttuģu gibi beni sandalyeye oturttu.
"Bu abim Daniel , abi bu da Jessy"
Hoş çocuktu hemde baya çok tatlı bir suratı vardı.... ben dalmış kendi kendime konuşuyorken önümde olan eli farketmemiştim...." memnun oldum." "Bende"
Bişeyler yiyip havadan sudan konuştuktan sonra zil çaldı sınıfa doğru ilerlemeye başladık.....
Ve yine dersler dersler......Elime aldığım kalemle oynarken yine önüme gelen bir uçak. ...
Uçaga bakmadan austine doğru bakıp gülümsedim..
Uçağa geri döndüğümde orda yoktu. Önümde ise bir karaktı. Hocanın elindeki uçağı buruşturup bana sinirli bakışlar attığını görünce önüme eğilim.Jessy ve Austin cezalısınız . Çıkın dışarı hemen. ....
Ders sonuna kadar kapı önündesiniz...Austinle beraber kapının önüne çıktık. O bana bakıyor bende ona bakıyordum.
"Benim yüzümden.." gözlerinin içine bakmış dalmışken dedigine anlam veremedim." Hı"
" Dersten atılmamız diyorum benim yüzümden"
"Boşver zaten sıkılmıştım"
"Yani bana sinirli değilsin "
" Hayır değilim "
" O zaman kantine gidelim sana birseyler ısmarlıyım"
" bak buna Hayır demem"Kolidorda birbirimize bakıp kıkırdarken austin bi an bana baktı ve eli elime temas etti. Tamam ona sempati duyuyordum ama bu çok hızlıydı . Beraber dersten atıldık diye elimi tutmasına izin vermeyecektim.
Elimi kendime doğru çekerken mahçup olduğunu hissedebiliyordum.
" Ben Özür dilerim "
" sorun değil tabi bi daha yapmicaksan"
" peki"Elini ensesine atmış mahçup şekilde sırıtıyordu. Şirin ve masum gözüküyordu ona kızamıyordum.
Austin in gözünden
Bu kız daha elini bile tutmama bu tepkiyi veriyorsa işim gerçekten zor. Blake e iyi haber vermek istiyorsam bu kızı çabuk etkilemem lazımdı. Çok güzel bir kızdı gerçekten. Saf ve Şirin. ...
Ne diyorum ben ya bu sadece bir görev daha fazlası olmicak olamaz da zaten kendine gel austin....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARANAN MELEZ O
Hombres Lobokim nerden bilebilirdiki insanlarin kaderinin benim elimde oldugunu . pesimdeler ve beni ariyorlar. olağanüstü gucler nerden bilebilirdimki....... OYUNCULAR JESSY ~ HOLLAND RODEN DANIEL~ DYLEN O ' BRIEN DEREK ~ TYLER HOECHLİN AUSTIN ~ VINI UEHARA ...