AUSTINLE BIR GÜN

6.4K 330 9
                                    

( Multi medyada austin )

Su aptal saat bi susmadi kac kere erteliyecegim su alarmi. Sussana sus sus. Bi dakika ses alarmdan gelmio. Bu sefer zil calmisti. Uzerimde ne oldugunu aldirmadan asagi inip kapiyi actim.

+ jess. Yoksa unuttunmu
- hayir unutmadim ama sabahin korunde senin ne isin var burda ben sana saat 13te demsitim.
+ jess saate baktinmi

Austin bana kolunu gosteriyordu. Saat 13.10 du ben bu saate kadar nasil uyumusum ya. Neyse hemen hazirlanmam lazimdi.

- ben 5 dakikaya geliyorum burda bekle.
+ benj kapida mi birakacaksin
- ustumu degstirip geliyorum. Bekle biraz.

Suratini asmisti. Neyse hemen odama cikip kiyafet ariyodum. Austinle konusurken sarhos gibiydim. Uyku sersemi bi sekilde niye kapiyi aciyorsam. Makyajida yaptiktan sonra aşağıya indim. Yok artik. Annem asutini eve almis kahve iciyorlardi.

+ hazirmisin jessy.
- hazirim ben..hszirim da
Anne ne kahvesi bu.
+ ayol dikmissin cocugu kapinin onune bu kadar kaba olma. Insan içeri davet eder.
- hadu austin cikalimmi artik.
+ tatlim birak cocuk kahvesini bitirsin hem niye cocugu kapinin onune dikiyosun.
- anne 5 dakikaligina hazirlanana kadar sadece. Gorucuye gelmedi merak etme kapinin önünden almaya gelmişti.
+ tamam tamam.

Austinde siritarak kahvesinu yudumluyordu. Bitirmisti sonunda..

+ kahve icin tesekkurler bayan dark.
Elinize saglik cok guzel olmus.
- ne demek bi dha gel ben sana bi dha yaparim.

Araya girmek zorunda kalmıştım bu kadar hoş beş yeterdi artik. Anneme kalsa görücüye de bekleriz der.

+ austin artik gidelimmi.
- tamam geliyorum.

Arabaya binmistik. Garip garip yollardan sapiyorduk nereye gidiyoruz acaba sormadan edemeyeceğim.

+ hey austin nereye gidiyoruz.
- seni biraz kucuk bi yere goturecegim benim cok sevdigim bi yer.
+ peki gidelim bakalim.

Gelmistik sanirim küçük bi bar gibi biyerdi burası. Acikcasi biraz garip görünüyordu.

+ iste geldik. Umarim begenirsin.

Iceri girdik bi masaya gectik. Austin bana bakiyordu . Dalmisti sanirimki yanina gelen garsonu farketmemmisti.

+ ne alirsiniz.
- bize her zmanakindem 2 tane.
+ peki baska bir arzunuz varmi
- hayir yok

Biraz sonra ikimizin onumdede buyuk bardaklarda degsik icecekler getirdiler. Austin icecege gomulmustu bile. Disardan pek guzel biseye benzemiyor. Aman tanrim bunun tadi nasil bisey bole. .. Tarif edilemez bir şey .o kadar çok beğendim ki austinden once bitirmistim .Austin saskinlikla bana bakiyordu bende ona. Uzun uzun sdce bakiodum.

+ kalkalimmi artik.
- tamam.
+ sen çık ben hesabi ödeyip geliyorum.

Kapida austini bekliyordum. Araba.biraz uzaktaydi. Yurumeye karar vermistik. yuruyorduk arabaya az kalmistikki onumuze aniden ağzı kopurmus bir köpek çıktı. Hirliyordu. Dislerini gosteriyordu tam saldiracak dedigim anda. Austin elini kopegin önüne dogru biraz eğdi. Kopek sanki küçük bir yavru gibi sevecen biseye donusmus gibiydi. Austinin gozu bunu yaparken birden mavilesmisti. O bir beta. Birini oldurmustuki gözü maviydi. Katil
..

- na na nasil yaptın bunu
+ hayvanlarla aram iyi sadece.
-hmm

Arabaya varmistik tam kapı kolunu cevirdigim an kulagimda cinlamalar baslamisti. Ne oluyordu bole. Kendimi cok halsiz hissediyorum. En son hatırladığım sey austinin bana seslenmeleri ve beni kucagina almasiydi. Nerdeydim ben boyle. Yumusak biseyin ustunde yatıyordum snirim. Hadi jess kendine gel . Gozlerimi acmaya çalışıyordum. Igrenc bi koku vardi kopek nefesi gibi kokuyordu. Birden yzumde islaklik hissetmeye başladım. Biri beni ya opuyor yada yaliyordu. Gozumu actigimda onumde bir kopek vardi kurt kopegi yuzmu yaliyordu. Gördüğüm an çığlığı basmistim . Hayvan korkudan irlildi sanriimm cok yuksek bagirmistim. Bska bir odadan sesler geliyordu.

ARANAN MELEZ OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin