OKUL BAŞLADI

15.7K 646 30
                                    

Bugün okulun ilk günüydü geç kalmak ise en son istiyeceğim şeydi. Burda yeniydim ve geç kalarak kötü bir izlenim yaratmak istemiyordum.

Dolabıma bakıp giyecek güzel bir şey arıyordum. Elime aldığım siyah mini eteği ve üzerine uydurduğum beyaz bluzumu hemen giyip aşağı kahvaltıya indim.
Annemin kahvaltıyı hazırladığı belliydi yaptığı omletin kokusu geliyordu......

"Tatlım biraz daha istermisin??" ağzıma tıktıgım omletin üzerine meyve suyunu içip konuşmaya çalıştım " Geç kalmak istemiyorum hemen çıkmam lazım "

Çantama iki defter atıp hafif bir makyaj yaptıktan sonra aynada şöyle bir kendime tekrar baktım . Üzerime çıkarken siyah deri ceketimi giyerken arabanın anahtarlarını arıyordum. Alır almaz çıktım.....

Arabayı park edip içeri girdim herkes yeni olduğumu farketmiş olmalı ki gözler benim üzerimdeydi. Neyse dikkat çekmeyi severim...

Dersin ne olduğuna bakmak için panoda adımı ve sınıfımı aramaya başladım. Yanımda beliren karaltıyla ürektüm kafamı kaldırıp baktığımda ise kas yığını bir çocuk bana sırıtarak bakıyordu. Gülüşüo kadar tatlıydıki bakmamak imkamsızda ben ona bakarken o söze gidicekti galiba ki boğazını temizledi ....

"Merhaba yenisin galiba" başımı kaldırıp yüzüne bakarken cevap verdim. " evet yeniyim " listede elini gezdirip adını bulduktan sonra tekrar bana döndü " Adın ne? " nedense heyecanlanmıştım kalbim küt küt atıyordu. ... " J-Jessy Dark " bana baktı ve tebessüm etti ." Aynı sınıftayız hadi gel ders kimya "  arkadan onu takip ederken geniş omuzları ve kaslı vücudu dikkat çekiodu. Sınıftan içeri girdi bende hemen peşindeydim. Yanını boş bırakmıştı  ama benim yeni arkadaşlarada ihtiyacım vardı. Arkayadoğru ilerlerken bir kız yanım boş şeklinde işaret yaptı.  Yanına geçip  oturdum.  O çocuk  ise .... 
Ne kadar kabayım adını sormamıştım

Neyse yanımdaki kız  iyi birine benziyordu. İyi arkadaş olabilirdik bence

" naber ben jessy" başını kaldırdı
" ben lena sen yenisin galiba ilk kez görüyorum seni" tamamen ona dönmüştüm çünkü  o çocuk  bana bakıyordu  rahatsız olmamıştım ama yinede dönme ihtiyacı duydum

Lenain gözünden.....

Aradığımız  kız kesinlikle bu olmalı kokusu insan gibi değil ama yinede emin olmam gerek yanındaki  oğlandan hiç hoşlanmadım bizim gibi o da onun peşinde. .......

Sınıftan çıkıp  hemen abim daniel ın  yanına gittim " Ne bu acele noldu bu kadar nefes nefesesin" hemen cevap verdim " o burda buldum onu , ama tek arayan biz degiliz!!!"

"Fark ettim. Onu ne yap ne et bizim oraya getirmelisin bir yolunu bul"
" peki tamam.."

》》》》》》》》》》》》》

Jessy nin Gözünden

Ders çok sıkıcıydı başka şeylerle ilgilenmek istiyordum ama yapacak birşey aklıma gelmiyordu. Etrafa bakarken adını sormayı unuttuğum çocuk bana bakıp göz kırpınca yüzüm kızarmıştı.
Onu seyretmeye koyuldum . Defterinden yırttığı bir kağıt parçasıyla uçak yaptı. İçimden kendi kendime kıkırdıyordum. Ne yapıyordu bu???

Önüme gelen uçakla dikkatim dağılmıştı. İçini açtım .

Naber bugün adımı söylemeyi unuttum kabalığım için  özür dilerim . Ben Austin..... ;)

ARANAN MELEZ OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin