NERDEYIZ BIZ??

4K 236 62
                                    

(Multi medyada daniel ve jessy)

JESSY NİN GÖZÜNDEN

En son danielin beni koltuğa yapıştırıp gaza köklediğinj hatırlıyorum. Şimdi ise fazla halsizim. 3 saat dovusten sonra vücudumun enerjisini karşılayamadan başıma bunlar gelmişti. ...

Nerdeyim onu bile bilmiyorum. Goz kapaklarımı açabilirmiy onuda bilmiyorum. .......

ALEXIN GÖZÜNDEN

etrafta jess i arıyodum. Harry yi kontrol altına aldıktan sonra onu hiç görmemiştim. Çevredekilere sorunca daniella beraber olduğunu öğrendim. O zaman sıkıntı yoktu....

Böyle oturmaktan sıkıldım. Derek ve diğerlerinin yanına gideyim. Zaten büyük ihtimalle daniel ve jess de ordadirlar..........

Arabaya binip sürmeyebaşladım. Yol uzundu radyodan bi müzik açıp dinlemeye başladım. 10 - 15 dakika sonra klubeye vardım.

İçeri girdiğimde daniel ve jess hariç herkes burdaydi......

+ selam alex

- selam lena

+ otursana.

Bi yere geçip iyice yayıldıktan sonra..

- ee lena abin nerde hiç gördünmü bu öğleden sonra...

+ Hayır. Sabah evden sen çağırdın. Çıktı başkada görmedim..

Biraz da olsa tedirginlesmistim daniella beraberler . Tek başlarına. Ya daniel tekrar.........
Boşver alex olumsuz düşünme. Kaç haftadır bisey olmadı. Olcaksa şimdiye olurdu dimi....

Sanırım derekte tedirgindi. Kalp atışları ritmi degisiklik gösteriyordu....
Çok geçmeden sözegirdi..

+ alex

- hı

+ danieli sabah neden çağırdın.

- ya jessy dovusurken danieli görürse dikkkati dağılırmı merak ettim. Onun için bir nevi ders.. bide onu sürü üyelerimle biraz antreman yaptırdım.

+ hmm ..peki jessy nerde.

- jessy benim.kurtlardan biriyle kurt vampir kavgasına girdiler. Kurtun üzerine kan bulaşmıştı. Jess durmadı. Benim kurtta vampir kokusuna kışkırdı.

+ jessy nerde dedim sorumun cevabı bu değil

- ya iste onları ayirirken daniel jessy yi alip arabayla uzaklaştırdı . Daha sonrada gören olmamış.

+ sen ne dediginin farkindamisin

- evet. Ama.....

+ aması yok alex. Danieli orda jessy ile basbasa birakamassin ya yine olursaa.

- bak haklısın ama bunca zaman olmadı.

+ bunca zaman dediğin yıllar mı geçtiki. Hem yıllar bike geçse diken üzerinde olacaksin.
Blake zaten ona olan güveni artırmaya çalışıyodur.

- o zaman hemen onu bulalım.

Herkes apar topar çıktı. Ama derek lenaya dur isareti yaptı.....
Bende odada kaldım.

Derek söze girdi....

+ lena tekrar yapabilirmisin?

- denerim.

ARANAN MELEZ OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin