( Multi medyada derek)
JESSY NİN GÖZÜNDEN
Klubeye varmistim. Degisik bi koku aliyordum . Fazla garip bi kokuydu bir kurt gibi degil. Acaba cadi veya bska bir yaratik olabilirmi. Ya derekin basi dertteyse. Yardim etmem lazim. Klubenin arkasindaki pencereden iceri dalabilirim. Ewt icerdeydim . Derekin sesi geliodu. Arkasi donuk bi kiz vardi. Koku ondan geliyordu. Tam atliyacakken arkasina dönüp bogazimdan duvara yapistirdi. Sadece ustte iki disi vardi demekki vampirdi. Donup derekle konusmaya basladi.
+ derek su küçük kurtlarina sahip çıkmanı kac kere soyliyecegim.
Bu bir kurt gibi kokuyo ama biraz farklı. Melez bu mu.
- evet o.Beni birakmisti ama bogazim hala aciyodu.
+ jessy bu yeni hocan ross. Vampir tarafinida egitmem icin birine ihtiyacim vardi.
- bumu yeni hocam . Beni bogmaya calisti.Ross: sende bana arkadan saldirmayi dusunuyordun dimu tatlim
Aslinda hakliydi. Benj fark etmişti demekki. Aptallik bende kurtta olsa arkasindakinin benjm oldugumu anlayabilirdi.
+ kötü bi baslangic yaptik. Istersen bastan baslayalim. Ben vampir hocan ross.
- bende ...
+ sende su herkesin aradigi meshur melez jessysin.
- evet.
+ tanışma faslı sona erdiğine göre artik derse baslayabiliriz.Elime bir torba firlatti. Kıpkırmızıydı. Nedense kokusu benj bastan çıkarmıştı.
+ ic bunu.
Hic sorgulamadan icmistim . Tadı tarif edilemez guzellilteydi. Hepsini bitirdim.
Derek hirlamaya basladi.Derek: ben disari cikiyim siz derse devam edin
Ross: uzgunum senin burda olduğunu unutmusumDerek dışarı cikmisti.
-bu ictigim neydi bole.
+ kanBirden butun ictigimi geri cikarasim gelmisti.
+ buna alisman lazim. Kan vapirlere guc verir.
- derek neden bi garip olup dışarı çıkmak istedi.
+ o bir kurt. Ha bide bu kan icme olayını kurtlarin onunde yapma bu onları cok sinirlendirir. Ve iclerindeki katili kontrol edemeybikirler. Bu yuzdn kurtlarin onunde kan icme.
- tamam.
+ gucunu merak ediyorum . Ne kadar guclusun.
-.bir alfayi yenebilecek kdr.Cok artislenmistim. Cok hosuma gidiyodu.
+ dereki mi yendin
- evet.
+ gel bakalim o zmn.Kucuk bi hile yapmak istedim. Onun gorusu benimki kadar guclu olamazdi.
Butun her yeri karanliga boğdum. Isigi patlattim . Hirliyordum. Sacma ama kendimi fazlasiyla vahsi hissediyordum.
Onu görebiliyordum. Arkasi donuktu. Gozumu acip kapattim . Orda değildi.+ beni yenmek istiyorsan kurt tarafin yetmez. Ve mumkunse vampir tarafina odaklan.
Cok hizli hareket ediyordu . Buda ne şimdi o kadar hizliydiki sanki kokusu her yerde. Hakliydi sadce kurt tarafimu kullanamam. O yapiyorsa bende yapabilrim. Ewt oluyordu bende cok hizli hareket edebiliyordum. Tam arkasidnaydim sarilir gibi arkadan kavrayip havaya kaldirdim onu. O da asagi yuklenerek dusmeme neden oldu.
+ tahminimden daha gucluymussun. Yakalamak kolay. Ama savasmak ..
- peki bekle beni.Bende onun yaptigini yapacaktım. Odanin heryerinde o kdr hizli kosuyordumki. Kokum heryere dagilmisti . Artik neredr oldugumh kokumdan anlayamazdi. Ust kata zipladim. Fazla sessizdim. Kendimi bi avci gibi hissediyordum. Tam altimdaydi. Etrafta benj ariyordu sanırım. Asagi atladim tam uzerine. Sonra yerden kaldirip bogazini duvara yasladim. Napmaliydim ya birakirsam o da bana derek gibi saldirirp beni isirirsa. Acimak yok jess. Elimdeki tirnaklari cikarip karnina bir pence attim.
+ ne kadar gucluymusum gordun iste.
- seni aptal naptin sen.Ben kendimi ovuyordum ama o yerde kivraniyordu. Aslinda hic hos degildi ve cok ciddiydi.
+ kan...ka..
Hemen bi kan torbasi attim kendine gelmeye baslamisti. Dereki cagirdim . Sanirim fazla endiseyle cagirdim ki cami kirip kurt formunda iceri girdi.
+ ross iyi misin noldu.. jessy ne yaptin.
- sadece bir pence.
+ onu tirmaladinmi.
- evet ama kan verdim yarasi kapandi.Endiselenmelimiydim. Derek onu kucagina alip yataga yatirdi. Eline bir cam parcasi ve bi kase gibi bisey vardi.
+ elinj uzat.
Elimi uzatmistim. Bilegimi kesmisti. Acimadi degildi. Kasenin icine akitti. Ross yatakta degildi.
+ jessy acilen rossa senin kanini icirmemiz gerekiyor.
- neden.
+ aciklamaya vakit yok. Cabuk ol.Salomdaydi. Ortada garip sekillerde bagiriyordu. Sanki karsisinda biseyler varmis gibi sanki karsisinda biri varmış gibi konusuyordu.
+ aptal avcilar. Hepsi sizin yuzunuzden..
Ailemi siz oldurdunuz. Sira sizde.Dislerini cikarmisti. Derek karsisina çıkıp kaseyi uzatti. O ise dereki sanki tehtit gibi goruyordu. Uzerine yuruyordu derekin. Dislerini çıkarıp tisliyordu. Derekin karnina bi tekme gecirdi. Derek kaseyi havaya firlatti.
+ jessy yakala...
Kaseyi yakalamistim . Derek ross a cok kotu bir yumruk atti tam yuzune. Ross yerde yigilmisti.+ jessy kaseyi getir ve icir su kani.
Dedigini yapiyordum. Derek rossu tutmakta zorlaniyordu. En son ross pes etti sanirim . Baygin gibi duruyordu.kucaklayip yataga birakti. Ayilmasini bekliyorduk.
Dilimi.tutamayip sordum.+ derek neler oluyor.
- bak . Sana bunu daha onceden solemem gerekirdi. Bur vampirin zehri bir kurdu etkiler. Yani bir vampir kurt u isirirsa ona zehrini de birakir. O kurt olume kadar gidebilir.
- ama ben onu isirmadim ve isrsam bile o bir vampir.
+ anlamiyorsun. Ayni sey kurtlar icinde gecerli bir kurt bir vampiri isirir veya tirmalarsa kurt zehrini vampire aktarmis olur.
- bunun benim kanimla ne alakasi var.
+ bunu iyilestirmenin tek caresi var o da melez kani. Senin kanin kurt veya vampirlerin her turlu yarasina iyi gelir. Melez kani cok nadir bulunur. Neyseki elimizde sen varsin.
- anladim. Yani bundan sonra rossa karsi sadece vampir guclerimi.kullananacgim.
+ evet. Ben ross a bakiyim .
- tamam.DEREK IN GÖZÜNDEN
+ Ross iyimisin.
- evet .sadece biraz başım agriyor.
Ne oldu bana
+ melezimiz seni tirmalamis.
- ona bunlari ogretmeniz gerekiodu derek.
+ evet benim hatamdi. Halisulasyonlar goruyordun.
- ne.gibi.
+ avcilarin aileni katlettigi o aksami
- ben ... ben..
+ tamam anlayabiliyorum. O geceyi unutamiyorsun.
- o gece sen olmasaydin belki bende...
+ sissstt. Tamam daha bu konuyu acmayalim. Ben jessyle konsutum . Sana karsi sadece vampir ozelliklerini kullanacak. Tabi eğer bu olay yzuunden dersleri birakmak istersen anlayisla karsilarim
- tabikide hayir. Hem o gece sana hayatımı borçluyum.
+ cok tesekkur ederim.
- ne demek. Sonucta her gun bi meleze ders verme firsati cikmiyor karsimiza.Rossun bu konu hakkinda kizgin.olmamasi beni cok mutku etti. Ama ona eski geçmişi hatirlamasina sebep oldum. Cok kotu hissediyorum.
Neyse ben jessy yi eve yolluyum.+ jessy zack disarda seni eve birakacak.
- tamam . Ross nasil.??
+ iyi merak etme .
- tamam.
+ sıkma canını olur böle şeyler.
- tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARANAN MELEZ O
Lobisomemkim nerden bilebilirdiki insanlarin kaderinin benim elimde oldugunu . pesimdeler ve beni ariyorlar. olağanüstü gucler nerden bilebilirdimki....... OYUNCULAR JESSY ~ HOLLAND RODEN DANIEL~ DYLEN O ' BRIEN DEREK ~ TYLER HOECHLİN AUSTIN ~ VINI UEHARA ...