SORULARIN CEVAPLARI??

4.5K 286 6
                                    

( Multi medyada jessy)

AUSTIN IN GÖZÜNDEN DEVAM....

+blake bana artik guvenmiyormu da seni gönderdi.
- Hayır .güveniyor ama işlerin nasıl gittigini denetlemem için gönderdi beni.
+ ama bu senin meleze zarar vermeni gerektirmez.
- noluyo burda austin. Sen o meleze aşık oluyorsun. Aptallik etme. Gorevini unutma.
+ zaten girev icin burdayim. Bunu ilk kez yapmadığımı biliyorsun.
- evet ilk kez yapmiyorsun ama digerlerinde kizlara hic bu kadar baglanmamistin. Açıkçası benden sonra birine bu kadar çabuk bağlanmanı kıskanmadım değil.
+ bu kadar kısa zaman derken 3 yıl oldu Jennifer. Sen benim çocukluk aşkım gibi biseydin.
- ama ilktim.
+ ve tek olmicaksin merak etme.
- tek olmadığımı biliyorum ama jessy 3. Şahıs.
+ kes sesini aptal konulardan konuya atlayip benim canımı sıkma.
- o kıza o kadar baglanmanin sonucunda noldu peki
+ sus diyorum sana sus

O kadar sinirlenmistimki karsimdaki ağaçtan sinirimi çıkartmaktan artık bıkmıştım.

- sustur o zmn.

Jennifer a dönüp sinirle bakmaya başlamıştım . Gözlerim çoktan maviye bürünmüştü bile.
Tırnaklarımı çıkarıp kükredim.

- sakin ol Kocaoğlan...

Oda ayni sekilde kurt formuna girmişti.

- o kıza bağlanman kötü fikirdi. Onu bu belaya bulaştırman başka bir kötü fikirdi.
+ susmicaksin dimi....

Pencelerimi bogazina dayadiktan sonra hala konusmaya devam ediyordu.

- sana baska bi kötü fikir daha soyleyeyimmi

Tırnaklarımı biraz daha bastırdım.

- o kızı dönüştürme fikri.....
Aslında fikir iyiydi tabii kız yaşasaydı . Herkesin bünyesinin bunu kaldirmayacagini bilmen gerekirdi.

Tırnaklarımı daha da bastırıp havaya kaldırdım. Sonra Jennifer i kaldirdigim yukseklikten yere birakmistim. Aptal. Yerde boğazını tutup oksurmeye başladı. Umrumda değildi. Tam arkami dönüp gidiyoken bir ses daha....

- ama en kötüsü de kendi sevgilini kendi ellerinle öldürdün.

Artık yeterdi ....

- beni burda birakamassin. .
+ bırakırsam ne olur.
- o kıza bağlandığını ve aptalliklarindan blake in haberi olur.
+ banane...
-.dogru ya seni niye ilgilendirsin. Görevi senin yerine başkasına verir. Jessy başkasına aşık olur. Sonra hayatının oyununa gelir. Ve sonunda. ......
+ tamam.

Kalk yürü o zaman . Jenniferi da alip eve doğru sürmeye başladım. Eve gelmiştik.
Koltuğa oturmuştuk sessiz bi ortam oluşmuştu. Sessuzligi bozan ben oldum.

+ peki niye oryaya çıktın jessynin önünde. Ve niye ona bi kurt oldugunu gösterdin. Jessy yi kendime baglayabilmisken nedrn bunun onumr geçtin. Bence isleri batirmaktan baska bisey yapmadın.
- sen öyle san. Kızın seni ne kadar sevdiğini öğrenmiş olduk. Ve senin onu onemsedigin kadar onun seni onemsemedigini de..

+ Hayır jessy beni seviyor.

- sen öyle san salak...

+ niye minecicegi verdin peki...

- austin gercekten gormeyeli zekan kucuklmus yada jessy ye olan ilgin isinin önüne geçmiş....

+ tamam kes ve cevap ver.
Hem mimecicegi vampirler icin. Onun melez olduğunu anlamana sebep olacaksın aptal. Ne diceksin kıza. Ben seni gördüm melez oldugunu fark ettim mine çiçeği verdim mi diceksin.
- austin biraz mantık lütfen. Kız minecicegini nerden bilsin. Hadi onu bilse bile vampirler icin kullanildigini nereden bilecek.
+........
- tabii onu senden başka eğiten biri yoksa. Bilemez tabii.
+ varsa bile niye risk aliyorsun.
- zaten varsa sen benim varlığımdan haberleri olurdu.
+ nerden anlicaz peki simdi gidip ona minecicegini biliomusun diyemi soracaksin.
- ahhh austin beni sorularinla öldürmeyi mi düşünüyorsun.
Yarın dolunay var dimi zeki arkadaşım.
+ evet.
- ilk dolunayini tek başına geçirecek kadar aptal olamaz. Eğer eğiten birileri varsa sana kızgın olduğu için dolunayi onlarin yanında gecirir. Ama eger yoksa mecburen senin yanina gelir.
+ peki ya her ikisinide yapmazsa ..
- o zmn onu takip edip birilerinin yanina gidiyomu diye bakarız.
+ tamam. Ama okulda işlerin daha kötü olmasini istemiosan benden uzak dur.
- bunu gorevini korumak icin mi soyledin yoksa jessy nin senden uzaklasmasini engellemek icinmi merak ettim doğrusu.
+ sen neden oldugumu bırak ve dedigimi yap.
- tamam.
+ peki beni aradığında söylediklerin niyeydi.???
- inandirici olsun diye.
+ yalan söylüyorsun.
-iyi tamam orası birazda benim eğlenmem icindi.
+ yani......
- seni sevip sevmedigimimi ogrenmek istiyorsun??
+ bi bakıma evet ama sana ona göre davranacagim. Yani umitlenme.
- zaten sevmiyorum merak etme.

Yalan soyluyordu aptal sanki anlamicam. Cidden zeki görünmene rağmen içinde bi aptal yatiyo bu kızın. Neyse en azından artık jessy ye zarar vermicekti. Ve jessynin guvenini daha fazla sarsmicaktim..
Ama o tokattan sonra yüzüne bakabilirmiyim bilmiyorum.
Yarın resmi tatil .... onunla görüşmenin yolunu bulmaliydim.

Ve bulmuştum da..

ARANAN MELEZ OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin