JESSY NİN GÖZÜNDEN
Kapıyı açarken arkadan bi ses gelmesiyle durdum..
+ jessy Hayır. ..
- austin?
+ jessy beni dinle
-.seninle konusacak biseyim yok. Bu mesaji bana senmi attin amacın ne içerde ne var bakacağım.Kapıya doğru tekrar yöneldim. Kapıyı açar açmaz karşımda bir çift mavi göze sahip kurt formundaki danieli görmemle yerimden firladim.
+ daniel ödümü koparttın.
- jess ondan uzak dur.
+ kess sesini austin. Napacagimi sana sormayacagim.
- jessy anlamiyorsun.Önümde duran daniela sımsıkı sarıldım. O ise austine kilitlenmisti baska yere bakmiyordu. Kurt yüzü hala oradaydı ve Hırlıyordu. Austine doğru yürümeye başlayınca austinde kurt yüzünü gösterdi.
Daniel austini fena benzetiyordu. Ama danielin bu hali tavrı neydi..?
En son bir darbeyle austini duvara fırlattı. Kanlar içinde yerde yatıyordu. Hemen yanına koştum.+ austin iyimisin? ?? Cevap ver.
- k..k.kaç
+ neee?Austin zorla konusabiliyordu. Ağzından kaç kelimesini duyar duymaz arkamı döndüm. Daniel kolumdan tutmuş beni sürüklüyordu. Tek kelime bile konusmyordu. Başka bi kapıya doğru yöneldi. Benide kolumdan tutmuş sürüklüyordu.
+ daniel bırak kolumu. Lütfen . Ah! Canımı yakıyorsun.
Hiçbir cevap vermiyordu. Birden arkadan gelen sesle daha doğrusu kükremeyle arkasına döndü. Benj bi kenara fırlattı. Ses alex ve derekten gelmişti. Iki alfa ile baş edemezdi.
Alexin karnına tırnaklarını geçirmesiyle. Alexin ağzından kanlar gelmeye başladı. Koşarak alexe doğru gittim yerdeydi. Derek ise danieli tutuyordu.+ alex alex iyimisin biseyler soyle
- iyiyim.Kendini toparlayip ayaga kalktiktan sonra beni aldırmadan direk derekin yanına koştu. Daniel nasıl bu kadar güçlü olabiliyorduki.
Alex danieli elleriyle havaya kaldirdiktan sonra. Derek danielin gözlerini kendi gözlerine odaklamaya çalıştı. Daniel bi iki bagiridiktan sonra kafasını tuttu. Bagiriyordu. Sanki biri kafasını eziyomua gibi. Daha sonra daniel sustu bu sefer derek küçük bir kafa sarsıntısı geçirdi. Derek danielin kafasının arkasına sertçe dirsegiyle vurduktan sonra onu odaya kapattilar. Iceri girip heryerinden bagladilar. Benim açtığım kapıyı da iyice kapatıp zincirledikten sonra kapıya elektrik verdiler.+ jessy uzak dur ordan
- biri bana ne olduğunu anlatabilirmi artık .
+ bak jessy eve gidince ben sana herseyi anlatacagim abicim.Cok sinirliydim . Daniel niye böle davranıyordu. Ve niye ona bi hayvan gibi muamele ediyorlardi. Austinin burda ne işi vardı. Acaba bana mesaji o mu atti. O nasıl derekin klubesine girdi. Derken alex beni kolumdan sürükleyerek eve götürdü ve lenayi eve çağırdı. Derek ise en son austini yerden kaldırıyordu.
Eve varmıştık...
+ jessy gel otur şuraya sana herşeyi anlatacağım.
Alexin karşısına bi sandalye çekip oturdum.
- evet dinliyorum....
+ bak blake danieli kontrolu altına aldı ve daniel kendine hakim olamadan biseyler yapıyor ve bunların hepsini blake yaptırıyor.
- ama nasıl . Blake danielden ne istiyorki..
+ seni. Son melezi.
- austin niye burdaydi.
+ austin blake in elinden kaçıp bize herşeyi anlattı.
- cok saçma . Blake bu kadar güçlüken ondan kaçamaz. Bu bi oyun . Ve sizde salaksiniz. Hicbiseyi gormuyorsunuz.
+ onu biz kurtardık. Derek onu tam oldurecekleri zaman yetişti.
- ama nasıl.Iceriye lena geldi ve söze girdi.
+ benim sayemde .
-.seninmi???
+ ben nedenini bilmediğim güçlere sahibim.
- nasıl yani....
+ o an sadece austini düşündüm ve sanki bende onun yanında onun yaşadıklarını yaşamış gibi oldum. Neler olduğunu gördüm. Düşünceleri sanki benim kafamdan geçti. Garipti. Ve bir daha yapabileceğimi umuyorum.
- o zaman.
+ ne o zaman.
- blake in ne yaptığına bak. Onun düşünceleri aklindan neler geçiyor.
Alex ordan söze atladı.+ Hayır gerek yok zaten herseyi biliyoruz.
- alex belki bizim bilmedigimiz seyler var. Hicmi merak etmiyorsun. Blake bizi bizden daha iyi taniyor. Hem belki kör nokta felan bulabilirsek onu yenmemiz çok daha kolay olabilir.
+ jessy Hayır dedim
- alex bilmediğim biseymi saklıyorsun.
+ Hayır. Hadi lena yapalım madem.Alex Hayır derken kalp ritmi biraz da olsa değişti. Neler oluyor.
Neyse öğrencez nasıle olsa.....LENANIN GÖZÜNDEN
gözlerim karardı. .. o eski sürümün olduğu yerdeydim. Bikac ayak sesi geliyordu. Arkamı döndüğümde blake ordaydi konuşmaya başladı. Unutma lena bu gerçek değil.
+ lena bende seni bekliyordum
- ne???
+ abin ona neler yaptığımı biliyormusun.
- ona bisey yapamazsın o senin süründen değil. Rahat bırak onu.
+ bunun sadece bir trans olduğunu ve hicbiseyin gerçek olmadığını zannediyorsun dimi. Ama ne yazık ki sende abin gibi aptalsın .
- kesss bu bir trans. Hicbirsey gercek degil.
+ kendini kandirma lena.
Buaraya jessy hakkında bilgi için geldiğini biliyorum. Ve alicaksinda. Ama gel ilk önce abine yaşattıklarıma bir bakalım.Gözümün önüne sürekli abime yapılan iskenceler geliyordu. Gözlerimi kapatsam bile yinede gözümün önünden gitmiyordu.
- yeteeerrrrrrr
+ iyi madem bu iki insani görüyormusun
- nolmus onlara.
+ alexe david ve marry nin selamını söylersin.
- ???
+ benimle transa gecmene izin vermeseydim buna gücün bile yetmezdi. Ve şimdiki gucume aklın bile ermiyecekBlake ile bulunduğum karanlık yer zifiri karanlığa boğulunca kulağım çınlamaya başladı . Çok berbat hissediyordum. Sanki bu çınlama beynimi patlatacak gibi......
ALEXIN GÖZÜNDEN
+ lena yeter bu kadar kalk. Kendine gel.
Jessy biseler yap iyandirmamiz lazim onu.
- alfasın kükre o da bir kurt illaki etkilenir
Jessynin dedigini yaptım. Lena aniden yerinden fırladı. Burnu kaniyordu. Ama kendine geldi.
+ alex noldu bana
- sen iyimisin
+ david ve marry
- ne???, sana ne söyledi çabuk konus.
+ alexe david ve marrynin selamını söyle dedi. Zor günler için sakladığını söyledi.
- kahretsin biliyordum.....
+kim onlar.
- ...... şey ıı eski sürümden birkaç arkadaşım onları orda tutuyo.
+ ama ordakiler insandi.
-bosver orasını. Sen iyimisin
+ evet
- başka neler gördün.Lena birden ağlamaya başladı.
+ lena noldu?
- bana abime yaptığı şeyleri gösterdi.
+ transdayken sürekli sayikliyordun.
- ne dedimkim
+ abiDaha çok ağlamaya başlayınca ona sımsıkı sarıldım
- sissstt hepsi geçecek.
Lena biraz sustuktan sonra onu jessy ye bakmasi icin evde bıraktım. Ben ne mi yapacaktım. Evet tamda aklımdan geçeni. .............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARANAN MELEZ O
Werewolfkim nerden bilebilirdiki insanlarin kaderinin benim elimde oldugunu . pesimdeler ve beni ariyorlar. olağanüstü gucler nerden bilebilirdimki....... OYUNCULAR JESSY ~ HOLLAND RODEN DANIEL~ DYLEN O ' BRIEN DEREK ~ TYLER HOECHLİN AUSTIN ~ VINI UEHARA ...