( Multi medyada jessy )
AUSTININ GÖZÜNDEN
jessy benim icin fazlasıyla endiselenmisti. Onu böyle görmek kötü. Sonuçta ben bir kurtum . Bikac acı hisseder ve sonra hicbiseyim kalmaz. Bana bu kadar acıması beni üzüyor. Başıma gelenleri bilse daha da acır bana. Öyle acınası bi tip gibi görünmek istemiyorum. Arabayı sürerken cok tatlı görünüyor. Arkadan tanıdık kokular ve ayak sesleri geliyordu. Jessy de farketmistiki arabayı daha hızlı sürüyordu. Bunlar benim sürümden birkaç kişi belki blake göndermiştir. Neyse zaten bütün sürünün melezden haberi olduğu için zarar veremezler. O yüzden içim rahattı.
+ jessy bu kadar hızlı gitmene gerek yok.
- fark ettiysen takip ediliyoruz.
+ benim sürümdenler. Kim olduğumuza bakmak için takip ediyorlardır. Merak etme zarar vermezler.
-.peki.
+ niye bu kadar tedirginsin
-ben mi yok canım ne tedirginliği.
+ eminmisin.
-...
+ jessy... jessy.
- hı
+ beni dinliyormusun
- evet.
+ avcılardanmi korktun.
- biraz.
+ onlardan korkmana gerek yok . Ben varken sana kimse zarar veremez.
- ben olmasam ölüyordün be.. kendini koruyamiyorsun benimi koriyacaksin.Bana fazla tepki veriyordu ama niye. Bagirmasini gerektirecek ne vardi ki.
+ bugün senin yerine o ok bana fırlatıldı ..
- niye geçtin o okun önüne
+ bu sorduğun soru saçma.
- niye saçma olsun. Belki o insanlar benim pesimdeydi.
+ seni ittigim icin okun bana gelmesiyle ne alakası var bunların.
- anlamiyorsun
+ neyi.Ağlıyordu daha fazla üzerine gitmek istemiyorum.. o yüzden hiç konuşmayıp yol boyu sustum. Benim evime varmistik. Anahtarları bana verip tam gidecekken kolundan tuttum.
+ bana böyle acımaktan vazgeç. Ben senin yanında olmayı herseyi goze alarak seçtim.
- nerden anladın.
+ sevdiklerine senin yüzünden zarar gelmesini istemiyorsun dimi.
- evet.
+ jessy bu sadece ikimizi üzer. Lütfen bunları düşünme . Kimse ne sana ne de bana zarar veremez. Tamamam mı
- tamam.
+ hadi sil o gözyaşlarını.
- gel evine seni ben bırakayım.
+ gerek yok benim biraz hava almaya ihtiyacım var.
- bende...
+ austin yanlız kalmak istiyorum.
- peki..Köşeyi dönene kadar kontrol ettikten sonra içeriye geçtim. Uyumam lazımdı.
JESSY NIN GÖZÜNDEN
neyseki bi bahane bulup hemen ondan uzaklasabilmistim.
Asıl mesleyi anlatabileceğim bir kişi olsa ne güzel olurdu. Beni canavar gibi görmeyen biri.....
Eve varmistim telefonuma saat kac diye bakarken 40 cevapsız aramayı görünce şok oldum. Dogru okulu astıktan sonra eve hic uğramadım bile
Aman banane zaten her ne kadar da içime atıp merak etsemde onlar benim ailem değil. Bu aralar acaba gercek ailem öldü mü kaldımı diye düşünmeden duramıyorum. Acaba onlara noldu. Belki başlarına bişey gelmemistir belki yasiyorlardir. Neyse kapıyı acmamla kapıda annemle babamı görmem bir oldu. Yani gerçek olmayan anne ve babamla . Acaba bana ne zaman soylemeyi düşünüyorlar. Madem söylemiyorlar ben söyletirim.+ nerdesin sen . Okulada gitmemissin zaten. Kimle beraber naptin. Cevap versene.
- sana hesap vermicem.
+ nedenmis o.
-.nasıl davrandığının farkinda mısın.
+????
- normal bi anne neyin var basina ne geldi diye sorar. Sen bana üvey evlat muamelesi yapıyorsun.
+ ne demek şimdi bu.
-.benim iyi olup olmadığımı soracağına kimleydin ne halt yedin diye soruyosun. Hiç düşünümüyorsun dimi. Acaba bu kızın başına kötü biseymi geldi.
diye.Hızla sinirle odama girdim. Kapıyı çarpıp kilitledim . Üzerime geçirdiğim şort ve tshirtle kendimi yatağa attım. Beni rahatlatacak. Bi müzik açtım. Sonra düşünüp kulaklıkları geri çıkarttım . Acaba benjm evlatlık olduğumumu konuşuyorlar. Onları bunları konuşurken yakalarsam bi açıklama yaparlar.. yapmak zorundalar yapacaklar......
Neyse susup konusmalara dikkatimi verdim. Evet biseyler konusuyorlardi.+ tatlım artık soyleme vakti gelmedimi.
- evet aslinda gec bile kaldık ama bizi öfkeyle karşılarsa napcaz..
+ o zman onu rahatlatmasi için alexi çağırmamiz gerek.
- haklisin onu anlayabilecek tek kişi ve onun yanında durabilir. Bence bunu onlara çoktan soylememiz gerekiyordu ama......Hemen alt kata indim hızla söze girdim.
+ ama ne...
- s..s.. sen ne zamandan beri ordasin
+ konusmaya basladiginizdan beri.
- o zaman . Gel otur karşıma sana herşeyi anlatacağım.Karşıda duran tekli kanepeye geçtim.
Babam boğazını temizleyerek söze girdi. O sırada annem telefonu eline aldı.+ bak jessy sen bizim evladımız değilsin. Seni bi yetimhaneden aldık. O zaman sadece 5 haftalık bir bebektin .
- annem kimi arıyor.
+ amcanı
-.sebep?
+ bak aldığımız yer bize sizin alexle kan bağınız olduğunu söyledi. Ama üvey kardes olma ihtimalinizde vardı sahi kardeş olma ihtimalide vardı. Bizde büyüyünce bu açıklamayı yaparsak eğer onu arama diye yanımıza almaya karar verdik.
- peki niye amcamlar evlatlık aldi o zaman onu.
+ bizim o zaman iki çocuğa bakacak kadar imkanimiz yoktu. Yoksa onuda senin yanına alcaktik.
-.neyse biraz olsun mantıklı davranmış oldunuz.
+ ama biz seni evladımız gibi sevdik. Bize karşı sinirlimisin. Bi seni sevdik ve hep seveceğiz.
- beni kandırdınız.
+ bunu sana söylemek için biraz olgunlaşmanı bekliyorduk.Annem telefonla görüşmesini yapıp ağlayarak yanıma geldi. Önümde dizinin üzerine çömdü. Ellerimi sımsıkı kavrayıp söze girdi.
+ bak jessy bizim çocuğumuz olmuyordu. Ben de bir evlat istedim. Bende sevgimi gösterebileceğim sevebileceğim bir evlat istedim. Ve bu zevki senin sayende tattım.
Gözyaşlarım yerinden çıkmak için can arıyorlardı. Ama ben hiç istifimi bozmamak niyetindeydim. Bu kadar odundum su an iste..
Hic birsey soylemeden odama çıktım. Yatağa kemdimi atıp düşünmeye başladım .Acaba alex gercekten benim kardeşim mi. Peki ya o da bir melezse. Eger melez degilse bizim annelerimiz farkli olmalıydı. Yada birnevi yakın akraba en azından.
Bunca yıl çocukluğumun en güzel anılarını süsleyen kuzenimin kardeşim olma ihtimali var... kafam çok karışık ... belki o annem veya babama ne olduğunu biliyordur. Benden 3 yas büyük. Ama eger kan bağımız varsa o da bir kurt veya vampirdir.
Ve benden büyükse bunların farkina belki çoktan varmıştır. Yada bilmiosa ona ben ve sürüm yardım edebiliriz. Ailem veya ailemiz hakkında bişeyler biliyo olması lazım.
Su an ailemin benim üvey evlat olmamı söylemiş olması umrumda degil. Tek düşündüğüm sey alex annem babam ve ben kimim.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARANAN MELEZ O
Werewolfkim nerden bilebilirdiki insanlarin kaderinin benim elimde oldugunu . pesimdeler ve beni ariyorlar. olağanüstü gucler nerden bilebilirdimki....... OYUNCULAR JESSY ~ HOLLAND RODEN DANIEL~ DYLEN O ' BRIEN DEREK ~ TYLER HOECHLİN AUSTIN ~ VINI UEHARA ...